Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Hej. Sprzedawca EUROKOMP_BS. Dokonałem u niego kilka zakupów. Przy zakupach, które miały miejsce w kwietniu 2020 roku, wynikł drobny problem. Nabyłem części elektroniczne. Część z nich przyszła w nieodpowiedniej ilości, a w przypadku reszty ich jakość nie spełniała mojego oczekiwania. Wykonałem zwrot. Kwota zwróconego towaru wynosiła 22,67 zł. Sprzedawca po jego otrzymaniu, odpisał, że nie wszystko ze zgłoszonego towaru dotarło, a opakowanie przesyłki było naruszone. Niestety nie mam reszty korespondecji i nie pamiętam jak się ta sprawa zakończyła, natomiast doskonale pamiętam, że po niej sprzedawca bezzasadnie i niesłusznie mnie zablokował. Zapomniałem o tym do tej chwili, kiedy chciałem zrobić u niego zakupy. Napisałem do niego w tej sprawie, przypominając tą sytuację, ale mnie zignorował.
Można w tej sprawie coś zrobić?
@brachu_ Nie można , allegro nie ingeruje w listę MNK , a tak nawiasem .... po co chcesz robić zakupy u sprzedawcy , z którym miałeś problem ?
@brachu_ Wg prawa nie wolno robić tego sprzedającemu ale cóż Allegro samo stworzyło taką listę, więc Ci nie pomoże. Kup z innego konta.
@LEW433 zasadnie czy bezzasadnie , zgodnie z prawem czy nie .... będziemy mogli przedstawić swoje zdanie jak ów sprzedawca wypowie się w tym wątku .