Sprzedający nie akceptuje darmowego zwrotu Inpost pomimo tej informacji w aukcji !

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam,
kupiłem towar od dużej firmy i chcę go oddać. Kupiłem poprzez SMART i w aukcji była informacja o darmowym zwrocie. Poprzez opcję w "moje allegro" zgłosiłem chęć zwrotu a sprzedawca poinformował, że jedyną opcją zwrotu towaru jest wysyłka na podany przez niego adres na mój koszt. Według mnie to się kwalifikuje do zabrania opcji udostępnienia SMART przez tego Sprzedającego konsumentom. To jest niezgodne z zapisami w aukcji. Proszę o opinie i ewentualnie jakąś podstawę w regulaminie tego co piszę. Pozdrawiam
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Nadaj zwrot inpostem, skoro udostępnia, i tak trafi do jego firmy na adres, kurier przynosi te zwroty 🙂
Κώστας

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Napisałem na razie maila, że nie zgadzam się z tym i czekam na odpowiedź od nich. Ciekawe co odpiszą, ale chciałem być przygotowany w razie czego i mieć jakieś argumenty.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Żadne argumenty, zwrot allegro, bierzesz kod na paczkę idziesz do paczkomatu i nadajesz, warunki masz w aukcji nie musisz nic uzgadniać 🙂
Κώστας
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Pamiętaj by do przesyłki dołączyć dowód zakupu i pismo odstąpienia od umowy
oraz przesyłkę opisać od kogo jest
Zwroty przez inpost są uciążliwe i nie dziwię się Sprzedawcy, że tak chce (pomijam czy prawnie to poprawnie)
U mnie 90% zwracających towar przez paczkomat nie dołącza niczego do przesyłek
brak danych nadawcy, brak formularza z odstąpieniem od umowy/reklamacyjnego, brak dowodu zakupu - paczka czysty noname
i jak tu ustalić po co przyszła i od kogo?
ponadto firma mogła określić inny adres do zwrotu niż adres wysyłkowy/siedziby bo ma do tego prawo
ja nie widze (może ktoś mnie nauczy) ustawienia w inpoście inngego adresu do zwrotów

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Jaki dowód zakupu? Sprzedawca nie ma tego u siebie na allegro?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@OyamaBdg Być może mają inny adres magazynu, inny biura lub wysyłają z kilku lokalizacji. Adres zwrotu powinieneś ustalić ze sprzedawcą lub wziąć ze strony allegro z zakładki Zwroty (o ile jest). Koszt zwrotu smarta jest darmowy o to pytaj pracowników allegro jak masz to zrobić.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@__RPM_ @RED To wygląda na BUG systemu, O czym allegro i Inpost powinny pomyśleć. Domyślam się że adres zwrotu jest inny niż wysyłki ( bo może być). Ale Smart zwrot przez paczkomaty tego nie przewiduje. Można wysłać tylko na adres z którego się dostało. @cloudcloud @nat_not - nie mylę się? Więc sugestia : zmieńcie to 🙂
BRÓSLI