Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam kupiłem kosiarkę spalinową z 2 letnią gwarancją po roku (około 26 godzin pracy)zadymiła na niebiesko smród spalonego oleju , odesłałem do serwisu na naprawę gwarancyjną w odpowiedzi ten serwis napisał że nie naprawią bo przyczyna tkwi w złym paliwie które zanieczyściło komorę gaźnika , w/g mnie to bzdura przecież każda kosiarka ma gąbkę w zbiorniczku która pełni funkcję filtra i powietrza są 2 to jak się mógł przedostać brud moim zdaniem są dwie przyczyny 1 to pęknięcie pierścienia na tłoku lub 2 uszkodzenie gumki przy popychaczu czy ktoś miał podobną sytuację odrzucenia naprawy gwarancyjnej i czy można jakoś wpłynąć na serwis żeby przestał naciągać ludzi
Ale czy składałeś rekalamcję u sprzedającego, masz prawo konsumenckie.https://poradnikprzedsiebiorcy.pl/-reklamacja-towaru-kto-ponosi-koszty-przesylki
tak składałem ale odpowiedział że prosił o ponowne rozpatrzenie i dostał odmowę kazał mi dzwonić do serwisu i ich prosić ale tak sobie myślę że serwis nie jest stroną ja kupiłem tą kosiarkę od tego sprzedawcy a nie od serwisu,myśle że zaczęła się spychoterapia
A co kupującego obchodzi co sprzedający zrobi, on ma 14dni na rozpatrzenie, czytałeś?
@LEW433 @Za wiele to nie zmieni - sprzedający ma papier z serwisu producenta więc nic mu więcej do odrzucenia reklamacji nie potrzeba.
Oczywiście że może mieć, ale jak nie minęły 2lata to kupujący ma nadal prawo do reklamacji. Kupujący także może dać do specjalisto serwisu(innego) i dołączyć do reklamacji.
@LEW433 A co kupującego obchodzi co sprzedający zrobi, on ma 14dni na rozpatrzenie, czytałeś?
Z takim podejściem to się nic nie załatwi, przecież @Client:28068607 już otrzymał decyzję reklamacyjną, kosiarka ma silnik dwusuwowy, gdzie benzynę użytkownik miesza z olejem w odpowiednich proporcjach
Druga reklamacja i wykłócanie się z serwisem producenta to tylko dobra wola sprzedawcy - bo jak pisał @komis-bell sprzedający ma papier z serwisu producenta więc nic mu więcej do odrzucenia reklamacji nie potrzeba
Tak sobie tylko pozwolę doprecyzować. Praktycznie już nie ma kosiarek spalinowych (jezdnych) dwusuwowych.
Możesz spróbować reklamacji z tytułu niezgodności z umową lub spróbować w innym serwisie gwarancyjnym (w samym Kaliszu masz trzy autoryzowane serwisy).
o, tego nie wiedziałem dzięki ,ale to jak teraz kosiarka jest w serwisie tym który odrzuca naprawę to muszą mi ją odesłać czy mogę ich poprosić o przesłanie do innego punktu
Musisz odebrać i zgłosić nową reklamację w innym punkcie serwisowym. Serwisy, to niezależne firmya. Na stronie stigi, masz listę sklepów i serwisów.
Złóż reklamację do sprzedawcy przez założenie dyskusji i u niego reklamuj towar. Ma 14 dni na ustosunkowanie się do reklamacji. W przypadku odmownej lub negatywnej decyzji - składaj wniosek do POK. Jak najczęściej proś w dyskusji pracownika Allegro o interwencję.
Kupujący po założeniu dyskusji i zgłoszeniu do POK otrzymują zwroty kasy nawet po prostu za bzdety - bo kupujący nie umie naprawić sprzętu i uszkodził części, bo hydraulik źle podłączył urządzenie za kilkaset zł - za to wszystko kupujący otrzymują zwrot kasy z Allegro.
Ale za to nie płaci Allegro - za to płacą sprzedawcy z pobieranych prowizji (np. wzrost z 6% - 14% na 16% - celem uśrednienia pobieranej prowizji).
miałem dyskusje otwartą ale pomyłkowo zamknąłem bo chciałem skorzystać z allegro protect i myślałem że jak zamknę to będę miał warianty załatwienia sprawy ale od razu zamknęło a teraz allegro nie pozwala mi od nowa otworzyć dyskusji jak wchodzę w dyskusje to mam komunikat że nie mogę otworzyć bo zamknąłem ją jako rozwiązaną ,pisałem do allegro 2 krotnie że pomyłka ale olewka totalna ze strony allegro
@Client:28068607 Podaj mi numer zamówienia, którego dotyczyła ta dyskusja.
Numer oferty 13152360357
Cześć, @Client:28068607. Wniosek Allegro Protect możesz zgłosić przez ten formularz.
@ELMIXAGD_pl oj tam sprzedawcy, allegro i tak pobiera najwyzszą kwotę na jaką moze sobie pozwolic - maksymalna jaką sprzedawcy są w stanie zniesc. Brak allegro protect nie zmniejszyloby oplat.