anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 
Client:116284478
#7 Wielbiciel#

Moja skarga na Smarta trwa, kupiłem Smarta i zacząłem go używać, ale po 15 dniach inteligentne pieniądze zostały ponownie pobrane, anulowałem je, ale s.m.a.r.t, którego używałem, został anulowany, moje pieniądze nie zostały zwrócone, musiałem zapłacić koszty wysyłki na moje nowe zamówienia. Jeśli tak jak ja rzadko robisz zakupy, Smart jest szkodliwą aplikacją.

oznacz moderatorów
17 ODPOWIEDZI 17
az1rael
#21 Demiurg#

@Client:116284478 kupiłem smarta na innym koncie a używałem jeszcze 14dni wypowiedzenia na starym, kasę za smarta naliczyło na stare konto to anulowałem to mi na starym wyłączyli ale mam jeszcze włączonego na innym koncie o którym nie pamiętam że je mam... od lipca nie ma dzielenia sie smartem na kontach każde ma mieć osobny smart

oznacz moderatorów
mirex2005
#12 Orędownik#

@Client:116284478 a może masz kilka kont (kilka urządzeń na każdym inne konto) na allegro i dokonałeś zakupu z konta, na którym nie masz wykupionego smart lub oferta albo transport nie była oznaczona smart

oznacz moderatorów
Client:116284478
#7 Wielbiciel#

Dokonałem zakupu z tego konta. Druga opłata S.m.a.r.t wpłynęła w ciągu 15 dni. Anulowałem to, 15 dni smart zostało zwrócone. Druga 30-dniowa wypłata nie została zwrócona. Mój bank stwierdził, że nie ma zwróconej kwoty.

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Client:116284478 kupiłeś Smart! na miesiąc 09.11.2023 o 17:04, więc był ważny do 09.12.2023 17:04, następnie płatność za drugi miesiąc została zwrócona proporcjonalnie do użycia Smart była to kwota 7,25 zł. Zwrot zleciliśmy proporcjonalnie za niewykorzystany okres subskrypcji Allegro Smart! 24 grudnia 2023 roku. Pieniądze wpłynęły na tę samą kartę, którą płaciłeś za ten miesiąc. Otrzymałeś zwrot maksymalnie do 29 grudnia jeżeli była to karta Mastercard, lub do 5 stycznia w przypadku karty VISA.
W wiadomości e-mail (nr 39630167) przesłaliśmy dla Ciebie potwierdzenie tego zwrotu. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
Client:116284478
#7 Wielbiciel#

Rozumiem. Zapisywanie kart na Allegro to zła rzecz. Nie będę już używać smarta. To niedorzeczne płacić za miesiąc, kiedy nie robię zakupów.

oznacz moderatorów
az1rael
#21 Demiurg#

@Client:116284478 to sie nazywa subskrypcja ale fakt masz kartę to nawet nie wiesz że sie samo opłaca, a czy używasz czy nie kogo to obchodzi wykupiłeś dostęp do możliwości użycia i dostałeś taki dostęp

oznacz moderatorów
Client:116284478
#7 Wielbiciel#

Zgadzam się. Zamiast ciągle odnawiać, kupiłbym pakiet roczny. Kupiłem pakiet miesięczny, więc chcemy używać smarta przez krótki czas, nie rozumieją tego. A ponowne wycofanie pieniędzy po 15 dniach pod nazwą odnowienia jest uważane za kradzież.

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

Smart zapewne był na innym koncie, Smart nie jest aplikacją, niech moderacja spojrzy: @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów
Client:116284478
#7 Wielbiciel#

Odpowiedź Banku: Rozpatrzyliśmy Twój wniosek. Rozpatrzyliśmy Twoją prośbę dotyczącą karty Paycell. W złożonych dokumentach nie ma zobowiązania do zwrotu kwoty 14,99 zł. Obiecana kwota została zwrócona za 7,25 zł. Ponieważ od drugiej firmy nie otrzymano dokumentu zwrotu całej kwoty, nie można wnieść sprzeciwu. Musisz skontaktować się z innym miejscem pracy. Jeśli anulowałeś i istnieje uzasadniony powód, dla którego otrzymasz pełną kwotę (zasady anulowania / zwrotu pieniędzy, umowa anulowania itp.; dokument potwierdzający anulowanie w terminie), sprzeciw może zostać wszczęty, jeśli przedstawisz odpowiednie dokumenty . Jeśli masz inną prośbę, możesz zadzwonić do Działu Obsługi Klienta Paycell pod numer 0850 622 60 60 lub skorzystać z opcji „Skontaktuj się z nami” w naszej aplikacji Paycell. Można się z nami skontaktować wysyłając e-mail. Życzymy miłego dnia. paycell.com.tr/app Turkcell Odeme ve Elektronik Para Hizmetleri A.S. Mersis: 0212013362700018 B002

oznacz moderatorów
Client:116284478
#7 Wielbiciel#

Ilettiginiz basvurunuzu degerlendirdik. Paycell kart ile ilgili talebinizi isleme aldik. Iletilen belgelerde 14.99 PLN icin iade taahhutunuz bulunmamaktadir. Taahhut edilen tutar 7.25 PLN icin iade ulasmistir. Karsi is yerinden tum tutar icin alinan herhangi iade belgesi bulunmadigindan itiraz baslatilamamaktadir. Karsi is yeri ile gorusmeniz gereklidir. Eger iptal ettiyseniz ve tum tutari almanizin hakli gerekcesi var ise (iptal / iade politikasi , iptal sozlesmesi vb. ; sure icinde iptal edildigini gosterir belge ) ilgili belgeleri iletmeniz halinde itiraz baslatilabilir. Farkli bir talebiniz olmasi durumunda 0850 622 60 60 numarali Paycell Musteri Hizmetleri?nden veya Paycell uygulamamizda ?Bize Ulasin? kismindan mail gondererek bize ulasabilirsiniz. Iyi gunler dileriz. paycell.com.tr/app Turkcell Odeme ve Elektronik Para Hizmetleri A.S. Mersis: 0212013362700018 B002

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Client:116284478 z odpowiedź z banku potwierdza to, co napisaliśmy, czyli zwróciliśmy kwotę 7,25 zł, która poprawnie zaksięgowała się na Twoim koncie. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
Client:116284478
#7 Wielbiciel#

Dlaczego 14,99 zł, których nigdy nie wykorzystałem i anulowałem, nie zostało zwrócone?

oznacz moderatorów
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Client:116284478 W przypadkach jak Twój opłata jest zwracana proporcjonalnie tzn. za czas, który pozostał od momentu podjęcia decyzji o rezygnacji z usługi do czasu, w którym pobralibyśmy opłatę ponownie. 

Innymi słowy - odjęliśmy od Twojej wpłaty koszty za czas, gdy usługa była aktywna na Twoim koncie, a resztę zwróciliśmy.

   Natalia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
Client:116284478
#7 Wielbiciel#

Kupiłem i skorzystałem z mojej pierwszej usługi s.mart dobrowolnie, dziękuję. Na 15 dni przed końcem mojego s.marta została naliczona kolejna opłata za s.mart. Powiedziałeś, że jeśli zrezygnuję z członkostwa s.mart przed rozpoczęciem mojego drugiego miesiąca członkostwa, otrzymam zwrot pieniędzy, więc anulowałem członkostwo s.mart. Używałem s.mart przez 15 dni. Zapłaciłeś 7,25 zł za 45 dni niewykorzystanego smarta? czy to jest legalne?

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

Nie ma Smarta na 60dni albo m-c albo rok.

oznacz moderatorów
az1rael
#21 Demiurg#

@Client:116284478 oczywiście że jest legalne a słyszałeś o okresie wypowiedzenia? Smart ma 14dni jakbyś wypowiedział przed naliczeniem kasy za nowy miesiąc to te 14dni byś miał za darmo, jak wypowiedziałeś po naliczeniu nowego okresu rozliczeniowego to miałeś aktywny jeszcze 14dni i zwrocili ci za resztę miesiąca kasę.

oznacz moderatorów