Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
UWAGA !!!
Sprzedający [edycja] nęka Kupujących po zakupie ... niezadowolony z komentrzy dzwoni, nawet w dni wolne od pracy i chce wpłynąć na ich zminę. Nie polecam ... odradzam jakikolwiek kontakt.
@Kinadetta Nękanie zgłoś do Allegro tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=1aab3926-a59f-4f0a-b91a-ab3d4e469201&subjectId=0cf36533-0... Przestanie nękać.
Dla sprzedawców nie ma dni wolnych od pracy i opinie są też bardzo istotne ,może słabo uzasadniony komentarz wystawiłeś(łaś) ,zwłaszcza że jego przedmioty są powystawowe ,używane itp. i za takie trzeba je traktować przy zakupie a potem oceniać. Ty masz prawo do subiektywnej oceny a sprzedawca broni się jak może bo regulamin i allegro mu w tym nie pomogą.
@mwmonety - hej. Ale tak se myślę, że to jednak nie uprawnia do wydzwaniania po ludziach (zakładając że tak było) i dojeżdżania ich.
Moja Mama mawia: "z wielką duuuupą wejdziesz wszędzie - z wielką gębą nigdzie"
To nie jest cywilizowany sposób załatwiania spraw na linii 'Homo sapiens - Homo sapiens"
Będę zgadywał:
"niezadowolony z komentrzy", czyli można przypuszczać, że było ich wiele.
Ponowne zakupy i ponowne negatywne komentarze?
A czasem nie jest tak, że Tobie osobiście zależy na złej opinii o tym sprzedającym?
Sprzedający [edycja] nęka Kupujących po zakupie
@Kinadetta Znasz jeszcze jakichś nękanych kupujących przez tą firmę.🤔
Znasz jeszcze jakichś nękanych kupujących przez tą firmę.
Tę firmę 🙂
Nie musi znać, jego nęka, więc nęka kupujących. Autor wątku jest kupującym.
"jego nęka, więc nęka kupujących" - jeśli jego, to tylko jednego kupującego😏
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
Coś się wam pomyliło, to nie jest nękanie, a zwykła troska o dobro kupującego i interes sprzedającego. Jeśli ktoś wam kupującym wmawia, że możecie opluwać sprzedawców - to są efekty słuchania tychże rad.
A nie uważacie że należałoby znać całość, mamy wersję kupującego, nie znamy wersji sprzedającego i komentarza, oczywiście uważam że nie można nękać. @Kinadetta Zgłoś na Policję jeżeli czujesz się zagrożona.
Myślę, że teraz nie o wersję którejkolwiek strony biega, tylko o sam fakt negocjowania z kupującym. Z widocznich tu, niektórych postów wynika jasno, że takie negocjacje to nękanie.
A poniżej @Client:87670489 z płaczem, "bo mnie Allegro opieprzyło".
To prawda. Sama miałam kiedyś taki przypadek do straszenia mnie włącznie. Dałam sprzedawcy negatywna ocenę i mi się nie opłaciło. Nękali mnie tak długo,aż w końcu zadzwonił pan z Allegro, oczywiście też mnie ,,opieprzył ,, bo jak ja mogę wystawiać złą opinię i poinformował mnie,że moja opinia zostanie usunięta. Koszmar.
To bardzo ciekawe, co piszesz. Czy zechcesz podzielić się z nami, jakich argumentów użył pracownik Allegro i zapoznać nas z większą ilością szczegółów?
Jedynym argumentem pracownika Allegro było to,że jakim prawem mogłam wystawić złą opinię temu sprzedawcy.
@Client:87670489 Wybacz, ale w takią wersję nikt nie uwierzy.
@Client:87670489 Jeśli allegro chce usunąć opinię to ma powody ,widocznie przekroczyłaś zasady regulaminu używając niestosownych określeń względem sprzedawcy .
Wiem. Znam ten wątek regulaminu!!. Moja opinia była zgodna z jego wymogami.
@Client:87670489 Pamiętasz numer telefonu, z którego dzwonił ten "pan z Allegro"? Ktoś z moderacji mógłby sprawdzić, czy rzeczywiście rozmawiałaś z ich pracownikiem.
" ...czy rzeczywiście rozmawiałaś z ich pracownikiem..."
Ta, jasne, komentarz usunęli prosto z Turcji.
Ola poniżej, udowodniła kto tu kręci.
Nie, miałam wtedy inny telefon. To było że 2-3 lata temu. Wtedy olałam sprawę.