Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry. Pod koniec maja zrobiłam zakupy, za które zapłaciłam Allegro Finanse - karta kredytowa. Ponieważ zakup mi nie odpowiadał, zwróciłam go w całości. Od 01.06 mój zwrot jest u Sprzedającego, który go rozpatruje. Dzisiaj (14.06) dostałam maila z Allegro, że Sprzedawca anulował mój zakup. Pieniędzy nadal mi nie zwrócił, na wiadomości nie odpowiada.
Czy mógł tak zrobić? Otwierać dyskusję?
Pozdrawiam
Jak minął czas na zwrot to oczywiście że możesz otwierać, sprzedający ma 14dni od chwili rozwiązania umowy zakupu a nie od wysłania towaru.
@AniyaK sprzedający nie mógł anulować Twojego zamówienia. Czy możesz podać numer zamówienia, którego to dotyczy? W takiej sytuacji możesz rozpocząć dyskusję.
METODA PŁATNOŚCI
STATUS PŁATNOŚCI
IDENTYFIKATOR PŁATNOŚCI
Sprawa właśnie się wyjaśniła. Dziękuję za pomoc🤟