Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
WITAM : KILKA DNI WSTECZ ZŁOŻYŁEM ZAMÓWIENIE NA ZAKUP TYCZEK PODPOROWYCH METALOWYCH POWLEKANYCH O DŁUGOŚCI 150 CM. SPRZEDAJĄCY PRZEZ POMYŁKĘ DOSTARCZYŁ MI (KURIEREM)TYCZKI O DŁ.90CM.W ZWIĄZKU Z TYM CHCIAŁEM DOKONAĆ ZWROTU TOWARU. ZAZNACZYŁEM "ZWROT -WYDRUKOWAŁEM Z APLIKACJI LIST PRZEWOZOWY I CHCIAŁEM PRZZEKAZAĆ PACZKĘ POPRZEZ KURIERA DPD (W MIĘDZY CZASIE SPRZEDAJĄCY DOSTARCZŁ MI TOWAR ZGODNY Z ZAMÓWIENIEM). KURIER ODMÓWIŁ MI PRZYJĘCIA TOWARU DO ZWROTU, W ZWIĄZKU Z TYM UDAŁEM SIĘ Z PACZKĄ NA POCZTĘ. TAM RÓWNIEŻ ODMÓWIONO MI PRZYJĘCIA PACZKI, BOWIEM ICH CZYTNIK NIE ROZPOZNAWAŁ KODU KRESKOWEGO NA LIŚCIE PRZEWOZOWYM. MUSIAŁEM WIĘ PACZKĘ NADAĆ W TRYBIE ZWYKŁYM JAKO PRZESYŁKĘ POCZTOWĄ ZA OPŁATĄ 16 PLN. GDZIE ZOSTAŁ POPEŁNIONY BŁĄD I CZY RZECZYWIŚCIE JAKO JAKO KUPUJĄCY BĄDŹ SPRZEDAJĄCY JESTEŚMY ZOBOWIĄZANI PONIEŚĆ KOSZTY TEJ PRZESYŁKI. PROSZĘ O ODPOWIEDŹ.
@Client:36361408 była to reklamacja i sprzedawca powinien Ci oddać 16 zł za odesłanie, a czemu nie wydrukowałeś ponownie skoro kod kreskowy nie skanował się ?
Chciałeś dobrze a wyszło źle zwrot to nie reklamacja 😞 przy zwrocie sprzedawca nie ma obowiązku zwracać za odesłanie 😞
KOD KRESKOWY WYDRUKOWAŁ SIĘ - BYŁ CZYTELNY - TYLKO "PANI NA POCZCIE" STWIERDZIŁA, ŻE ICH SKANER NIE ROZPOZNAJE TEGO KODU
@Client:36361408 Skontaktuj się ze sprzedającym teraz i wyjaśnij, należało zanim zrobiłeś zwrot bez podania przyczyny składać reklamację i po wysłaniu sprzedający ma obowiązek zwrotu kosztów odesłania.Najlepiej rozmawiaj ze sprzedającym tu: https://allegro.pl/dyskusje/nowa
@Client:36361408 klawiatura Ci się zacięła ? to idź do Pani na pocztę i poproś o 16 zł zwrotu 😄
@Client:36361408 Tą sytuację można uznać za reklamację, więc sprzedający musi zwrócić ci koszt przesyłki zwrotnej.
@Agent051 no właśnie ale kupujący dokonał zwrotu 😉
@kostas11 pewnie dlatego, że formularz zwrotu Allegro wprowadza w błąd o czym wielokrotnie było na forum wspominane.
@Client:36361408 paczkę powinieneś zanieść do punktu DPD Pickup, kurier nie chciał wziąć paczki bo nie miał na nią zlecenia.
Sprzedający zrobił pomyłkę powinien sam coś zaproponować, a przynajmniej pokierować.😁
@Client:36361408
Jeżeli wypełniając formularz zwrotu na Allegro złożyłeś oświadczenie o odstąpieniu od Umowy z Art 27 UoPK - to koszt odesłania (zwrotu) towaru do sprzedawcy zgodnie z przepisami (Art.34 UoPK) jest po Twojej stronie.
W tej sytuacji mogłeś ( a w swoim dobrze pojętym interesie : powinieneś) złożyć reklamację (wówczas koszt przesyłek byłby po stronie sprzedawcy.
Jeżeli złożyłeś reklamację - to domagaj się zwrotu poniesionych kosztów od sprzedawcy. Jeżeli jednak odstąpiłeś od umowy - to ew. rekompensata od sprzedawcy kosztów odesłania jest wyłącznie jego decyzją.
@Client:36361408 zwrot to zwrot a nie reklamacja 🙂 w ramach smart masz tylko darmowy zwrot - odstąpienie
A kupując smarta zapoznałeś się z regulaminem tam są zasady zwrotów 🙂 a nie przyjęło Ci na poczcie bo zrobiłeś etykietę na dpd 😞
Allegro Kurier DPD
|
W placówkach Poczty Polskiej (z wyłączeniem Agencji Pocztowych) lub w punkcie DPD Pickup
|
Wydrukowana etykieta nadawcza
|
tu masz https://allegro.pl/pomoc/kontakt
Tak i co on ma w tym kontakcie napisać? czytasz to co pisze?😁
@LEW433 do mnie zapytanie ? to przeczytaj posta było tam zapytanie to dałem odpowiedź
CZY JEST WOGÓLE JAKIŚ ADRES MAILOWY DO BEZPOŚREDNIEGO KONTAKTU Z ALLEGRO?
@Client:36361408
TO NIE BYŁO ODSTĄPIENIE OD UMOWY - TYLKO REZYGNACJA Z ZAKUPU
Rezygnację z zakupu wyraża się właśnie poprzez złożenie oświadczenia o odstąpieniu od Umowy.
Nietrudno jednak o pomyłkę w tym chaosie "informacyjnym" Allegro..