Smart week only.30 monet.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
- Zrobiłem kilka zakupów i aby otrzymać 30 monet, trzeba zrobić zakupy tylko z oznaczeniem "Smart only" Jak można sprawdzić czy z tym oznaczeniem dokonałem zakupów? Pytam ponieważ myślałem wcześniej że wchodzą w to też zakupy z oznaczeniem "smartweek " Czy pracownik Allegro może mi podać za jaką kwotę już dokonałem zakupów z opcją "only Smart"? Chyba że jednak da radę gdzieś to sprawdzić. @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Fajny_Uzytkownik w ofertach jest znaczek "Smart! only" i stąd wiesz 🙂
Już się załapałeś na promocję, bo wartość Twoich zakupów to ponad 1000 zł.
Odebranie Monet będzie możliwe od godziny 15:00, dnia 22 maja 2023 r. przez okres 5 dni kalendarzowych. Aby zgarnąć monety, kliknij [przycisk „Odbierz”] w zakładce.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dzięki za dobrą wiadomość. Co do oznaczeń, są one chyba tylko w momencie zakupów gdy akcja trwa? Po zakupie, znaczek w zakładkach "kupione", u mnie niestety znika. Co do promocji, dowiedziałem się dopiero po zakupach. Jeszcze raz dzięki za info i mam nadzieję że monety się pojawią 🤣

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@PozytywnyUser nie ma sprawy! Znaczek znika w takim sensie, że nie widzisz go na liście Twoich zakupów? Bo gdy wejdziesz w ofertę z zamówienia z poziomu zakładki Moje zakupy, to powinieneś zobaczyć ofertę w momencie zakupu i znaczek powinien być widoczny 🙂
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dokładnie, na liście zakupów w zakładce kupione, nie ma już znaczka gdy oferta z only Smart się zakończy. W momencie zakupu jest.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@PozytywnyUser dziwne, ale nie martw się, my w systemie widzimy, że w momencie zakupu, znaczek był, więc widać, że warunki promocji zostały spełnione 🙂
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam, przepraszam że tak podpinam się pod temat... Też mam problem z monetami za Smart Week. Zrobiłem zakupy za ponad 500pln, dwa przedmioty oznaczone "Smart! Only" i do dzisiaj nie ma śladu po promocyjnych monetach... :(. Aktualizowałem appke, logowalem się na inncy przeglądarkach i nic... 😞 Czyżbym się nie łapał?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Sonsiatt sprawdziłam Twoje zakupy z okresu promocji i przykro mi, ale w ofertach w których dokonałeś zakupów nie było oznaczenia Smart! only, a jedynie Smart Week.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Hmmm, byłem pewien że Smart! Only. No nic,trzeba być bardziej uważnym :). Bardzo dziękuję za pomoc:) 🙂

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam
Też się podepnę pod temat.
Dokonalem kilku zakupów na kwotę ponad 500zł i nie otrzymałem monet. Mogę prosić o weryfikację czy wszystko jest ok. Przy dwoch zakupach używałem kuponów czy to może być powodem ze nie otrzymałem monet?
Pozdrawiam Darek

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Darek324 Podaj proszę numery zamówień.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Przesyłam numery zamówień:
bd2a6d80-f806-11ed-9389-098f3664e60b
87ed6dc0-f6f8-11ed-b691-9d58f6c757d5
2f5b21d0-f6f7-11ed-96a9-01eff8f865a7
ea67bd70-f6ee-11ed-a05a-0b2813fa325b
a64cc1b0-f678-11ed-aff1-c56ca2dd2730
70c4b090-f5a9-11ed-a701-4725a319769a
bb69c1f0-f3f9-11ed-a77b-e91495d0f40d
Pozdrawiam Darek

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Darek324 Przekazałam tę sprawę do weryfikacji. Wrócę do Ciebie z odpowiedzią.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dziękuję Ci bardzo

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Darek324 Przekazano mi, że jedynie zamówienia: bd2a6d80-f806-11ed-9389-098f3664e60b, ea67bd70-f6ee-11ed-a05a-0b2813fa325b, a64cc1b0-f678-11ed-aff1-c56ca2dd2730 były oznaczone "Smart! only". Oznacza to, że koszty zakupów nie przekroczyły 500 zł. Właśnie to jest przyczyną nieprzyznania monet.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dziękuję za informację. Widoczne pozostałe zakupy były oznaczone jako smartweek. Bardzo podobne oznaczenia i to mnie musiało zmylić.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
No i nie ma monet 😭 No i co teraz z tym zrobimy? 😅

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Fajny_Uzytkownik działam w Twojej sprawie, poproszę Cię jeszcze o cierpliwość, dam znać gdy tylko otrzymam odpowiedź 🙂
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Fajny_Uzytkownik monety są już na Twoim koncie 🙂
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dzień dobry. I ja pozwolę sobie dołączyć do tematu ponieważ dzisiaj jest ostatni dzień na odbieranie monet. Również w poprzednim tygodniu dokonałem zakupów artykułów z oznaczeniem "Smart!Week" za ponad 500 zł z nadzieją otrzymania 30 monet, jednak nie jestem pewien czy było oznaczenie "Smart! only". Jeżeli to możliwe to proszę o weryfikację, zamówienia:
1eadca30-f725-11ed-91e7-6b307fc45fb2 ; 31c14670-f675-11ed-9d6a-bb726eb013f5,
de39e6a0-f670-11ed-b984-e5024c21f9da ; 1151b5f0-f41d-11ed-82bb-01ed0b18571c
- « POPRZEDNIA
-
- 1
- 2
- NASTĘPNA »