anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

serwis stiga z Kalisza odmawia naprawy gwarancyjnej

Client:28068607
#8 Zapaleniec#

Witam kupiłem kosiarkę spalinową z 2 letnią gwarancją po roku (około 26 godzin pracy)zadymiła na niebiesko smród spalonego oleju , odesłałem do serwisu na naprawę gwarancyjną w odpowiedzi ten serwis napisał że nie naprawią bo przyczyna tkwi w złym paliwie które zanieczyściło komorę gaźnika , w/g mnie to bzdura przecież każda kosiarka ma gąbkę w zbiorniczku która pełni funkcję filtra i powietrza są 2 to jak się mógł przedostać brud moim zdaniem są dwie przyczyny 1 to pęknięcie pierścienia na tłoku lub 2 uszkodzenie gumki przy popychaczu czy ktoś miał podobną sytuację odrzucenia naprawy gwarancyjnej i czy można jakoś wpłynąć na serwis żeby przestał naciągać ludzi

oznacz moderatorów
7 ODPOWIEDZI 7

LEW433
#21 Demiurg#

Ale czy składałeś rekalamcję u sprzedającego, masz prawo konsumenckie.https://poradnikprzedsiebiorcy.pl/-reklamacja-towaru-kto-ponosi-koszty-przesylki

oznacz moderatorów

Client:28068607
#8 Zapaleniec#

tak składałem ale odpowiedział że prosił o ponowne rozpatrzenie i dostał odmowę kazał mi dzwonić do serwisu i ich prosić ale tak sobie myślę że serwis nie jest stroną ja kupiłem tą kosiarkę od tego sprzedawcy a nie od serwisu,myśle że zaczęła się spychoterapia 

 

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

A co kupującego obchodzi co sprzedający zrobi, on ma 14dni na rozpatrzenie, czytałeś?

oznacz moderatorów

komis-bell
#21 Demiurg#

@LEW433 @Za wiele to nie zmieni - sprzedający ma papier z serwisu producenta więc nic mu więcej do odrzucenia reklamacji nie potrzeba. 

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Oczywiście że może mieć, ale jak nie minęły 2lata to kupujący ma nadal prawo do reklamacji. Kupujący także może dać do specjalisto serwisu(innego) i dołączyć do reklamacji.

oznacz moderatorów

pecela
#17 Koryfeusz#

@Client:28068607

Możesz spróbować reklamacji z tytułu niezgodności z umową lub spróbować w innym serwisie gwarancyjnym (w samym Kaliszu masz trzy autoryzowane serwisy).

oznacz moderatorów

Client:28068607
#8 Zapaleniec#

o, tego nie wiedziałem dzięki ,ale to jak teraz kosiarka jest w serwisie tym który odrzuca naprawę to muszą mi ją odesłać czy mogę ich poprosić o przesłanie do innego punktu

oznacz moderatorów