Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kupiłam czajnik z aukcji: 11897605525. Niestety czajnik okazał się wadliwy. Wystarczyło jedno użycie na płycie indukcyjnej żeby się okazało, żeby cudowna farba z renomowanego czajnika zaczęła się łuszczyć. Złoyłam reklamację u sprzedającego, ale otrzymałam odpowiedź, że reklamacja została w całości odrzucona i cytuję dlaczego:
Czajnik który otrzymaliśmy nosi natomiast ślady użytkowania : *zmienił kolor *został ustawiony na palniku o większej średnicy niż przewidział producent stad opalenia, oraz uszkodzenia powłoki, odpryski *oryginalna etykieta została przez Panią zerwana a później związana ręcznie na rączce.
Znam niemiecki i napisałam do producenta, który stwierdził, że reklamacja powinna zostać uznana.
Sprzedająca zaproponowała mi wymianę na taki sam czajnik, ale z obawy że może się to powtórzyć poprosiłam dwukrotnie pracownia allegro o odpowiedź na moje pytanie:
"Proszę ponownie Pracownika Allegro również o rzetelną opartą na podstawach prawa konsumenckiego odpowiedź w sprawie gwarancji." i dwurotnie nie uzyskałam odpowiedzi. W tym czasie zaliczyłam wypadek, szpital a dziś po moim powrocie do domu czytam taką oto odpowiedź:
@RED jest ale ponieważ klientka nie zaprzeczyła że nie chce, ani nie potwierdziła że chce wymienić na nowy to sprzedawca zgodnie z 1 odmową uznania reklamacji wezwał ją do odebrania towaru przekazał ile za wysyłkę i poinformował że jak czegoś nie postanowi to jej naliczy koszty magazynowe. No przecież wiecznie nie będzie czekał aż allegro potwierdzi klientce że może reklamować 2 raz
@Online-kauf przykro mi z powodu tej sytuacji, jednak wciąż możesz liczyć na nasze wsparcie.
W kwestii braku odpowiedzi pracownika w dyskusji, aby skutecznie poprosić o pomoc pracownika Allegro trzeba wybrać przycisk poproś o pomoc. Samo napisanie w wiadomości "poproszę o wypowiedź pracownika" nie wystarczy, ponieważ dyskusje nie są monitorowane przez pracowników, trzeba ich przywołać.
Widzę, że kontaktowałaś się z nami również w wiadomościach e-mail i w sprawie nr 30965716 napisaliśmy, że skontaktowaliśmy się ze sprzedającym w tej sprawie. Jeśli dziś do końca dnia sprzedający się z Tobą nie skontaktuje, to napisz proszę do nas wiadomość w sprawie nr 30965716. Nie martw się, nie zostawimy Cię bez pomocy.
Dzień dobry, napisała Pani, cytuję: "aby skutecznie poprosić o pomoc pracownika Allegro trzeba wybrać przycisk poproś o pomoc. Samo napisanie w wiadomości "poproszę o wypowiedź pracownika" nie wystarczy, ponieważ dyskusje nie są monitorowane przez pracowników, trzeba ich przywołać." i odpowiem, że wiem iż nie wystarczy tylko poprosić o wypowiedź pracownika, a należy jeszcze kliknąć i przywołać. Za każdym razem napisałam i za chwilę przywoływałam, co zresztą nawet widać na zrzutach obrazu, ale za każdym razem bezskutecznie. Jednak nie otrzymałam żadnej odpowiedzi od pracownika allegro, jakby się bał czy unikał jej, tylko zamknął dyskusję ponoć w porozumieniu ze mną.
Myślę, że kupujący powinni być poinformowani o praktykach, jakie tu uskuteczniacie.
@Online-kauf sprawdziłam to dokładnie i po każdym Twoim przywołaniu pracownika, w dyskusji została opublikowana odpowiedź pracownika Allegro.
Pani Moniko, na moje ostatnie dwukrotne zapytanie nie otrzymałam od pracownika allegro odpowiedzi na to moje pytanie, co przecież widoczne jest w dyskusji.