Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam serdecznie sprzedawca [edycja] neka swoich klientow,
grozi ludzia i obraza ich, takze obwina swoich klientow za wszystko
u mnie po piseme natychmiatowej rezygnacji z towaru klamie ze nie ma danych nawet zamowienia(gdzie otrzymal dane zamowienia i serdeczna prosbe o zmiane towaru lecz nie potrafil tego odnalesc -zatem podziekowalem za pomoc i napialem ze rezygnuje z zakupu, po czym grozi o wpisaniu swojego klienta do rejestru dluznikow, dostal pisemna emailowa rezygnacje z towaru w tej same chwili a pomimo to wyslal towar i dalej grozi klientowi, same jego opisy co do klientow mowia wiele o nim samym a opinie klientow sa przerazajace pomiajac juz calkiem jego towary nieraz niezgodny z opisem.Ten sprzedawca neka ludzi i zastrasza i nie potrafi przyznac sie do bledu, zastraszajac ludzi a to sa klienci.prosze serecznie o usuniecie tego sprzedawcy dla dobra ludzi i wszystkich na tym portalu,dziekuje i pozdrawiam serdecznie
Napisz mi emaila na antres.all@gmail.com w odpowiedzi wyślę screeny w załączniku
@antres Już się robi 🙂
@antres Poszło
wlasnie o to choddzi
pisemna (emailem) rezygnacja byla
zatem sprzedawca nie powinien wysylac towaru
i tu sie zgadzamy
ale wlasnie wyslal
Oba konta masz mniej niż miesiąc, chyba kombinujesz😄
sam zle kombinuesz bo mam tylko jedno konto
PS.Nex time pomysl zanim kogos oskarzysz..bo potem bedziesz musial przepraszac..
Przeczytaj ponownie moja wypowiedz ,powoli i ze zrozumieniem.
@Client:93716582 Kłamiesz w żywe oczy!!! Widziałam całą korespondencję z loginami, choć bez danych osobowych (zamazane). Obydwa konta są Twoje! Powinieneś zwrócić sprzedawcy pieniądze za wysyłkę i mocno przeprosić!!!
serio cala korespondencje to co napisal dzis?
chyba malo bezstronna jestes i dalej chcesz nekac ludzi?
albo zeby to robili? to nie dodaje Ci wiarygodnosci..przykro mi
@aragil Masz pewność, że to jego konta? Ja z Wami całkiem zgłupieję 🙂
Emaile przesłane
Sprawa raczej nie do rozwiązania.
Klient nie rozumie, że jak kupuje z 1 konta a pisze z innego to sprzedawca tego nie powiąże
Na mnie pora sprawy rodzinne, będę rano
po raz kolejny pisze ze MAM TYLKO 1konto na ALLLEGRO
czy tak ciezko to zrozumiec???
Nie jestem idota ani zadym hejterem zeby trollowac z innych kont bo to juz stalking zakazany znam prawo
przeczytalem dodatkowo dzis opinie o sprzedawcy i wiem jakie praktyki stosuje..ale to NIE ze mna juz takie numery..
No cóż. Wklejamy po kolei.
@WREDZIA-W1 konto !gxxxxx, to nie konto, to kupujący niezarejestrowany, nie może nawet wystawić opinii sprzedawcy i sam proces zakupu jest trudniejszy, coś tam trzeba potwierdzać sms-em.
@konto zamknięte Ale w korespondencji widać, że maile z innymi loginami.
To chyba rozwiewa wszystkie wątpliwości
Zanimizowane dane klienta
Widać z jakiego konta dokonano zakupu
Niestety na dziś muszę kończyć.
@antres Wszystko dokładnie widać w korespondencji i nie było szans byś się szybko domyślił, że to jedna i ta sama osoba.
i dalej pan twierdzi ze nie bylo rezygnacii z zakupu?
byla rezygnacja zatem trzeba bylo NIc nie wysylac..proste
a dzis od rana nekanie
a moze opiszemy dwa dzisiejsze pana emaile z grozbami?
@Client:93716582 Jeszcze raz Ci powoli wytłumaczę dlaczego się tak stało. Kupiłeś bez rejestracji. Sprzedawca dostał login !g...... , Twoje dane i wysłał. Potem zarejestrowałeś konto i z już zarejestrowanego, z loginem Client......... zrezygnowałeś z zakupu. Sprzedawca szukał Clienta na aukcji i w mailach i nie znalazł, bo nie mógł znaleźć. Rozumiesz? Kupił inny login, a zrezygnował inny.