anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Sprzedający nie wysyła towaru i nie odpowiada na maile, nie odbiera telefonu.Przesyłka za pobraniem.

MAMY ROZWIĄZANIE!
jolanta4577
#8 Zapaleniec#

Zamówienie złożyłam 3 maja przesyłka za pobraniem.Termin dostawy miał nastąpić 19-21 maj.Do tej pory nie mam ani towaru,ani informacji na jakim etapie jest moje zamówienie.Wspomnę,że pisałam do sprzedającego.Niestety żadnych informacji.Telefonu nikt nie odbiera.Rozumiem że w obecnej sytuacji może nastąpić opóźnienie,ale wypadałoby o tym poinformować.I tu moje pytanie.Czy mogę bez konsekwencji zrezygnować z kupna i jak to zrobić? Nie odbierać przesyłki? Prosze o pomoc.

oznacz moderatorów
24 ODPOWIEDZI 24
xyz96
#21 Demiurg#

Jeśli termin dostawy podany w ofercie został przekroczony, wyślij mailem oświadczenie o odstąpieniu od umowy na podstawie art. 5431 Kc. W tej sytuacji nie masz już obowiązku obierać towaru, gdyby nawet paczka do Ciebie dotarła.

oznacz moderatorów
Vryko
#18 Luminarz#

Zacznij od założenia dyskusji. po 24h możesz poprosić o pomoc pracownika Allegro: https://allegro.pl/dyskusje/nowa

______________
Sołtys Allegro
oznacz moderatorów
jolanta4577
#8 Zapaleniec#

Rozważam taką opcje ale w temacie jest: nie otrzymałem towaru po wpłacie. A ja jednak nie zapłaciłam jeszcze za towar.

oznacz moderatorów
xyz96
#21 Demiurg#

Możesz zaznaczyć temat zbliżony, nie ma to większego znaczenia, liczy się treść zgłoszenia.

oznacz moderatorów
jolanta4577
#8 Zapaleniec#

Otworzyłam dyskusję i dzięki niej otrzymałam informację na którą czekałam prawie miesiąc.Gdybym tego nie zrobiła pewnie czekałabym jeszcze długo na odpowiedź.W konsekwencji zamówienie anulowane.Swoją drogą nie zostało w ogóle przyjęte do realizacji :(((  Komentarz nie mógł być inny jak tylko negatywny 😕

oznacz moderatorów
jolanta4577
#8 Zapaleniec#

A teraz kto mi powie co mam zrobić? Gość od mojego zamówienia po otrzymaniu negatywnego komentarza poprosił o jego usnunięcie i napisał że towar został do mnie wysłany(nie podając nr.przesyłki) Czy to jakis żart. Czy w takim wypadku mogę nie odebrać przesyłki bez konsekwencji?Chyba nie może tak być,że sprzedający reflektuje się po negatywnym komentarzu i zmienia zdanie,że jednak wyśle mi zamówiony towar. A ja mam czekać i nic nie mówić. 

oznacz moderatorów
konto zamknięte
Nie dotyczy

Rób co chcesz, to twój wybór czy usuniesz czy nie. Jeśli jesteś zadowolona z towaru jaki wysłał, to możesz usunąć, jak uważasz, że warto zostawić kom, zostaw 🙂

oznacz moderatorów
jolanta4577
#8 Zapaleniec#

To nie jest odpowiedź. Nie chodzi o usuwanie komentarza. 

oznacz moderatorów
ewaneta
#10 Popularyzator#

@jolanta4577

Jeżeli Sprzedający nie dotrzymał warunków umowy, nie uzgodnił z Tobą tej wysyłki, to możesz nie odebrać. A co zrobisz, zależy od Ciebie, a dokładniej od tego, czy chcesz jeszcze tę rzecz czy nie 🙂 

oznacz moderatorów
Client:79179573
#16 Inspirator#

Halo, @ewaneta !

Jesteś tutaj? Zobacz, @jolanta4577  nie zapłaciła i nie dostała swojego towaru. Powinna mieć możliwość wystawienia negatywnego komentarza, czy nie powinna?

____________

Ty też masz dość CZARNEJ LISTY KUPUJĄCYCH? Poprzyj pomysł!

oznacz moderatorów
xyz96
#21 Demiurg#

A dlaczego miałaby nie mieć takiej możliwości?

oznacz moderatorów
Client:79179573
#16 Inspirator#

@xyz96 

@ewaneta  uważa, że kupujący, którzy nie zapłacili nie mają prawa do wystawiania negatywów: LINK.

 @WREDZIA-W1  i @konto zamknięte chyba też tak myślą, bo dali Jej Wpunkt!

Dlatego pytam, czy w tej sytuacji kupujący może wystawić komentarz, czy nie może?

____________

Ty też masz dość CZARNEJ LISTY KUPUJĄCYCH? Poprzyj pomysł!

oznacz moderatorów
xyz96
#21 Demiurg#

Może, jest wiele sytuacji, w których wystawienie komentarza negatywnego przed zapłatą jest uzasadnione. Na przykład kupujący dowiaduje się od sprzedawcy, że towar jest już niedostępny, albo tak naprawdę jest inny niż w opisie.

oznacz moderatorów
WREDZIA-W1
#21 Demiurg#

@Client:79179573  Ty mi już nie przypisuj czegoś, czego nie powiedziałam. Moje oficjalne stanowisko jest takie:

1. Kupujący, który kupił, nie zapłacił, nie odezwał się ---> nie ma prawa do komentowania.

2. Kupujący, który nie zapłacił, bo wybrał pobranie i towaru nie dostał ---> ma prawo wystawić negatyw jak stąd do Władywostoku.

Ula

Ula
oznacz moderatorów
Client:79179573
#16 Inspirator#

@WREDZIA-W1 

I to je konkretna odpowiedź. Szanuję, chociaż regulamin Allegro nie robi takiego rozróżnienia.

____________

Ty też masz dość CZARNEJ LISTY KUPUJĄCYCH? Poprzyj pomysł!

oznacz moderatorów
konto zamknięte
Nie dotyczy

@Client:79179573, wiesz o co chodzi od początku, tak jak ciocia napisała, komentarz jedynie przy winie sprzedającego i jego braku wysyłki w oznaczonym przez niego czasie 🙂 ale zawsze zamiast komentarza łatwiej pogadać w dyskusji, po co się żalić w komentarzu, kiedy można polubownie podejść i wyrozumiałość zastosować 🙂

oznacz moderatorów
WREDZIA-W1
#21 Demiurg#

@Client:79179573 A cóż tak nagle zmieniłeś front w stosunku do mnie???i nawet jakieś punkty przyznajesz 😀

Nie musisz odpisywać. Ja wiem 😂 🤣 😂 🤣

 

Ula

Ula
oznacz moderatorów
White_Dove_
#12 Orędownik#

I tu ku...a jest błąd  w rozumowaniu. Zamówiłem towar z pobraniem a sprzedający mi go nie wysłał ... czyli co? Jestem nie wiarygodny zakupu? Dlatego mi nie wysyła?

Jest opcja wysyłki za pobraniem... mija termin... daję komentarz ... i tyle

oznacz moderatorów
konto zamknięte
Nie dotyczy

@White_Dove_, ale jak anulujesz bo spododał ci się przedmiot gdzieś indziej to też masz opcję oceny i komentarza, to jest bezsens właśnie, co wtedy oceniać 🙂

oznacz moderatorów