Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Proszę moderatora o opinię - czy sprzedawca ma rację? Czy Allegro wprowadza go w błąd?
Proszę o przeglądnięcie rozmowy:
Hihi - miałem DOKŁADNIE ten sam problem!!! Szukałem w Googlach i na forum Allegro gdzie się podział przycisk "anuluj" - bo kiedyś był!!!!
@leszek_b22 allegro już nie próbuje jak twierdzą - zacytuję ,, stworzyć przyjemne miejsce do transakcji tak dla kulujących jak i sprzedawców ,, oni zaszli w swoim dążeniu w ślepy zaułek i nie wiedzą jak z niego wybrnąć , babrają się w błocie stworzonym przez łaknących poklasku ,,grzejstołków ,, , sprzedawca na prawdę musi być non stop przed ,,szybką ,, i ciągle weyfikować zmiany bo się pogubi jak ten wskazany przez Ciebie .
@leszek_b22 niby jest to czytelne , ale .....oceń sam , tyle widzi sprzedawca
Wg mnie jest czytelne. W takim razie nie wiem dlaczego "mój sprzedawca" miał problem z wysyłką. Bo po mojej interwencji wszystko poszło bardzo sprawnie. Dostałem szybko info o zwrocie kwoty za anulowany towar i info o wysłanej paczce. Sprzedawca to ogromna firma (64 strony ofert i 32 tysiące opinii). Może ktoś miał jakiś problem np kac :))))
A tak przy okazji, patrząc na ten zakup to widać to kombinowanie do 45 zł, by "naskrobać" na smarta. Echhhhh... chyba zacznę robić to samo. Regulamin smarta jest zdecydowanie niedopracowany.
@leszek_b22 Masz do tego pełne prawo, kombinował i mu nie wyszło!
A dlaczego twierdzisz, że nie wyszło? Kupił trzy rzeczy, załapał się na smarta i od razu zrobił "cofkę" perfum. I mdrogeria MUSI mu wysłać dwa kremy za darmo jako smart. I oczywiście MUSI mu zwrócić za perfumy. Wg regulaminu jest wszystko OK. O moralnej stronie takiego cwaniakowania to już tu pisano setki razy.
Jeszcze kwestia taka czy sprzedawca nie korzysta z zewnętrznego programu do obsługi allegro i w jaki sposób w tym programie jest to wyświetlane.