Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, o 7.00 rano w niedziele złożyłam zamówienie zakupu. Po około 3 godzinach chciałam anulować zakup gdyż była to pomyłka w zakupie. Niestety sprzedający nie wystawił opcji anuluj zakup. Po przeczytaniu porady na allegro postanowiłam zrezygnować z zakupu. Co tez uczyniłam. Allegro poinformowało o tym sprzedającego. Jakież jest moje zdziwienie gdy dzisiaj (poniedziałek) otrzymuje info od in post ze przesyłka jest w drodze do punktu odbioru. Co ma zrobić w tej sytuacji. Pozdrawiam
Witaj Maju, dziękuje za szybka odpowiedz. Przesyłkę byłam zmuszona odebrać gdyż była w tzw. multiskrytce z inna ważną dla mnie przesyłką. Ale teraz z doświadczenia widzę ze to nie jest żaden problem zrobić zwrot. Nigdy wcześniej nie robiłam. Po wyjęciu paczki zgłosiłam na Allegro zwrot i dostałam na sms-a kod do skrytki w paczkomacie. Wklepany kod wrzucona paczka i po sprawie. Dla mnie nowe doświadczenie i przy paczkomacie i tu na społeczności. Bardzo dziękuje wszystkim którzy mi pomagali, a szczególnie Panu o niku LEW433. Pozdrawiam