Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Sprzedający przyjął laptop na gwarancje, ale od miesiaca, nie daje znać co się dzieje z lapem, pomimo moich trzykrotnych zapytań. Za późno na orwarcie dyskusji. Co moge zrobić by odzyskać laptop z naprawy gwarancyjnej?
@sikalafo1982 Podaj proszę numer zamówienia, którego dotyczy ten problem.
Witam.
Numer zamówienia
Sprzedający dscomp82 odpowiedział pod koniec lipca, że przedłuża gwarancje o miesiąc, bo do 1 sierpnia jest na urlopie, ale nie odpowiedział na moje zapytania z ostatniego tygodnia. To jest używany laptop naprawiany i serwisowany przez sprzedającego. Poniżej screeny:
Witam Natalio,
Czy coś zadziałałaś w mojej sprawie czy mam pisać na mejla z pomocy allegro? Bo nie wiem na czym stoję.
Pozdrawiam,
Stanisław
@sikalafo1982 przepraszam, że czekałeś na odpowiedź! Bardzo proszę napisz do nas w tej sprawie tutaj i załącz proszę potwierdzenie odesłania przedmiotu na reklamację oraz zrzuty ekranu rozmowy ze sprzedającym, w którym zgłaszasz reklamację.
Pomożemy rozwiązać ten problem!
Witam serdecznie. Już wszystko wyjaśniłem ze sprzedającym. Wygrzebałem gwarancję i zadzwoniłem do nich bezpośrednio i okazało się, że odpowiedzieli mejlowo na każde moje zapytanie z czatu allegro, ale do mnie nic nie dotarło, ani w allegro, ani na mejla, gdyż odpowiedzi szły na mejl powiązany z allegro. Wcześniej te odpowiedzi przychodziły na czat, teraz nie dochodzą.
Laptop czeka na części do 12 września, potem zostanie odesłany do mnie.
Dziekuje za pomoc i wsparcie i proszę o sprawdzenie, czy system odpowiadania na zapytania w czacie "Zapytaj o przedmiot" działa poprawnie u mnie.
Pozdrawiam,
Stanisław
Na gwarancji tak może być, sprzedajacy może wysłać albo Ty do gwaranta(producenta), a Ty powinieneś reklamować z tytułu rękojmi i wówczas sprzedajacy ma 14dni na rozpatrzenie. Zawsze możesz napisać do Allegro: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=65a29468-5e40-4672-a8d6-e0a1f77e6d3a&subjectId=5d429015-5...
Dzieki za namiar na mejla, bo nie mogłem znaleźć. Ps. Szukałem późno w nocy, wiec może ze zmeczenia nie znalazłem. Przyda się w przyszłości.
Pozdrawiam
Jak odsyłałeś na gwarancję - sprawdź warunki gwarancji wystawione przez sprzedającego. W tym przypadku gwarantem był sprzedawca, więc w miarę szybko powinien naprawić sprzęt.
Co innego, gdy gwarantem jest producent, trzeba odsyłać sprzęt do jego serwisu, zgadzać się na jego warunki gwarancji. Tym bardziej, jak odeślesz towar sprzedawcy, on wysyła do producenta i sprawa się wydłuża - serwis producenta liczy czas (np. te 14 dni wskazane w gwarancji) - od daty otrzymania towaru do naprawy.
Złożysz reklamację z tytułu rękojmi - sprzedawca ma 14 dni na ustosunkowanie się. To też jest chore... I tak wyśle towar do producenta, lub hurtowni . Żeby wywiązać się ze zobowiązań wobec Allegro (jeśli w terminie do 14 dni od daty zgłoszenia nie otrzyma info od gwaranta) - to standardowo rozpatrzy taka reklamację negatywnie - bo musi, bo tak wymaga Allegro. A za np. 2 dni może Cię poinformować, że jednak rozpatruje pozytywnie i wysyła Ci naprawiony towar.