Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zamówienie złożyłam 3 maja przesyłka za pobraniem.Termin dostawy miał nastąpić 19-21 maj.Do tej pory nie mam ani towaru,ani informacji na jakim etapie jest moje zamówienie.Wspomnę,że pisałam do sprzedającego.Niestety żadnych informacji.Telefonu nikt nie odbiera.Rozumiem że w obecnej sytuacji może nastąpić opóźnienie,ale wypadałoby o tym poinformować.I tu moje pytanie.Czy mogę bez konsekwencji zrezygnować z kupna i jak to zrobić? Nie odbierać przesyłki? Prosze o pomoc.
Jeśli termin dostawy podany w ofercie został przekroczony, wyślij mailem oświadczenie o odstąpieniu od umowy na podstawie art. 5431 Kc. W tej sytuacji nie masz już obowiązku obierać towaru, gdyby nawet paczka do Ciebie dotarła.
Zacznij od założenia dyskusji. po 24h możesz poprosić o pomoc pracownika Allegro: https://allegro.pl/dyskusje/nowa
Rozważam taką opcje ale w temacie jest: nie otrzymałem towaru po wpłacie. A ja jednak nie zapłaciłam jeszcze za towar.
Możesz zaznaczyć temat zbliżony, nie ma to większego znaczenia, liczy się treść zgłoszenia.
Otworzyłam dyskusję i dzięki niej otrzymałam informację na którą czekałam prawie miesiąc.Gdybym tego nie zrobiła pewnie czekałabym jeszcze długo na odpowiedź.W konsekwencji zamówienie anulowane.Swoją drogą nie zostało w ogóle przyjęte do realizacji :((( Komentarz nie mógł być inny jak tylko negatywny 😕
A teraz kto mi powie co mam zrobić? Gość od mojego zamówienia po otrzymaniu negatywnego komentarza poprosił o jego usnunięcie i napisał że towar został do mnie wysłany(nie podając nr.przesyłki) Czy to jakis żart. Czy w takim wypadku mogę nie odebrać przesyłki bez konsekwencji?Chyba nie może tak być,że sprzedający reflektuje się po negatywnym komentarzu i zmienia zdanie,że jednak wyśle mi zamówiony towar. A ja mam czekać i nic nie mówić.
Rób co chcesz, to twój wybór czy usuniesz czy nie. Jeśli jesteś zadowolona z towaru jaki wysłał, to możesz usunąć, jak uważasz, że warto zostawić kom, zostaw 🙂
To nie jest odpowiedź. Nie chodzi o usuwanie komentarza.
Jeżeli Sprzedający nie dotrzymał warunków umowy, nie uzgodnił z Tobą tej wysyłki, to możesz nie odebrać. A co zrobisz, zależy od Ciebie, a dokładniej od tego, czy chcesz jeszcze tę rzecz czy nie 🙂
Halo, @ewaneta !
Jesteś tutaj? Zobacz, @jolanta4577 nie zapłaciła i nie dostała swojego towaru. Powinna mieć możliwość wystawienia negatywnego komentarza, czy nie powinna?
Ty też masz dość CZARNEJ LISTY KUPUJĄCYCH? Poprzyj pomysł!
A dlaczego miałaby nie mieć takiej możliwości?
@ewaneta uważa, że kupujący, którzy nie zapłacili nie mają prawa do wystawiania negatywów: LINK.
@WREDZIA-W1 i @konto zamknięte chyba też tak myślą, bo dali Jej Wpunkt!
Dlatego pytam, czy w tej sytuacji kupujący może wystawić komentarz, czy nie może?
Ty też masz dość CZARNEJ LISTY KUPUJĄCYCH? Poprzyj pomysł!
Może, jest wiele sytuacji, w których wystawienie komentarza negatywnego przed zapłatą jest uzasadnione. Na przykład kupujący dowiaduje się od sprzedawcy, że towar jest już niedostępny, albo tak naprawdę jest inny niż w opisie.
@Client:79179573 Ty mi już nie przypisuj czegoś, czego nie powiedziałam. Moje oficjalne stanowisko jest takie:
1. Kupujący, który kupił, nie zapłacił, nie odezwał się ---> nie ma prawa do komentowania.
2. Kupujący, który nie zapłacił, bo wybrał pobranie i towaru nie dostał ---> ma prawo wystawić negatyw jak stąd do Władywostoku.
I to je konkretna odpowiedź. Szanuję, chociaż regulamin Allegro nie robi takiego rozróżnienia.
Ty też masz dość CZARNEJ LISTY KUPUJĄCYCH? Poprzyj pomysł!
@Client:79179573, wiesz o co chodzi od początku, tak jak ciocia napisała, komentarz jedynie przy winie sprzedającego i jego braku wysyłki w oznaczonym przez niego czasie 🙂 ale zawsze zamiast komentarza łatwiej pogadać w dyskusji, po co się żalić w komentarzu, kiedy można polubownie podejść i wyrozumiałość zastosować 🙂
@Client:79179573 A cóż tak nagle zmieniłeś front w stosunku do mnie???i nawet jakieś punkty przyznajesz 😀
Nie musisz odpisywać. Ja wiem 😂 🤣 😂 🤣
I tu ku...a jest błąd w rozumowaniu. Zamówiłem towar z pobraniem a sprzedający mi go nie wysłał ... czyli co? Jestem nie wiarygodny zakupu? Dlatego mi nie wysyła?
Jest opcja wysyłki za pobraniem... mija termin... daję komentarz ... i tyle
@White_Dove_, ale jak anulujesz bo spododał ci się przedmiot gdzieś indziej to też masz opcję oceny i komentarza, to jest bezsens właśnie, co wtedy oceniać 🙂