Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Czyli jeszcze muszę zapłacić za dostawę 10,95 zł inpost bo mi piszę w rozliczeniach, i jak to odbiorę to będę mógł znów sprzedawać tą rzecz? wpłatę od kupca pobrałem
Ty jako prywatny sprzedający odpowiadasz tylko za przesyłkę do chwili nadania, więc towar nadal jest własnością kupującego, odbierzesz to musisz się jakoś porozumieć z kupującym.
Kupujący ignoruje moje wezwania na chacie i telefonie
Dzwoniłem do kupującego przedstawiłem się jako sprzedawca ale ona zawiesiła połączenie a później rozłączyła się i koniec
Możesz nie odbierać, sam musisz zdecydować. Odbierzesz to powinieneś jakoś to zakończyć, oddać kasę ale jak? wysłać powtórnie ale jak skoro to kupujący powinien zapłacić Ci powtórnie.
Właśnie ale skoro pisze że paczka jedzie do mnie to mogę odebrać i myślę ze nie muszę za nic płacić
@Filippooooooooo jeśłi jesteś prywatnym sprzedawcą i nie zgodziłeś sie na odstąpienie od umowy to po prostu poczekaj na powrót paczki a potem odłoż paczke na półeczke bez rozpakowywania ( chyba że to coś łatwo psującego) i poczekaj na kontakt od kupującego. Pewnie wczesniej czy póżniej odezwie sie poprzez kontakt allegro lub poprzez dyskusje w sprawie zrwotu wpłaty
Wówczas sobie wszystko wyjaśnicie kto ile komu jest winien.
@Filippooooooooo To nie tak do końca, paczka nadal jest własnością kupującego. Zwrot następuje tylko za twoja zgodą (prywatny sprzedający) koszt zwrotu to koszt kupującego.
Czyli mogę wybrać nic nie robić i tyle i zakończyć to?
Sprawa złożona, założy dyskusję. trzymaj dowody na wysłanie, że nie odebrał itd, sprawa może wrócić. Najlepiej jakbyście się porozumieli.🤗
@Filippooooooooo sprzedając jako osoba prywatna na allegro lub lokalnie odpowiadasz za paczkę do mometu nadania czyli przekazania paczki z towarem przewożnikowi
1 masz prawo nie godzić się na zwrot bez podania przyczyny
2 możesz odebrać paczkę i poczekać na kontakt napiszesz tylko 1 wiadomość do kupującego pt że ma ci wysłać na nr konta x kasy za ponowne nadanie plus zwrot
3 możesz nie odbierać paczki wtedy trafi na magazyn rzeczy niedoręczalnych przewoźnika i problem ma kupujący bo sobie potem sam ma szukać towaru i to nie twoja sprawa
4 za utratę lub uszkodzenie rzeczy odpowiada kupujący od chwli przekazania jej przewoźnikowi
5 jak kupujący założy dyskusję to podajesz nr paczki / screenshoota z trackingu paczki pokazujesz że kupujący nie wywiązał się z umowy nieodbierając paczki / powołujesz się na wyżej wymienione zapisy prawa i zrzucasz odpowiedzialność na kupującego / jak masz paczkę to podajesz nr konta i kwotę do zapłaty za wysyłkę drugi raz i powrót jak nie masz paczki piszesz że ma sobie dzwonić do przewoźnika i wyjaśniać z nim gdzie ma swój towar