anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Sprzedający twierdzi że otrzymał część zwracanych towarów

Client:38189329
#8 Zapaleniec#

Dokonałam zwrotu do sprzedawcy 2 szt. zakupionego towaru (dwie marynarki). Spakowałam towar w ilości 2 szt. do odesłania i nadałam przesyłkę jako zwrot Allegro w paczkomacie Allegro One. Nadmienię, że jedna z marynarek była tańsza druga trochę droższa. Sprzedający otrzymał moją przesyłkę w dniu 4 grudnia br , natomiast 6 grudnia br. otrzymałam wiadomość stwierdzającą że otrzymał tylko jeden produkt natomiast drugiego w tej paczce nie było i zwróci mi tylko za towar odesłany. Jest to dla mnie bynajmniej dziwne gdyż Sprzedający potwierdził, że przesyłka dotarła do niego nienaruszona a w środku była ta droższa marynarka. Co działo się ze zwróconą przesyłką u sprzedającego między 4 a 6 grudnia nie wiadomo. Co w takiej sytuacji mogę zrobić bo sprzedający twierdzi że to ja powinnam zgłosić do firmy kurierskiej reklamację. 

oznacz moderatorów
19 ODPOWIEDZI 19

LEW433
#21 Demiurg#

Jak zwrot ze Smartem i przewoźnik Allegro to powiedz że otwierasz dyskusję i się nie zgadzasz  z tym , a ma jakiś dowód że przyszła tylko 1 czy tak sobie mówi?

oznacz moderatorów

Client:38189329
#8 Zapaleniec#

Tak sobie tylko mówi nie ma dowodów na to że dostał tylko 1 szt.

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów

Client:44052296
#21 Demiurg#

@Client:38189329 a więc słowo przeciw słowu 🤔

oznacz moderatorów

sl-aw-ek
#16 Inspirator#

@Client:38189329 poproś o zdjęcia przesyłki - takie jak ja to nazywam "repack-i" to w sumie norma. 

oznacz moderatorów

Client:38189329
#8 Zapaleniec#

dziękuję za radę. Pierwszy raz się spotkałam z takim załatwieniem sprawy. Dla mnie to jest śmieszne że paczka dotarła nienaruszona i była tylko 1 szt a nie 2 szt

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Ewidentnie twierdzi że wysłałeś tylko 1. Ja nauczony tymi praktykami jak reklamuje( nie robię zwrotów- wiem co kupuje) to dokumentuje to.🤗

oznacz moderatorów

Client:38189329
#8 Zapaleniec#

Nie miałam jeszcze takiego przypadku żeby dotarła do kogoś paczka nienaruszona i nie było w niej części rzeczy. Przy zakupie ubrań niestety jest różnie nie zawsze rozmiar jest równy rozmiarowi i jak coś nie pasuje to zwracam. Tak jak sprzedający tak i kupujący może powiedzieć że czegoś nie otrzymał.  Teraz będę miała nauczkę i będę dokumentować każdy otrzymany zakup i zwrot. Nie mogę również otworzyć dyskusji gdyż dostałam zwrot pieniędzy za jedną sztukę i nie mam możliwości przejść do następnego kroku tworząc dyskusję. Czy mogę jeszcze coś zrobić ?

oznacz moderatorów

sl-aw-ek
#16 Inspirator#

@Client:38189329 to chyba masz mało doświadczenia z przesyłkami, często jak toś rozwali opakowanie u przewoźnika, to dadzą nowy foliopak albo owiną folią i jak później sprawdzić to "nienaruszenie" paczki? 

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Ale sprzedajacy nie dał dowodów na to że paczka była nienaruszona, dla Mnie to chęć naciągnięcia.😐

oznacz moderatorów

Client:38189329
#8 Zapaleniec#

Niestety twierdzą że nie robią zdjęć. I jest słowo przeciwko słowu. Po takim incydencie będę miała nauczkę że trzeba dokumentować zakup i zwrot

oznacz moderatorów

Halfrunt
#18 Luminarz#

@Client:38189329 dokładnie tak, możesz przecież proces pakowania paczki nagrać, a w ostateczności zrobić zdjęcia. 

Z drugiej strony jeśli sprzedający wysyła paczkę do kupującego, a ten zgłasza brak jakiegoś produktu, to nadawca musi udowodnić że paczkę wysłał kompletna. 

 

Nie dziwię się też sprzedawcy, może w akcie desperacji znalazł sposób na zwrot kosztów prowadzenia darmowej wypożyczalni. 

oznacz moderatorów

Client:38189329
#8 Zapaleniec#

@Halfrunt Myślę, że gdybym spotkała się z taką nieuczciwością sprzedającego  to nie miałabym teraz problemu i udokumentowałabym pakowanie zwrotne. Teraz pozostaje mi wystawić odpowiednią ocenę sprzedawcy.

Możliwe, że jest to desperacja sprzedawcy, który znalazł sobie sposób nie tyle na darmową wypożyczalnię (bo towar zwrócony został  następnego dnia) ile na zwrot kosztów przesyłki.

Pozostaje mi jedynie wydać odpowiednią opinie sprzedającemu żeby kolejny kupujący wiedział, że może go spotkać podobna sytuacja.

oznacz moderatorów

sl-aw-ek
#16 Inspirator#

@Client:38189329 "Pozostaje mi jedynie wydać odpowiednią opinie sprzedającemu żeby kolejny kupujący wiedział, że może go spotkać podobna sytuacja." 

Niby dlaczego? Czy sprzedający wysłał jakieś dowody na to, że faktycznie nie było tej jednej sztuki w przesyłce? 

oznacz moderatorów

Client:38189329
#8 Zapaleniec#

@sl-aw-ek Sprzedający nie wysłał dowodów twierdząc że nie ma zdjęć, paczka przyszła nienaruszona ale że to ja się pomyliłam i zaznaczyłam dwie sztuki do zwrotu a odesłałam jedną. Szybko odesłał mi pieniądze za jedną sztukę i już. Z mojej strony po co miałaby być dyskusja i upominanie się o swoją prawdę jeśli faktycznie bym tak zrobiła. Wydałam opinię sprzedawcy a on z uporem maniaka odpowiada że to nie on jest winny bo on kasę oddał za zwrócony towar czyli za 1 szt bo tylko 1 st otrzymał. Co mogłabym jeszcze zrobić ?

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

A co z dyskusją?

oznacz moderatorów

Client:38189329
#8 Zapaleniec#

@LEW433 dostałam zwrot za część towaru i nie mogę otworzyć dyskusji albo nie wiem jak to zrobić.

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów

sl-aw-ek
#16 Inspirator#

@Client:38189329 
"Z mojej strony po co miałaby być dyskusja i upominanie się o swoją prawdę jeśli faktycznie bym tak zrobiła" 

No po to aby otrzymać zwrot za oba przedmioty zwracając jeden 🤣

Co nie zmienia faktu, że w sytuacji gdy kupujący twierdzi, że wysłał dwie sztuki a sprzedawca twierdzi, że dostał jedną ... trzeba składać reklamację do przewoźnika i jakoś ustalić jak było. 

oznacz moderatorów