Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam serdecznie sprzedawca [edycja] neka swoich klientow,
grozi ludzia i obraza ich, takze obwina swoich klientow za wszystko
u mnie po piseme natychmiatowej rezygnacji z towaru klamie ze nie ma danych nawet zamowienia(gdzie otrzymal dane zamowienia i serdeczna prosbe o zmiane towaru lecz nie potrafil tego odnalesc -zatem podziekowalem za pomoc i napialem ze rezygnuje z zakupu, po czym grozi o wpisaniu swojego klienta do rejestru dluznikow, dostal pisemna emailowa rezygnacje z towaru w tej same chwili a pomimo to wyslal towar i dalej grozi klientowi, same jego opisy co do klientow mowia wiele o nim samym a opinie klientow sa przerazajace pomiajac juz calkiem jego towary nieraz niezgodny z opisem.Ten sprzedawca neka ludzi i zastrasza i nie potrafi przyznac sie do bledu, zastraszajac ludzi a to sa klienci.prosze serecznie o usuniecie tego sprzedawcy dla dobra ludzi i wszystkich na tym portalu,dziekuje i pozdrawiam serdecznie
SAM SCIEMNIASZ
OK I GDZIE SA?
Dla ułatwienia dla moderatorów
Pokrowce zakupiono na aukcji nr 9400623463 przez !g_94610213
Korespondencja email na temat zakupu, wybranych kolorów oraz następnego dnia rezygnacji z konta client:93716582 i aukcji 8611870257
Ani konta allegro ani nr aukcji nie są ze sobą powiązane
Klient w korespondencji mimo moich nalegań nie podał ani swoich danych, ani nr aukcji na której dokonał zakupu.
Z zakupu zrezygnował także nie po 3 minutach tylko następnego dnia
I ZNOWWU KLAMIESZ..
SPRZEDAWCA ANTERS ALLTRADE OTRZYMAL EMAIlA
ZE DDZIEKUUJE ZA POMOC I REZYGNUE z towaru.
dzis odd rana neka mnie bo popelnil blad..
a do tego klamal ze nie ma danych ktore otrzymal juz w pierwszym emailu byl tam nr zamowienia.
dzis od rana neka mnie emailami i grozi wpisem o krajowego rejestru dluznikow na co mam2 emaile jako dowody. sam nie chce przyznac sie do wlanych bledow i szkalowania innych klientow popwelnil bledy a wszystko zwala na klienta ponownie..ktos musi to zatrzymac
zatem serdecznie prosze portal Allegro o pomoc
czas zatrzymac to szalenswo szkalowanie i nekanie ludzi..co nawet widac w opiniach tego sprzedawcy.
Moja skromna osoba padla ofara tego czlowieka ile jeszcze bedzie tych ofiar?
Kochane Allegro czas to powstrzymac
@Client:93716582 Odpowiesz do kogo należy konto !g_94610213?
@WREDZIA-W1 Klaudii możesz nie wzywać, od dawna jej nie ma.
@Vryko Miejmy nadzieję, że nie dopadł jej covid!
@WREDZIA-W1 Nie...nic jej nie jest 😉
@Client:93716582 A do kogo należy konto !g_94610213?
Jak dla mnie sprawa beznadziejna. Słowo przeciwko słowu, obie strony chyba nie do końca mówią wszystkiego jak jest i było obrzucając się winą. Przydałby się taki "sąd koleżeński" w postaci kilku niezależnych przedstawicieli, którzy by się zapoznali z dowodami i rozstrzygnęli spór 🙂 😉
@ZibiK30 Dlatego wezwałam sędziów.
Oni pracują dla Allegro więc nie są bezstronni 😉
@ZibiK30 Mania prześladowcza? Owszem, są bezstronni, a w porywach trzymają stronę kupujących.
@WREDZIA-W1heh 🙂
Napiszcie mi jak wysłać emaile od klienta, tak żeby nie udostępniać danych osobowych klienta, to chętnie to zrobię.
Cały czas pisząc o kliencie, wklejam screeny jego emaili.
Jeżeli klient zgodzi się tutaj na udostępnienie swoich danych, to mogę przesłać do 3 najbardziej tutaj doświadczonych osób zapis korespondencji.
@antres Zamaż dane i wyślij mi toto.
Możesz mi podać adres email na który wysłać ?
@ZibiK30 Ja wiem tyle, że żaden (!) sprzedawca nie wyśle towaru za pobraniem, jak widzi rezygnację klienta. Żaden!