Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzien dobry,
Kupiłam odkurzacz , i wybrałam opcje ratalne - miałam z nim małe problemy , zwróciłam cześć która była nie dobra sprzedawca oczywoscie beż problemu rozwiązał problem. Tylko problem polega na tym że mam zapłacić w całości za przedmiot , a miałam rozłożone system ratalny
@Joanna91_2009 nie do końca rozumiem. Jeśli kupiłaś przedmiot (z płatnością ratalną) i reklamowałaś jego część, sprzedający rozwiązał problem (co to dokładnie znaczy, wymienił tę część na nową, naprawił usterkę?) to nie wpływa to na zmianę w umowie ratalnej. Wciąż do zapłaty powinno być tyle samo. Więc dlaczego masz "zapłacić w całości za przedmiot"? Powinnaś zapłacić dokładnie tyle ile wyniosła wartość zamówienia i umowa ratalna.