anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Sprzedający nie uznał zwrotu, co mogę zrobić?

rj121263
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry,

Zakupiłam towar - tapeta na ścianę. W trakcie remontu okazało się, że jest niepotrzebna. Dokonałam zwrotu towaru, jednak sprzedający nie uznał zwrotu, ponieważ nie posiadałam oryginalnego opakowania tapety. Teraz nie mam ani pieniedzy, ani tapety. Sprzedawca mówi, że oddesle mi tapetę jak opłacę przesyłkę za 30zł. Czy mogę odzyskac towar bez ponownego placenia za przesylke?

oznacz moderatorów
10 ODPOWIEDZI 10

pinsplash
#21 Demiurg#

@rj121263 Niestety dla jednych, stety dla drugich - brak orygianlnego opakowania nie jest powodem do odmowy przyjęcia zwrotu.

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów

starling_shop
#14 Krzewiciel#

Nie zawsze.

oznacz moderatorów

pinsplash
#21 Demiurg#

@starling_shop pomijamy sprawy tak oczywiste jak towary wyłączone ( nośniki, środki higieniczne) - tapeta do nich nie nalezy.

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów

starling_shop
#14 Krzewiciel#

Nie to miałam na myśli.

Konsument powinien móc zapoznać się z towarem w taki sposób, w jaki zrobiłby to w sklepie stacjonarnym. W sklepie stacjonarnym też nie powinieneś rozrywać opakowania z tapetą (jeśli mówimy o folii w którą jest pakowana rolka).

@la_nika 

oznacz moderatorów

rj121263
#7 Wielbiciel#

Sprzedawca tłumaczy się, że nie posiadam etykiety z informacjami o towarze (jaki rodzaj tapety itd). No jakby akceptuję to, że nie uznał zwrotu ale tego że mam płacić teraz 30zł żeby łaskawie mi odesłał towar to już nie rozumiem. 30zł za małą paczkę bo taką kwotę sobie wymyślił sprzedawca.

oznacz moderatorów

kolekcjoner608
#21 Demiurg#

@rj121263 Zawsze możesz sprawdzić jaki był koszt nadania tej paczki od sprzedawcy .

oznacz moderatorów

starling_shop
#14 Krzewiciel#

Masz prawo wysłać mu własną etykietę na której nada zwrot. Tylko wcześniej dopytaj czy dany kurier odbiera od nich paczki.

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Masz dowód zakupu w zakładce "moje zakupy" a sprzedajacy nie ma prawa nie przyjąć zwrotu, może tylko pomniejszyć zwrot, załóż dyskusję mu: https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@rj121263 w takiej sytuacji, załóż proszę dyskusję. Sprzedający nie powinien odmówić zwrotu z powodu opakowania. W razie trudności w dyskusji po 24h, będziesz mogła poprosić o pomoc pracownika Allegro.  

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów

kolekcjoner608
#21 Demiurg#

Szkoda że okazała się niepotrzebna dopiero po rozpakowaniu ,sprzedawca zwrot powinien przyjąć ale zakupy lepiej robić z głową i nie naciągać sprzedawcy na koszty.

oznacz moderatorów