Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zakupiłem towar, kilka godzin później sprzedający zadzwonił z prośbą o anulowanie zamówienia tłumacząc się, że towar został sprzedany poza allegro, po czym ten sam towar, w tej samej ilości, został wystawiony ponownie po zawyżonej cenie. Nie jest to błąd cenowy rzędu 100%, kwestia parudziesięciu złotych, sprzedawca sprawdził, że towar wzrósł na wartości i zdecydował w ten sposób podnieść sobie marżę. Czy w przypadku konta firmowego taka sytuacja łapie się pod art 135 Kodeksu wykroczeń i czy mogę w takiej sytuacji wystawić negatywną opinie, czy zostanie ona usunięta przez allegro?
@zergulek Sprzedający jak najbardziej powinien zrealizować zamówienie. Nie jestem prawnikiem, więc niestety nie zinterpretuje tej sprawy prawnie.
Możesz oczywiście dochodzić swoich praw przed sądem.
Odnośnie negatywnego komentarza. Możesz go wystawić. Zasady usuwania ich przez Allegro znajdziesz w tym artykule.