Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam kupiłem kosiarkę spalinową z 2 letnią gwarancją po roku (około 26 godzin pracy)zadymiła na niebiesko smród spalonego oleju , odesłałem do serwisu na naprawę gwarancyjną w odpowiedzi ten serwis napisał że nie naprawią bo przyczyna tkwi w złym paliwie które zanieczyściło komorę gaźnika , w/g mnie to bzdura przecież każda kosiarka ma gąbkę w zbiorniczku która pełni funkcję filtra i powietrza są 2 to jak się mógł przedostać brud moim zdaniem są dwie przyczyny 1 to pęknięcie pierścienia na tłoku lub 2 uszkodzenie gumki przy popychaczu czy ktoś miał podobną sytuację odrzucenia naprawy gwarancyjnej i czy można jakoś wpłynąć na serwis żeby przestał naciągać ludzi
Ale czy składałeś rekalamcję u sprzedającego, masz prawo konsumenckie.https://poradnikprzedsiebiorcy.pl/-reklamacja-towaru-kto-ponosi-koszty-przesylki
tak składałem ale odpowiedział że prosił o ponowne rozpatrzenie i dostał odmowę kazał mi dzwonić do serwisu i ich prosić ale tak sobie myślę że serwis nie jest stroną ja kupiłem tą kosiarkę od tego sprzedawcy a nie od serwisu,myśle że zaczęła się spychoterapia
A co kupującego obchodzi co sprzedający zrobi, on ma 14dni na rozpatrzenie, czytałeś?
@LEW433 @Za wiele to nie zmieni - sprzedający ma papier z serwisu producenta więc nic mu więcej do odrzucenia reklamacji nie potrzeba.
Oczywiście że może mieć, ale jak nie minęły 2lata to kupujący ma nadal prawo do reklamacji. Kupujący także może dać do specjalisto serwisu(innego) i dołączyć do reklamacji.
Możesz spróbować reklamacji z tytułu niezgodności z umową lub spróbować w innym serwisie gwarancyjnym (w samym Kaliszu masz trzy autoryzowane serwisy).
o, tego nie wiedziałem dzięki ,ale to jak teraz kosiarka jest w serwisie tym który odrzuca naprawę to muszą mi ją odesłać czy mogę ich poprosić o przesłanie do innego punktu