anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Sprzedający nie otrzymał mojej wpłaty, co robić?

Client:41490566
#7 Wielbiciel#

Sprzedający TENZIO nie otrzymał wpłaty do oferty 8694603324 wpłaciłem przekazem 23.06.2022r na PayU@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

oznacz moderatorów
1 ODPOWIEDŹ 1

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Client:41490566 sprawdziłam tą płatność i jej status to "nieudana". W takiej sytuacji w przypadku przelewu tradycyjnego środki powinny zostać zwrócone na rachunek bankowy, z którego opłacono transakcję, a jeżeli operator płatności nie posiada takich danych lub jest to zwrot płatności z placówki pocztowej, to PayU powinno się z Tobą skontaktować i poprosić Cię o dane do zwrotu płatności.
Sprawdź proszę czy nie otrzymałeś wiadomości e-mail w tej sprawie lub sprawdź proszę (jeśli płaciłeś z konta bankowego) czy na rachunku nie ma informacji o zwrocie tej wpłaty. 
Gdyby to nie rozwiązało problemu, poproszę o informację. Sprzedający nie otrzyma tej wpłaty, więc jeśli zależy Ci na otrzymaniu przedmiotu możesz je ponownie opłacić w tej zakładce

   Monika
   Moderatorka


   _____________
   Podziel się z nami swoją opinią o Allegro Gadane i wypełnij ankietę.
   
oznacz moderatorów