anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

sprzedający neka ludzi

Client:93716582
#8 Zapaleniec#

Witam serdecznie sprzedawca [edycja] neka swoich klientow,

grozi ludzia i obraza ich, takze obwina swoich klientow za wszystko

u mnie po piseme natychmiatowej rezygnacji z towaru klamie ze nie ma danych nawet zamowienia(gdzie otrzymal dane zamowienia i serdeczna prosbe o zmiane towaru  lecz nie potrafil tego odnalesc -zatem podziekowalem  za pomoc i napialem ze rezygnuje z zakupu, po czym grozi o wpisaniu swojego klienta do rejestru dluznikow, dostal pisemna emailowa rezygnacje z towaru w tej same chwili a pomimo to wyslal towar i dalej grozi klientowi, same jego opisy co do klientow mowia wiele o nim samym a opinie  klientow sa przerazajace pomiajac juz calkiem jego towary  nieraz niezgodny z opisem.Ten sprzedawca neka ludzi i zastrasza i nie potrafi przyznac sie do bledu, zastraszajac ludzi a to sa klienci.prosze serecznie o usuniecie tego sprzedawcy dla dobra ludzi i wszystkich  na tym portalu,dziekuje i pozdrawiam serdecznie

oznacz moderatorów
159 ODPOWIEDZI 159

Client:93716582
#8 Zapaleniec#

wlasnie [edycja] dokonales przestepstwa ujawniajac moje dane publicznie                                                                             

  2 sprawa to RODO 

i na to sa paragrafy

oznacz moderatorów

pinsplash
#21 Demiurg#

@Client:93716582 Nie kompromotuj się...adres z allegrmail nie podlega RODO...

1. Nie odstąpiłeś od zakupu

2. Naraziłeś sprzedawcę na koszty ( zwróć je)

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów

Client:93716582
#8 Zapaleniec#

1.podal moj prywatny email

2.ostapilem od zakupu droga  pissemna

emailowa zaraz jak zaczol krecic ze nie ma wcale zadnego zamowienia ..a dostal juz w1 emailu

ale to jest jego blad a nie moj

 mial wszystkie dane...bo ma ddane do szkalowania i zastarszania a co powiesz na grozenie? i zastraszanie?  to jest ok??? czy to normalne?

 

oznacz moderatorów

Vryko
#18 Luminarz#

Jeśli już, to co najwyżej wykroczenia. Poza tym - jakie "dane"? A co zrobiłeś Ty w pierwszym wpisie, podając nick sprzedawcy i dodatkowo oskarżając go o nieuczciwość? Z tego, co teraz widać, sprzedający ma rację. Ty nie przedstawiłeś żadnych dowodów, z wyjątkiem oskarżeń. Wyglądasz, jak dla mnie, kiepsko.

______________
Sołtys Allegro
oznacz moderatorów

Client:93716582
#8 Zapaleniec#

prosze poczytaj sobie w alleggro negatywne opinie o tym sprzedawcy.. o tym jak traktuje klientow... 

oznacz moderatorów

Client:93716582
#8 Zapaleniec#

dokladnie ..zaraz jak tylko zaczol krecic ze nie ma tego zamowienia klamaca.. juz w pierwszym emailu dostal nr zamowienia i mial zatem dane.. do zatraszania ma dane jak widac i dalej klamie dlatego zwrocilem uwage na tego goscia wciska ludzia kamstwa a sam nie potrafi przeprosic za wlasne bledy i oszerstwa wobec wlasnych klientow.. dlatego zrezygnowalem zaraz po emailu  w ktorym pisal ze  ma zadnych danych ani zakupu w tym celu mial dane  z numerem zamowienia brak sil na klamce.. normalny czlowiek by przeprosil za blad i szkalowanie klientow  i oddszedl by z honorem a nie brnol w klamstwach

oznacz moderatorów

a_brod
#12 Orędownik#

Wcale nie dziwię się sprzedawcy. Czy tak trudno jest klientowi podać swój NICK, albo chociaż imię, nazwisko czy adres dostawy.  @xyz96 teraz widzisz w jakiej formie kupujący odstąpił od umowy. Z jednego konta kupił, z drugiego korespondował. 

Endrju
oznacz moderatorów

Client:93716582
#8 Zapaleniec#

chwileczke sprzedawca dostal dane JUZ w 1 emailu            nawet numer zamowienia ddostall ...wiec dokladnie wiedzial kto i co zamawial..prawda?                                                                                                                                                                                                 a teraz zastrasza wlasnego klienta.. i widac nie pierwszego... poczytalem opinie i mam dosc all trade antres... 

oznacz moderatorów

Client:93716582
#8 Zapaleniec#

w jakiej formie?

1 pisemnej emailowej

2 sprzedawca dostal dane zamowienia w 1szym emailu zatem dobrze wiedzial kto pisze .. dowodem tego jest nekanie od rana ..wtedy juzprzedawca  ma dane tak? to potwierdza to co wyrabia tu z ludzmi..zreszta ludzie sami pisza w opiniach o tym sprzedawcy jaki ma stosunek do klienta..no comments

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@Client:93716582 Poinformowałeś o rezygnacji pisemnie, masz dowód. Ewentualne nieporozumienia co do możliwości identyfikacji zamówienia i osoby kupującej musiałby rozstrzygnąć sąd, a nie inni sprzedawcy, którzy się tu wypowiadają i Cię straszą. Do sądu moim zdaniem nie dojdzie, ponieważ Twój sprzedawca sporo ryzykuje, być może musiałby sam ponieść koszty postępowania, dlatego nie masz się czego obawiać. Gdyby jeszcze Cię nękał, zgłoś to do Allegro.

oznacz moderatorów

antres
#8 Zapaleniec#

Żeby naświetlić jeszcze sprawę ciekawy jest powód zwrotu zaznaczony na przesyłce.

 

Przesyłka wróciła z adnotacją że adresat jest nieznany pod tym adresem

 

Czyli klient w pełni świadomie podając dane do wysyłki podał je fałszywe.

 

Natomiast odpowiadając mojemu klientowi.

Tak, mam dane z zakupu z Twojego konta A, gdzie przesyłka do mnie wróciła i gdzie poprosiłem o wyjaśnienie sprawy.

 

Nadal nie rozumiesz, że jak kupujesz jako klient A to takie dane ma sprzedawca?

Nie rozumiesz, że jak wyślesz emaila z konta B to sprzedawca nie będzie wiedział że jesteś klientem A?

 

Masz oczywiście prawo do odstąpienia od umowy, ale nadal jestem winny 2x koszt wysyłki pomniejszony o 6,99zł (najtańsza przesyłka na aukcji)

 

oznacz moderatorów

Client:93716582
#8 Zapaleniec#

Tak oczywiscie

dziekuje za pomoc

 

pozdrawiam serdecznie

oznacz moderatorów

Client:93716582
#8 Zapaleniec#

a ten [edycja] ..dalej klamie... i tak wsystkich traktuje..   teraz wymysla z falszywym  adresem..marny klamca ..ale dobry "cfaniak"

 

ps.co mi do tego co sam kurier wpisue..wpisal co chcial 

nic mu nie mowilem.. po za tym ze ta przesylka byla pisemnie ANULOWANA..tyle w temacie

oznacz moderatorów

antres
#8 Zapaleniec#

Poważnie? Kurier wpisał co chciał?

Gdyby była odmowa przyjęcia, to tak by to było odnotowane na przesyłce.

 

Normalnie wszyscy kłamią.

Kurier kłamie, sprzedawca kłamie, ludzie nie rozumieją.

 

Tylko jeden biedny skrzywdzony klient nie kłamie.

 

Tylko gdzie te 3 minuty po zakupie, bo w załączonej korespondencji widać że było całkowicie inaczej.

Widać także że prosiłem o podanie loginu, nazwiska lub nr aukcji.

 

Wykazałem już tutaj kilka razy Twoje kłamstwa.

W zasadzie wątek już do zamknięcia bo jak widzę nic do Ciebie nie dotrze.

 

 

oznacz moderatorów

br.
#21 Demiurg#

Usiłuję  zrozumieć o co  w tej dyskusji chodzi,  może coś  źle  czytam, ale o jaki  nick  antres'owi  się rozchodzi?

Przecież na korespondencji którą  opublikował jest jak byk:  Client:93716582(Allegro)

To on nie wie do kogo pisał?

Może  przesyłki pomylił i wysłał komu innemu?

 

oznacz moderatorów

antres
#8 Zapaleniec#

Fakt, jest jak byk Client:93716582

 

Tyle że klient nie kupił jako Client:93716582

 

Klient z jednego konta kupił pokrowiec do Zenfone a na drugim koncie pisał o K@M

oznacz moderatorów

br.
#21 Demiurg#

Widocznie to był inny klient i  tamtego powinieneś nękać  a nie bogu ducha klienta Client:93716582 który akurat  przypadkiem zapytał o to samo.

[edycja]

oznacz moderatorów

antres
#8 Zapaleniec#

Tyle że to ten sam klient

Twoje wycieczki osobiste pominę

 

To nie jest kwestia pytania lecz pobieżne czytanie przez Ciebie tego wątku.

1. klient na koncie A kupił pokrowiec do Zenfone

2. Z konta B ustalał kolory zadając pytanie na temat K@M

Po tym jak napisałem że żaden klient B nie kupił ode mnie pokrowca do K@M, następnego dnia (następnego, a nie 3 minuty po zakupie) zrezygnował z zmówienia i nie chciał mi podać swoich danych, żebym mógł anulować zmówienie.

W efekcie przesyłka wróciła nieodebrana z adnotacją adresat nieznany (podał fałszywy adres, albo powiedział kurierowi że tutaj nikt taki nie mieszka)

 

Przecież on tu sam przyznaje że kupił i że nie odebrał.

 

Nie potrafi tylko zrozumieć, że jak pisze o rezygnacji z innego konta niż kupił, to nie da się tego powiązać

 

 

 

oznacz moderatorów

br.
#21 Demiurg#

Może  faktycznie pobieżnie czytałem, ale  wygląda na to że  to  przypadkiem całkiem dwie odrębne  sprawy.  I cała ta  dyskusja jest bez sensu,  tyle  z tego  pożytku  że  sobie nawtykaliście  przy niedzieli,  ot  tak  dla  poprawienia  humoru.

Bawcie się dalej 🤣

oznacz moderatorów

br.
#21 Demiurg#

@antres  Wytłumaczyłeś prawidłowo,  ja tak właśnie  zrozumiałem:

Klient B zapytał o kolor pokrowca. Ale nie kupił. Następnego dnia napisał że rezygnuje  z  zakupu.  No i co w tym dziwnego?  Nie kupił  bo  widocznie kolor mu nie pasował.

Tymczasem klient A  kupił ale  nie odebrał.  Dlaczego nękasz za to  klienta B ?

Jutro przyjdą  admini i jak będą chcieli to sprawdzą  czy te konta  A i B  są jakoś powiązane.  Ja  myślę ze nie są.

oznacz moderatorów