Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_ Witam, chcę zgłosić problem dotyczący zwrotu jednego produktu. Był on wadliwy i został zwrócony w ciągu 14 dni od zakupu, objęty gwarancją. Minęło prawie tydzień od momentu, kiedy osobiście zwróciłem go do sklepu, i to już trzeci raz, kiedy kontaktuję się ze sprzedającym. Właśnie teraz dostałem odpowiedź, że został on odesłany do producenta w celu sprawdzenia, czy produkt został zmodyfikowany czy nie (oczywiście nie było żadnych zmian i to również nie jest mój problem). Również uważam, że to nie jest polityka Allegro.
A mój status zamówienia nadal jest taki sam (Zwrotu oferowanego), ale przynajmniej powinien być "Zwrot u sprzedającego". W każdym razie, podają oni błędny adres dostawy, po czym tworzą te wymówki... Już otworzyłem dyskusję, ale czy istnieje jakiś sposób, aby przyspieszyć ten proces, aby otrzymać zwrot szybko? Czy powinienem czekać 14 dni?
@Client:109663615 Nie, nie ma takiej możliwości, żeby to przyspieszyć, bo takie są przepisy. Sprzedający odpowiedział Ci już w dyskusji, więc jedyne co możesz zrobić w tej chwili to poczekać.
OK, dzięki za szybką odpowiedź. A co jeśli odmówią lub stworzą inną wymówkę? Co mogę zrobić w tej sytuacji?
@Client:109663615 nie znasz prawa jesli zgłosisz zwrot to sprzedawca zgodnie z art 34.4 uk potrąci ci kwotę przywrócenia przedmiotu do stanu sprzed zakupu w domyśle nowy. Więc to jest reklamacja a rwklamację rozpatruje sprzedawca i on decyduje o qymianie naprawie lub zwrocie kasy jeśli ja uzna zgodnie z prawem. Zglaszając zwrot działałbyś na swoją niekorzyść to raz a dwa odstąpienie od umowy w przypadku uszkodzenia ci nie przysługuje dopiero przy reklamacji tej samej wady 2 raz lub odstąpienie ze względu na istotną wadę rzeczy w przypadku dostarczenia rzeczy niezgodnej z umową np kupujesz telefon dostajesz rower wtedy możesz odstąpić gdy można sprawę załatwić reklamacją nie możesz odstąpić