Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Sprzedający zablokował mi możliwość kupna na jego aukcjach. Jako powód podał to, że zaniżam mu statystyki bo wystawiłem 4* na jeden a parametrów aukcji, na pozostałe 5*. Co można z tym zrobić ? Sprzedający odmawia usunięcia z czarnej listy.
@Client:96810784 Szkoda Twojego pisania > jeden szuka sensacji pod płaszczykim "obrony konsumenta" > nic z tego nie będzie, bo to burza w szklance wody > chyba się obraził na Allegr, bo mu zablokowali konto > a drugi naćpany, przy byle wpisie powtarza "handlarze podróbkami perfum i innymi śmieciami z niemieckich szrotów" > które widzi w swoich wizjach
@jacek7474 No to zacznij pismo do UOKiK tak :" Oceniłem Sprzedającego odejmując mu gwiazdki bez powodu, nie uzasdniając, nie kontaktujac się z nim. Dzięki temu na portalu Allegro stracił status SS, pozycjonowanie, smart itd - co przeniosło się na konkretne straty finansowe. Zupełnie nie rozumiem dlaczego ten sprzedawca nie chce ponosić kolejnych strat finansowych przeze mnie spowodowanych i zablokował mnie. Proszę o interwencję"
@pinsplash Oceniłem sprzedajacego odejmując mu gwiazdkę posiadajac konkretny powód, uzasadniając i kontaktujac sie z nim. Niestety nie był łaskaw zareagować na próbę kontaktu. Sprzedający nie stracił statusu SS ani smarta i nie przenisło sie to dla niego na straty finansowe, a szkoda. W przeciwieństwie do mnie, gdyż opóźniona przesyłka spowodowała wycofanie się klienta z realizacji usługi i wymierne straty finansowe.
Tego nie wiesz, czy sprzedający miał straty finansowe ponieważ jakość sprzedaży odpowiada również za pozycjonowanie aukcji i te 4* mogły spowodować spadek aukcji na przykład z 1 strony na 2,3 albo i 10 stronę a to może mieć wpływ na sprzedaż.
Szczerze mówiąc guzik mnie to obchodzi. Sprzedający zasłużył na 1* w tej kategorii za całkowity brak kontaktu i opóźnienie wysyłki a dostał 4* i chyba nikt nie zaprzeczy, że to bardzo łagodna ocena. Skorzystałem po prostu z narzędzia jakie udostępniło mi Allegro podobnie jak sprzedający. Tyle, że ja uczyniłem to we właściwy sposób i w dobrej wierze a on nie.
Może masz i trochę racji, ale z drugiej strony w jakimś celu allegro udostępnia sprzedającym opcję blokady kupującym.
My blokujemy kupujących którzy nie odbierają paczek pobraniowych oraz tych zwracających bieliznę ponieważ przez takich kupujących mamy straty, ale był ostatnio przypadek kiedy kupujący zadzwonił i spytał się dlaczego nie może kupić na naszych aukcjach więc mu wyjaśniliśmy że zwrócił bokserki które były wyjęte z pudełka i były przymierzane pomimo informacji że na bieliznę mamy ograniczony zwrot. Po rozmowie telefonicznej odblokowaliśmy go i ten zakupił 2 pudełka bokserek których tym razem nie zwrócił 🙂
Czasem warto zadzwonić do sprzedawcy i wszystko sobie wyjaśnić.
Dokładnie. Każda opinia, każda ocena, musi być uzasadniona. Nie można wystawić ot tak zaniżonej oceny, bo ma się takie "widzimisię". Tu ciekawy artykuł. Warto zaznaczyć, bo niektórzy chyba o tym zapomnieli, że sprzedający to również człowiek, który posiada w demokracji liberalnej swoje prawa, podobnie jak konsument:
https://www.kancelaria-antczak.pl/inne/komentarz-allegro-sad/
Też kiedyś miałem takie zero-jedynkowe spojrzenie na korzyść klienta, dopóki kiedyś się nie zatrudniłem w firmie, która handlowała na Allegro.