anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

serwis stiga z Kalisza odmawia naprawy gwarancyjnej

Client:28068607
#8 Zapaleniec#

Witam kupiłem kosiarkę spalinową z 2 letnią gwarancją po roku (około 26 godzin pracy)zadymiła na niebiesko smród spalonego oleju , odesłałem do serwisu na naprawę gwarancyjną w odpowiedzi ten serwis napisał że nie naprawią bo przyczyna tkwi w złym paliwie które zanieczyściło komorę gaźnika , w/g mnie to bzdura przecież każda kosiarka ma gąbkę w zbiorniczku która pełni funkcję filtra i powietrza są 2 to jak się mógł przedostać brud moim zdaniem są dwie przyczyny 1 to pęknięcie pierścienia na tłoku lub 2 uszkodzenie gumki przy popychaczu czy ktoś miał podobną sytuację odrzucenia naprawy gwarancyjnej i czy można jakoś wpłynąć na serwis żeby przestał naciągać ludzi

oznacz moderatorów
17 ODPOWIEDZI 17

LEW433
#21 Demiurg#

Ale czy składałeś rekalamcję u sprzedającego, masz prawo konsumenckie.https://poradnikprzedsiebiorcy.pl/-reklamacja-towaru-kto-ponosi-koszty-przesylki

oznacz moderatorów

Client:28068607
#8 Zapaleniec#

tak składałem ale odpowiedział że prosił o ponowne rozpatrzenie i dostał odmowę kazał mi dzwonić do serwisu i ich prosić ale tak sobie myślę że serwis nie jest stroną ja kupiłem tą kosiarkę od tego sprzedawcy a nie od serwisu,myśle że zaczęła się spychoterapia 

 

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

A co kupującego obchodzi co sprzedający zrobi, on ma 14dni na rozpatrzenie, czytałeś?

oznacz moderatorów

komis-bell
#21 Demiurg#

@LEW433 @Za wiele to nie zmieni - sprzedający ma papier z serwisu producenta więc nic mu więcej do odrzucenia reklamacji nie potrzeba. 

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Oczywiście że może mieć, ale jak nie minęły 2lata to kupujący ma nadal prawo do reklamacji. Kupujący także może dać do specjalisto serwisu(innego) i dołączyć do reklamacji.

oznacz moderatorów

RED
#21 Demiurg#

@LEW433 A co kupującego obchodzi co sprzedający zrobi, on ma 14dni na rozpatrzenie, czytałeś?

Z takim podejściem to się nic nie załatwi, przecież @Client:28068607 już otrzymał decyzję reklamacyjną, kosiarka ma silnik dwusuwowy, gdzie benzynę użytkownik miesza z olejem w odpowiednich proporcjach

Druga reklamacja i wykłócanie się z serwisem producenta to tylko dobra wola sprzedawcy - bo jak pisał @komis-bell sprzedający ma papier z serwisu producenta więc nic mu więcej do odrzucenia reklamacji nie potrzeba

oznacz moderatorów

serwis-texas
#21 Demiurg#

@RED 

Tak sobie tylko pozwolę doprecyzować. Praktycznie już nie ma kosiarek spalinowych (jezdnych) dwusuwowych.

oznacz moderatorów

pecela
#17 Koryfeusz#

@Client:28068607

Możesz spróbować reklamacji z tytułu niezgodności z umową lub spróbować w innym serwisie gwarancyjnym (w samym Kaliszu masz trzy autoryzowane serwisy).

oznacz moderatorów

Client:28068607
#8 Zapaleniec#

o, tego nie wiedziałem dzięki ,ale to jak teraz kosiarka jest w serwisie tym który odrzuca naprawę to muszą mi ją odesłać czy mogę ich poprosić o przesłanie do innego punktu

oznacz moderatorów

pecela
#17 Koryfeusz#

@Client:28068607

Musisz odebrać i zgłosić nową reklamację w innym punkcie serwisowym. Serwisy, to niezależne firmya. Na stronie stigi, masz listę sklepów i serwisów.

oznacz moderatorów

ELMIXAGD_pl
#13 Ambasador#

Złóż reklamację do sprzedawcy przez założenie dyskusji i u niego reklamuj towar. Ma 14 dni na ustosunkowanie się do reklamacji. W przypadku odmownej lub negatywnej decyzji - składaj wniosek do POK. Jak najczęściej proś w dyskusji pracownika Allegro o interwencję. 

Kupujący po założeniu dyskusji i zgłoszeniu do POK otrzymują zwroty kasy nawet po prostu za bzdety - bo kupujący nie umie naprawić sprzętu i uszkodził części, bo hydraulik źle podłączył urządzenie za kilkaset zł - za to wszystko kupujący otrzymują zwrot kasy z Allegro.

Ale za to nie płaci Allegro - za to płacą sprzedawcy z pobieranych prowizji (np. wzrost z 6% - 14% na 16% - celem uśrednienia pobieranej prowizji).

oznacz moderatorów

Client:28068607
#8 Zapaleniec#

miałem dyskusje otwartą ale pomyłkowo zamknąłem bo chciałem skorzystać z allegro protect i myślałem że jak zamknę to będę miał warianty załatwienia sprawy ale od razu zamknęło a teraz allegro nie pozwala mi od nowa otworzyć dyskusji jak wchodzę w dyskusje to mam komunikat że nie mogę otworzyć bo zamknąłem ją jako rozwiązaną ,pisałem do allegro 2 krotnie że pomyłka ale olewka totalna ze strony allegro

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Client:28068607 Podaj mi numer zamówienia, którego dotyczyła ta dyskusja.

   Natalia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

Client:28068607
#8 Zapaleniec#

Numer oferty 13152360357

oznacz moderatorów

MiMary
Moderatorka
Moderatorka

Cześć, @Client:28068607. Wniosek Allegro Protect możesz zgłosić przez ten formularz.  

   Marysia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

vonNogay
#17 Koryfeusz#

@ELMIXAGD_pl oj tam sprzedawcy, allegro i tak pobiera najwyzszą kwotę na jaką moze sobie pozwolic - maksymalna jaką sprzedawcy są w stanie zniesc. Brak allegro protect nie zmniejszyloby oplat.

oznacz moderatorów