anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Sprzedający nie chce odebrać zwrotu, co mam teraz zrobić?

Idź do rozwiązania
Client:73292420
#7 Wielbiciel#

  @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_ Dzień dobry ,zrobiłam już zwrot towaru, ale ta pani nie chce odebrać zwrotu z Paczkomaty i jutro on​ pojedzie do mnie z powrotem i znowu będę musiała zapłacić za przesyłkę, co mam robić ?

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4
Agent051
#13 Ambasador#

@Client:73292420 Czy sprzedająca miała jako adres do zwrotów podany paczkomat? Trzeba było odesłać przesyłkę na podany adres zwrotów. Żaden sprzedający nie ma czasu biegać po paczkomatach i szukać przesyłek. 

oznacz moderatorów
xyz96
#21 Demiurg#

@Client:73292420 Zwrot paczkomatem jest dostarczany przez kuriera na adres do zwrotów sprzedawcy. Jeżeli pani nie chce odebrać, Ty też paczki nie odbieraj, gdy wróci do Ciebie. Pani będzie miała problem, bo będzie musiała oddać pieniądze i szukać swojej paczki.

oznacz moderatorów
Client:44052296
#16 Inspirator#

@Client:73292420  jeżeli odesłałem na błędny adres to sprzedawca niema obowiązku zwracać Ci pieniędzy.

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderator
Moderator

@Client:73292420 Podaj mi proszę numer oferty lub zamówienia, którego dotyczy ten zwrot. 

   Ola
   Moderator

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów