Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witajcie, jak w tytule sprzedający od dwóch tygodni zwleka ze zwrotem środków,
Zakupiony produkt do spray, nie był niczym zapieczętowany.
Sprzedający piszę ze musi oddać produkt do analizy, czy aby na pewno nic nie zużyłem. i ze powód zwrotu "nie pasuje mi" jest zbyt błahy bo przecież widziałem co zamawiam.
dyskusji otworzyć już nie mogę, podczas wysyłki był tez problem i ociągał się z wysyłką parę dni, to założyłem dyskusje.
Zanim przyszedł do mnie produkt kupiłem już w sklepie stacjonarnym i ten przestał mi być potrzebny i nie zużyłem go ani grama.
Co w tej sytuacji powinienem zrobić, sprzedający od 2dni nie odpisuje na wiadomości
@luki_ll napisz tu -https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=65a29468-5e40-4672-a8d6-e0a1f77e6d3a&subjectId=5d429015-5...
lub zaczekaj na odpowiedź moderatorów @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@luki_ll poproszę naszych Doradców o wsparcie w tej sprawie, poproszę Cię jeszcze o cierpliwość, dam znać, gdy tylko otrzymam odpowiedź!
@luki_ll wracam z odpowiedzią. Wysłaliśmy upomnienie do sprzedającego, natomiast Ty możesz złożyć wniosek o rekompensatę z Programu Ochrony Kupujących.