Sprzedający zwrócił pieniędzy i nadał przesyłkę
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Super sprzedawca spóźnił się z wysłaniem towaru. Po kontakcie podał nowy termin wysłania z którego się nie wywiązał. Wysłałem wiadomość że rezygnuję i kliknąłem na pomoc allegro.
W tym momencie rozpoczęły się cuda:
1. Allegro informuje że sprzedawca nadał numer przesyłki
2. Allegro informuje że sprzedawca zwrócił pieniędzy (i to jest prawda)
3. Allegro informuje że przesyłka wyrusza w drogę.
4. Pytam w dyskusji - o co chodzi, co się dzieje?
5. Allegro pisze - dobra wiadomość, przesyłka będzie doręczona.
W tym momencie to już wygląda jak kpina: sprzedawca zwrócił kasę i wysłał towar, a allegro nie ma problemu z podawaniem konfliktujacych wiadomości. To co ja pisze jest w dyskusji olewane. Wtf?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@unbel1ever84 do chwili doręczenia sprzedawca jest odpowiedzialny za przesyłkę i jak się po drodze "zapodzieje", to on musi ją znaleźć, a tobie wysłać drugi raz zamówienie albo zwrócić pieniądze🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
unbel1ever84 - nie rozumiem o co, robisz tyle szumu.
Chłopie. Dostałeś zwrot środków. Jeżeli chodzi o monety, to nie jest kwestia sprzedającego. Wystarczy napisać do allegro o ich zwrot i tyle. Oddadzą Ci te monety i z głowy. Co do przesyłki. Nie odbieraj i tyle. Zdarzyło się, została wysłana. Czasu nie cofniesz, a tworzysz niepotrzebną burzę. Najważniejsze, że środki zwrócone. Teraz kwestia napisać w sprawie monet i tyle.... Allegro w dyskusji wkleja informacje odnośnie przesyłki. Zgadza się. Teraz w dyskusjach każdy fakt zostaje odnotowany. Jest to, raczej automatyczna kwestia. System allegro widzi, że idzie przesyłka i Cię informuje.
Większość ludzi pisze o allegro źle. To co tu robicie? Po co, tu kupujecie?
Nie atakuje Cię, ale totalnie nie rozumiem. Robić gówno burzę o coś, co w sumie Cię nie skrzywdziło. Fakt, nie dostałeś towaru. Życie, ale sprzedający zwrócił środki. Nie olał Cię.
Na prawdę, zastanówcie się trochę nad swoim zachowaniem. Mam wrażenie, że roszczeniowość dzisiejszych czasów jest tak duża..... że aż żal. Jeszcze trochę będziecie chcieli, żeby za każdym razem Wam czerwony dywan rozkładać.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@kamil5171 to powiedz mi w takim razie jaką wartość ma dyskusja. Nie pomaga kupującemu, szkodzi sprzedającemu😁 Jaki w takim razie jest jej cel? Zwykły straszak na sprzedających i złudzenie dla kupujących, że w razie problemu mogą liczyć na fachową pomoc🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Ale tu nie była potrzebna fachowa pomoc, ponieważ sprzedajacy zwrócił środki.
przesylka poszła. Zdarzyło się. Jedyna osobą, która za to zapłaci jest sprzedawcy. Wysyłka i powrot przesyłki kosztuje.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@kamil5171, jak sprzedawca nie potrafi ogarnąć swojej roboty, to niech za to płaci🙂 Swoim ignoranctwem psuje wizerunek innych sprzedających na Allegro.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Gdyby był ignorantem, to by nie oddał środków tylko wysłał towar. Kasę oddał, towar pewnie wysłał przez przypadek.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
no właśnie "towar wysłał przez przypadek"😂😂😂. Towar miał wysłać po wpłacie kupującego, nie przez przypadek😁
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@kamil5171 Chyba nie czytałeś pierwszej wypowiedzi, albo jej nie zrozumiałeś. O ile dla Ciebie takie zachowanie w porządku - proszę bardzo. Jak płacę za serwis - oczekuję że będzie wykonany zgodnie z deklaracją. Jak napiszą - "kliencie, nie uczestniczymy w sytuacjach konfliktowych, jesteśmy tylko platformą" - wiadomo czego oczekiwać. Ja dopiero teraz wyciągam wnioski.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Ale w czym mieli pomóc? No w czym.... przecież sprzedajacy zwrócił środki.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@kamil5171
1. Poprosiłem o zwrot w komunikacji ze sprzedającym, podłączyłem do dyskusji Allegro
2. Allegro napisało że został nadany numer przesyłki.
3. Allegro napisało że sprzedawca dokonał zwrotu
4. Allegro napisało że paczka wyruszyła w drogę
5. Napisałem w dyskusji - proszę wytłumaczyć o co chodzi, napisaliście że był zwrot, a teraz że przesyłka wyruszyła w drogę.
6. Allegro: Dobra wiadomość, przesyłka XXX już dziś zostanie doręczona.
To mi bardziej przypomina sketch Monty Python'a niż komunikacje z dostawcą usług.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@unbel1ever84 To akurat jest pikuś. Prawdziwy skecz a la Monty Python masz tutaj https://spolecznosc.allegro.pl/t5/zaawansowani-sprzedawcy/karuzela-wym%C3%B3wek-allegro-zamykanie-of...
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@unbel1ever84 te wiadomości są automatycznej i wydaje mi się że po takiej odpowiedzi z strony allegro sprzedawca nie jest zobligowany do udzielenia odpowiedzi ponieważ allegro uczyniło to tak jakby za niego. Jak to wprowadzili reklamowali to jak ułatwienie dla sprzedawcy
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@kamil5171 no, ładnie ze strony sprzedawcy, że zwrócił środki😁 Tylko dlaczego nie wysłał zamówienia w deklarowanym terminie? Dla kupujących, zakupy nie mogą być loterią, wyśle czy nie wyśle, a może zwróci kasę, albo nie zwróci🙂 Jeżeli kupujący zamawia i płaci, to należy mu to wysłać, dotrzymując terminów wskazanych w aukcji🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Nie twierdze, że Sprzedający zachował się poprawnie. Ale! Naprawił błąd w postaci szybkiego zwrotu środków i tyle. Wiec po co, cały Hejt na Allegro i robienie niepotrzebnej burzy?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@kamil5171 krytyka to nie hejt
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
No dobrze, to po co krytyka?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@kamil5171 Krytyka po to żeby rozwiązać problem i zapobiec sytuacjom w przyszłości. Jak Allegro mnie ignoruje w prywatnej dyskusji, może tu zareagują. Sam to robiłeś, po co tu hejtujesz?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Kogo hejtuje?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
No i poszedłem do multiskrytki, otworzyłem ją i na wszystkich paczkach ustawiło mi się 'Odebrane'. Przesyłkę za którą dostałem zwrot zostawiłem w niej, ale nie ma w aplikacji Android ani w paczkomacie możliwości zaznaczyć ją do zwrotu. Zadzwoniłem na infolinię Inpost - dostałem odpowiedź że paczka musi wrócić mimo tego że w aplikacji nie można tego odznaczyć. Wymusiłem jednak ich do kontaktu z oddziałem i zaznaczenie paczki do zwrotu. W aplikacji nadal mi wisi jako 'Odebrane'. To całe doświadczenie jest jedną wielką porażką, dziękuję Allegro za taki organizacyjny syf. Z rozpoczęciem dyskusji Allegro przejęło kontrolę nad procesem i spisało się na zero.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@unbel1ever84 szkoda, że nie zabrałeś tej przesyłki. Trzeba było zabrać i wygenerować kod zwrotu, a dopiero potem odesłać.