Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam serdecznie sprzedawca [edycja] neka swoich klientow,
grozi ludzia i obraza ich, takze obwina swoich klientow za wszystko
u mnie po piseme natychmiatowej rezygnacji z towaru klamie ze nie ma danych nawet zamowienia(gdzie otrzymal dane zamowienia i serdeczna prosbe o zmiane towaru lecz nie potrafil tego odnalesc -zatem podziekowalem za pomoc i napialem ze rezygnuje z zakupu, po czym grozi o wpisaniu swojego klienta do rejestru dluznikow, dostal pisemna emailowa rezygnacje z towaru w tej same chwili a pomimo to wyslal towar i dalej grozi klientowi, same jego opisy co do klientow mowia wiele o nim samym a opinie klientow sa przerazajace pomiajac juz calkiem jego towary nieraz niezgodny z opisem.Ten sprzedawca neka ludzi i zastrasza i nie potrafi przyznac sie do bledu, zastraszajac ludzi a to sa klienci.prosze serecznie o usuniecie tego sprzedawcy dla dobra ludzi i wszystkich na tym portalu,dziekuje i pozdrawiam serdecznie
@ZibiK30 nawet jako niezarejestrowany mógł dokonać zwrotu, to prawo ustawowe i Allegro nie ma nic do tego.
@konto zamknięteNie rozumiesz mnie, nie chodzi mi o to kto jakie ma prawo ale o wyjaśnienie dlaczego sprzedający i kupujący mają takie rozbieżne dane do tej transakcji. Skąd się wzięły te 2 różne mejle czy nicki bo usiłuje tu też wierzyć kupującemu że nie wie a jeśli on nie wie a są to trzeba wyjaśnić jak powstały aby dokonać rzezi na którymś - żartuje dla rozładowania napięcia z tą rzezią 😉 Zamiast przerzucać się winą może uda się znaleźć powód tego problemu. Bo ewidentnie jakiś jest i niekoniecznie zależy od jednego czy drugiego.
@ZibiK30 Ja już teraz widzę, że ani jeden, ani drugi świadomie nie zawinili. Głupi zbieg okoliczności. Autor wątku nie mógł przypuszczać, że sprzedawca nie pokojarzy, bo pisał z jednego konta, a mógł nawet nie zwrócić uwagi, że zmienił mu się login.
@ZibiK30 Dwa maile się wzięły stąd, że Client...82 zapytał o przedmiot z innej aukcji już jako Client....82. Nie było ciągłości korespondencji do zakupu.
Nie nie mialem pojecia o tym ze to jakies inne konto (bo mam tylko jedno konto na ktore sie loguje..na telefonie caly czas ten sam telefon )
pisalem na jednym telefonie i z jednego emaila
@Client:93716582 Tak, teraz już to wiemy. Nie kłamałeś. Przepraszam 🙂 Pomyłka się zdarzyła z powodu dwóch różnych loginów.
Jeżeli nie miałeś pojęcie przeprósz sprzedawcę i zwróć koszty wysyłki w dwie strony jak należy honorowej osobie.
@Client:93716582 On nie kłamie. On nie skojarzył zakupu i korespondencji z jedną i tą samą osobą. Generalnie najbardziej zawiniło Allegro, że dopuszcza takie babole.
@WREDZIA-W1 Wina Allegro, ale cała ta dyskusja pokazuje, jaka jest świadomość działania serwisu wśród userów. Allegro tradycyjnie przekombinowało. Sprzedawca tradycyjnie dostał w d...zad. Kupujący, tradycyjnie, nic nie kuma...
@Vryko 100/100 😀
@ZibiK30 @WREDZIA-W1 gdyby kupujący niezarejestrowany założył konto podczas zakupu, nie byłoby pewnie problemu, ale on prawdopodobnie zarejestrował to konto już po zakupach.
@konto zamknięte Dokładnie tak było, stąd całe to zamieszanie i 5 stron wątku 🙂 Dobrze, żeś tu weszła i wyjaśniła ten login.
@WREDZIA-W1 bardzo dużo kupujących niezarejestrowanych robi u mnie zakupy, ale nigdy nie miałam takiego przypadku 😁 Czasami nawet ktoś dzwoni i prosi o sprzedaż za pobraniem i wyobraź sobie, że zawsze przesyłka jest odebrana.😁
Zgadza się, bo miał taką możliwość i widocznie nie chciał zakładać konta. Wszystko się skomplikowało w momencie zwrotu i nie z winy sprzedającego ani kupującego jeśli faktycznie to system nadawania nicków, mejli Allegro tak działa.
@ZibiK30 do zwrotu nie musiał zakładać konta. Wystarczyło wysłać maila z własnymi danymi i danymi zakupu 🙂 i masz rację, wszystko skomplikował nowy login.
@konto zamknięte Podobno nie chciał wysłać danych 🙂
i tak wlasnie zrobilem,bedac caly czas na tym samym sprzecie telefon wysylale wyslalem dane z danymi zakupu z tego samego emaila i tego samego telefonu wiadomosci email do sprzedawcy, a z kad nowy login? to Allegro musi wyjasnic skoro bylem na tym samym koncie to juz sprawa poza nami wszystkimi
Zapoznałam się z tym wątkiem i jest dla mnie jasne, że doszło do nieporozumienia transakcyjnego, które sprzedający i kupujący powinni wyjaśnić między sobą. Udostępniamy narzędzia do tego przeznaczone - dyskusje.
W tej konkretnej sytuacji założenie dyskusji przez kupującego nie było jednak możliwe, ponieważ dokonał zakupu jako gość (niezarejestrowany). @Client:93716582 Nie jest prawdą, że konto, z którego tu piszesz, zostało założone na ten sam adres e-mail, który wykorzystałeś przy zakupie. Gdyby tak było, numer id (ciąg cyfr w Twoim loginie i oznaczeniu użytkownika niezarejestrowanego) byłby taki sam w obu przypadkach.
Zachęcam @antres i kupującego do zakończenia tej sprawy między sobą.
Jednocześnie cieszę się, że społeczność tak chętnie zaangażowała się w pomoc w rozwikłaniu tej zagadki. Dowiedliście po raz kolejny, że Allegro Gadane było potrzebne i spełnia swoją rolę 👍
to ciekawe bo nie mam innego gmaila i nie rejestrowalem tu zadnego innego konta na Allegro
@Client:93716582 pewnie że nie rejestrowałeś innego konta, bo zakupu dokonałeś jako niezarejestrowany, a teraz usilnie starasz się zaszkodzić sprzedającemu. Moderacja ma wgląd w twoje transakcje i wyjaśniła ci, na czym polega problem, a ty dalej twierdzisz, że ty, to nie ty 😁