Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zakupiłam materac 1,5 roku temu . Od samego początku były problemy z produktem. Dyskusja rozpoczęta ponad 180 dni temu. 4 października złożyłam e-mailem reklamacje produktu- materaca. Sprzedający oświadczył, że ma 30 dni na rozpatrzenie reklamacji i naprawę produktu. 4 listopada minął termin. Nie mam materaca ani zwrotu środków. Sprzedający był bardzo czujny i w ostatnim dniu toczącego się sporu zaznaczył " Przez rozwiazany- dyskusja zakończona" . Proszę o wsparcie w tej sprawie... Jako kupujący nie mam już ruchu na Allegro
Sprzedający nie ma możliwości zakończenia dyskusji, musiało to zrobić allegro.
@re12345 nie , to nie sprzedawca zakończył to Ty porzuciłeś dyskusję , brak aktywności z Twojej strony spowodował automatyczne jej zakończenie .... zgodnie z regulaminem .
Tak to prawda, że brak mojej aktywności w ostatnich dniach mógł spowodować zakończenie dyskusji... Nie zawsze mam możliwość aktywności na allegro. Ponad to sprzedający wykorzystał moją naiwnośc ... Wygenerował KOD do przesyłki więc myślałam, że produkt - materac lada moment zostanie mi odesłany. Dla tego też nie zakwalifikowałam tej dyskusji do kategorii " Problem nierozwiązany pomyślnie" . Jak widać trzeba być czujnym i twardym. Zero ustępstw. Dzięki za odp
Wg regulaminu Allegro po 30 dniach dyskusja zostaje automatycznie zakończona Ty musisz ją wcześniej odznaczyć jako nierozwiązana. Teraz napisz do Allegro o ponowne otwarcie:https://allegro.pl/pomoc/kontakt?subjectId=6be0e647-a9cf-417f-b70d-42623f4d428b
Powiem szczerze, że nie miałam nigdy takich problemów z zakupem i reklamacją. Przyznaje, że mam luki w informacjach co do dyskusji na allegro. Bardzo dziękuję za wsparcie i pomoc.
@re12345 bo tu zwykle nie ma problemów , ale dla spokojności zanim się zdecydujesz na zakup zerkaj na oceny sprzedawcy .
@re12345 Cześć, poprosiłam już o wznowienie dyskusji do zamówienia numer b18268d0-e29d-11ed-bf64-3fb6272ab582, proszę o chwilę cierpliwości 🙂
Bardzo dziekuje 😊