Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
Zakupiłam towar - tapeta na ścianę. W trakcie remontu okazało się, że jest niepotrzebna. Dokonałam zwrotu towaru, jednak sprzedający nie uznał zwrotu, ponieważ nie posiadałam oryginalnego opakowania tapety. Teraz nie mam ani pieniedzy, ani tapety. Sprzedawca mówi, że oddesle mi tapetę jak opłacę przesyłkę za 30zł. Czy mogę odzyskac towar bez ponownego placenia za przesylke?
@rj121263 Niestety dla jednych, stety dla drugich - brak orygianlnego opakowania nie jest powodem do odmowy przyjęcia zwrotu.
Nie zawsze.
@starling_shop pomijamy sprawy tak oczywiste jak towary wyłączone ( nośniki, środki higieniczne) - tapeta do nich nie nalezy.
Nie to miałam na myśli.
Konsument powinien móc zapoznać się z towarem w taki sposób, w jaki zrobiłby to w sklepie stacjonarnym. W sklepie stacjonarnym też nie powinieneś rozrywać opakowania z tapetą (jeśli mówimy o folii w którą jest pakowana rolka).
Sprzedawca tłumaczy się, że nie posiadam etykiety z informacjami o towarze (jaki rodzaj tapety itd). No jakby akceptuję to, że nie uznał zwrotu ale tego że mam płacić teraz 30zł żeby łaskawie mi odesłał towar to już nie rozumiem. 30zł za małą paczkę bo taką kwotę sobie wymyślił sprzedawca.
@rj121263 Zawsze możesz sprawdzić jaki był koszt nadania tej paczki od sprzedawcy .
Masz prawo wysłać mu własną etykietę na której nada zwrot. Tylko wcześniej dopytaj czy dany kurier odbiera od nich paczki.
Masz dowód zakupu w zakładce "moje zakupy" a sprzedajacy nie ma prawa nie przyjąć zwrotu, może tylko pomniejszyć zwrot, załóż dyskusję mu: https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa
Szkoda że okazała się niepotrzebna dopiero po rozpakowaniu ,sprzedawca zwrot powinien przyjąć ale zakupy lepiej robić z głową i nie naciągać sprzedawcy na koszty.