Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry
Co zrobić w sytuacji gdy zwróciłem zakupiony przedmiot sprzedającemu z uwagi na liczne wady. Przedmiot był zakupiony 13 lutego, zwrócony kilka dni później. Do tej pory nie otrzymałem zwrotu pieniędzy za ten przedmiot a mamy dzisiaj 23 marca. Sprzedający nie odpowiada na emaile a napisałem do niego bezpośrednio już kilka.
Aukcja miała numer 11221566648 - Ława Volta, sprzedjący to [edycja].
Mam to zgłosić na policje, wystawić negatyw na allegro i na google?
Proszę o jakąś pomoc.
Pozdrawiam
Tomek
@tomekszarz sprawdziłam to i sprzedający zwrócił wpłatę 1 marca 2022 roku. Płatność zaksięgowała się poprawnie. Sprawdź proszę ponownie rachunek w banku Santander i napisz proszę jeżeli nie odnajdziesz tego zwrotu.
sprawa się wyjaśniła
Nie łatwiej sprawdzić najpierw czy kasa dotarła? Przecież otrzymałeś emaila od Allegro informującego o tym, że sprzedawca zwrócił środki. Naprawdę inni mają sprawdzać Twoje konto bankowe by to wyjaśnić?
Tak napisz teraz komentarz, wg tego co pisze moderator także na swój temat. A wystarczyłoby grzeczniej. 😁
sprzedający zwrócił wpłatę 1 marca 2022 roku. Płatność zaksięgowała się poprwanie
@tomekszarz
Napisałeś:
Do tej pory nie otrzymałem zwrotu pieniędzy za ten przedmiot
Mam to zgłosić na policje, wystawić negatyw na allegro i na google?
Niewiele brakowało, a mógłbyś wplątać się w bardzo poważne kłopoty zarówno prawne jak i finansowe.
Sprawa się wyjaśniła.
Pozdrawiam