Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_ Dzień dobry ,zrobiłam już zwrot towaru, ale ta pani nie chce odebrać zwrotu z Paczkomaty i jutro on pojedzie do mnie z powrotem i znowu będę musiała zapłacić za przesyłkę, co mam robić ?
@Client:73292420 Czy sprzedająca miała jako adres do zwrotów podany paczkomat? Trzeba było odesłać przesyłkę na podany adres zwrotów. Żaden sprzedający nie ma czasu biegać po paczkomatach i szukać przesyłek.
@Client:73292420 Zwrot paczkomatem jest dostarczany przez kuriera na adres do zwrotów sprzedawcy. Jeżeli pani nie chce odebrać, Ty też paczki nie odbieraj, gdy wróci do Ciebie. Pani będzie miała problem, bo będzie musiała oddać pieniądze i szukać swojej paczki.
@Client:73292420 jeżeli odesłałem na błędny adres to sprzedawca niema obowiązku zwracać Ci pieniędzy.
@Client:73292420 Podaj mi proszę numer oferty lub zamówienia, którego dotyczy ten zwrot.