anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

rozpoczęcie kolejnej dyskusji

MAMY ROZWIĄZANIE!
anesse85
#4 Eksplorator

Proszę o pomoc. Miałam to nieszczęście i kupiłam produkt u bardzo nieuczciwego sprzedawcy/krętacza. Już nie raz prowadziłam z nim batalię, teraz trwa kolejna. Niestety nie mogę rozpocząć z nim dyskusji na allegro, ponieważ inną prowadziłam wcześniej, została zamknięta przez pracownika allegro. Czy ktoś wie jak można rozpocząć kolejną dyskusje.

oznacz moderatorów
16 ODPOWIEDZI 16
serwis-texas
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@anesse85 

Napisz do Allegro z prośbą aby dali Ci możliwość otwarcia ponownej dyskusji.

https://allegro.pl/pomoc/kontakt

oznacz moderatorów
anesse85
#4 Eksplorator

Doczekać się na odpowiedz z allegro graniczy niestety z cudem 😞

oznacz moderatorów
Syrena_zT
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@anesse85 w takim przypadku najlepiej skontaktować się z nami przez formularz. Doradca może wznowić dla Ciebie dyskusję, jeżeli w sprawie pozostały kwestie do wyjaśnienia. 

   Alicja
   Moderatorka
oznacz moderatorów
br.
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@Syrena_zT   Autorka postu napisała wyraźnie że nie może otworzyć dyskusji ze sprzedającym ponieważ wcześniej była inna dyskusja.

Mam pytanie,  czy na Allegro jest określony jakiś limit dyskusji,  ile może otworzyć dyskusji użytkownik?  Czy zawsze jeśli trzeba otworzyć nową dyskusję trzeba prosić o łaskawą zgodę  "odpowiednie zespoły" ?

oznacz moderatorów
Syrena_zT
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@br. a ja odpowiedziałam zgodnie z tym jak funkcjonuje zakładanie dyskusji na naszej platformie. Klient może założyć dyskusję dla każdej transakcji. Może ją jednorazowo samodzielnie wznowić po jej zamknięciu. Jeżeli było już jedno wznowienie przez klienta, a potrzeba jest ponownego otwarcia danej dyskusji, może to zrobić doradca. 

   Alicja
   Moderatorka
oznacz moderatorów
br.
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@Syrena_zT  Nie  uzyskałem odpowiedzi.  Pytanie było czy użytkownik może jednocześnie mieć otwarte kilka dyskusji,  a nie pytałem czy może otworzyć dyskusję  dla dowolnej transakcji.

oznacz moderatorów
anesse85
#4 Eksplorator

Dokładnie... Dyskusja jest zakończona przez pracowinika allegro i nie ma możliwości otwarcia nowej, nawet w innym temacie.

oznacz moderatorów
Syrena_zT
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@br. moja odpowiedź wyczerpywała pytanie. Ale mogę rozwinąć: do każdej transakcji klient może mieć otwartą dyskusję. Do jednej transakcji może być otwarta tylko jedna dyskusja. Jeżeli ta dyskusja zostanie zamknięta, klient może ją wznowić jednorazowo. 
Także: może, jeżeli dotyczą różnych transakcji. Bo do jednej transakcji nie da się założyć więcej niż jednej dyskusji. 

   Alicja
   Moderatorka
oznacz moderatorów
br.
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@Syrena_zT   Dziękuję, teraz rozumiem że  pytająca wprowadziła w błąd skoro napisała o innej dyskusji. A może jest tak że zakładacie że zakupiony  przedmiot ma prawo mieć tylko jedną wadę,  skoro zgłoszenie kolejnej  usterki w zakupie wymaga  kolejnej łaskawej  zgody ???

Dziękuję, nie oczekuję dalszych wyjaśnień.

oznacz moderatorów
anesse85
#4 Eksplorator

Tylko w jaki sposób to zrobić skoro allegro nie odpowiada na prośby przez formularz 😞

oznacz moderatorów
Syrena_zT
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@anesse85 już to weryfikuję

   Alicja
   Moderatorka
oznacz moderatorów
anesse85
#4 Eksplorator

wszystkie drogi wypróbowane, nawet przez reklamacje. Sprzedający nawet od czasu do czasu odezwie się i oznajmi że towar zostanie naprawiony, że wysyła kuriera. Tylko co z tego jeśli nie dochodzi nic do skutku...

oznacz moderatorów
serwis-texas
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@anesse85 

Czekaj na odpowiedź, cierpliwie, na ticket muszą odpowiedzieć. Lepiej jest zapisać jego numer i wracać tutaj, poganiać moderację ze nie masz odpowiedzi. Poczekaj z dwa dni, a jak już Ci otworzą dyskusję to zapoznaj się dokładnie z tym materiałem.

https://spolecznosc.allegro.pl/t5/blog/dyskusja-na-allegro/ba-p/324580

oznacz moderatorów
Syrena_zT
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@anesse85 poprosiłam o odpowiedź w Twojej korespondencji. Widzę, że już jesteśmy w kontakcie mailowym 🙂 

   Alicja
   Moderatorka
oznacz moderatorów
anesse85
#4 Eksplorator

Bardzo dziękuje

oznacz moderatorów
anesse85
#4 Eksplorator

Bardzo dziękuje za reakcje. W godzinę udało się załatwić kuriera i produkt już jedzie do naprawy. Jest Pani "WIELKA" serdecznie pozdrawiam

oznacz moderatorów