anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Sprzedający zamknął dyskusje niesłusznie, motywując że reklamacja z rękojmi nie obejmowała roku 2022

MAMY ROZWIĄZANIE!
Client:105687506
#7 Wielbiciel#

Sprzedający nie słusznie zamknął dyskusję. Motywując że reklamacja z rękojmi nie obejmowała zakupu w 2022r. Jest to nie prawda. Bardzo proszę o pomoc.

oznacz moderatorów
10 ODPOWIEDZI 10
LEW433
#21 Demiurg#

Sprzedający nie zamyka dyskusji, tylko Allegro jak mija 30dni, ale przez 2022rokiem w drugim roku na tobie spoczywało udowodnienie wady, więc w zasadzie nie do udowodnienia.

oznacz moderatorów
Client:105687506
#7 Wielbiciel#

@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_  ok ale sprzedawca zgadził się na wymianę produktu. Moje wiadomości ze sprzedawcą trwały od września na wiadomościach, a 25 października otworzyłam Dyskusje 

oznacz moderatorów
w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@Client:105687506 Proszę, wskaż numer zamówienia, którego dotyczy dyskusja. 

   Wiktoria
   Moderatorka
oznacz moderatorów
Client:105687506
#7 Wielbiciel#

@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_  nr. zamówienia 0ac87880-5aa4-11ed-aeb0-29b71a4de8af

oznacz moderatorów
Client:105687506
#7 Wielbiciel#

@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_  Sprzedawca prowadził ze mną dyskusję od 25 października, wyraził zgodę na wymianę produktu i nagle po kilku wymienionych dyskusjach , gdy odpowiedźiałam że nie mam dostępu do wydruku etykiety, stwierdził że reklamacji rękojmi nie było w 2022r.( A reklamacja rękojmi weszła w 2021r.). Nie uznaje reklamacji . Wiadomość o wadze produktu do sprzedawcy pierwszy raz wysłana została we wrześniu, a zakup był 2 listopada 2022, nie uznanie reklamacji nastąpiło 6 listopada czyli przeciąganie w czasie 

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

Byla tylko w innej formie, ale pewnie ktoś go doinformował.

oznacz moderatorów
Client:105687506
#7 Wielbiciel#
oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

Tak, masz dowody na to że się zgodził, poproś o ponowne otwarcie dyskusji, otworzą.

oznacz moderatorów
Client:105687506
#7 Wielbiciel#

@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_  Mam dowody na zgodę i w tym układzie proszę o ponowne otwarcie dyskusji

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Client:105687506 skonsultuję z zespołem, czy możliwe jest ponowne otwarcie Twojej dyskusji z tym sprzedającym. 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów