Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Sprzedający TENZIO nie otrzymał wpłaty do oferty 8694603324 wpłaciłem przekazem 23.06.2022r na PayU@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_
@Client:41490566 sprawdziłam tą płatność i jej status to "nieudana". W takiej sytuacji w przypadku przelewu tradycyjnego środki powinny zostać zwrócone na rachunek bankowy, z którego opłacono transakcję, a jeżeli operator płatności nie posiada takich danych lub jest to zwrot płatności z placówki pocztowej, to PayU powinno się z Tobą skontaktować i poprosić Cię o dane do zwrotu płatności.
Sprawdź proszę czy nie otrzymałeś wiadomości e-mail w tej sprawie lub sprawdź proszę (jeśli płaciłeś z konta bankowego) czy na rachunku nie ma informacji o zwrocie tej wpłaty.
Gdyby to nie rozwiązało problemu, poproszę o informację. Sprzedający nie otrzyma tej wpłaty, więc jeśli zależy Ci na otrzymaniu przedmiotu możesz je ponownie opłacić w tej zakładce.