anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Sprzedawca ma problem z zamówieniem po "zwrocie" (czyli anulowaniu) jednej pozycji przez kupującego

MAMY ROZWIĄZANIE!
leszek_b22
#9 Pomysłodawca#

Proszę moderatora o opinię - czy sprzedawca ma rację? Czy Allegro wprowadza go w błąd?

Proszę o przeglądnięcie rozmowy:

https://allegro.pl/moje-allegro/moje-konto/centrum-wiadomosci/wiadomosci/thread/8HdWm2zGFeIZqsU5TMR2...

oznacz moderatorów
26 ODPOWIEDZI 26
kostas11
#21 Demiurg#

@leszek_b22 zdecyduj się anulowanie czy zwrot ( reklamacja czy odstąpienie ) pocieszę Cię samo allegro ma z tym problem co to jest 😄

________
Κώστας
oznacz moderatorów
leszek_b22
#9 Pomysłodawca#

W menu to się obecnie nazywa "zwrot". Nie ma obecnie w menu opcji "anuluj". Allegro kiedyś napisało by używać funkcji "zwrot" i chyba zrobili bałagan.

oznacz moderatorów
kostas11
#21 Demiurg#

@leszek_b22 anulowanie jest zanim sprzedawca rozpocznie procesowanie zamówienia, zwrot masz jak odbierzesz paczkę i możesz zwrócić na reklamację lub odstąpić co dziwne działa to 14 dni a reklamację możesz składać do 2 lat, sam se odpowiedz jak to działa skoro ani Ty ani sprzedawca nie wiecie co się stało 😄

________
Κώστας
oznacz moderatorów
leszek_b22
#9 Pomysłodawca#

Ok, podałeś DEFINICJĘ słów "anulowanie"  i "zwrot". OK, definicje są poprawne. Tylko, że do tych dwóch różnych czynności jest JEDEN punkt w menu "Zwrot". I stąd pojawia się problem Sprzedawcy, który nie bardzo wiedział co ma zrobić - o czym napisał w naszej rozmowie.

oznacz moderatorów
kostas11
#21 Demiurg#

@leszek_b22 my rozmowy nie widzimy, musiał być cokolwiek więcej napisać 🙂

A Ty anulowałeś czy dokonałeś zwrotu ? bo sam się trochu motasz 😞

________
Κώστας
oznacz moderatorów
leszek_b22
#9 Pomysłodawca#

Myślę, że moderator widzi rozmowę i zabierze głos w tej dyskusji.

Ja się nie "motam". Działam w systemie stworzonym przez Allegro. Kupiłem 5 pozycji, jedną anulowałem, bo była to pomyłka. Czynność dokonałem PRZED jakimkolwiek działaniem przez sprzedającego. Więc było to ANULOwANIE. Wykonałem to przyciskiem w menu "Zwrot" (bo innego nie ma). Zaznaczyłem jedną pozycję do zwrotu. A sprzedawca stwierdził, że "zwracam" cały zakup. I nic przez dwa dni nie robił. Dopiero gdy do niego napisałem się "obudził" i w końcu zrozumiał o co chodzi.

oznacz moderatorów
kostas11
#21 Demiurg#

@leszek_b22 anulowanie to anulowanie, zwrot to zwrot 🙂 

Jak anulowanie jest nie widoczne to pozostaje Ci zgłosić zwrot - odstąpienie 😞 ale masz rację sprzedawca się zamotał, takie są skutki kombinowania ze smartem i darmową wysyłką 😄

________
Κώστας
oznacz moderatorów
leszek_b22
#9 Pomysłodawca#

To nie było "kombinowanie". Temat "kombinowania" był nie raz omawiany na tym forum. Ja się autentycznie pomyliłem i kupiłem białe podkładki gumowe pod krzesła zamiast białych (identycznych z wyglądu na zdjęciu) podkładek filcowych. Dopiero gdy przyszło potwierdzenia mailem co kupiłem to się skapowałem, że zrobiłem głupotę z tym zakupem.

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

Wprowadzają ci e w błąd tu sprzedający, a wszyscy tu wypowiadający są nimi, zrobiłeś zwrot przed wysłaniem więc nie ma żadnego problemu, jak zaznaczyłeś konkretnie jaki przedmiot, więc cała resztę sprzedający ma obowiązek wysyłki i tyle.

oznacz moderatorów
-Sainkho-
#14 Krzewiciel#

@leszek_b22 Wykonałem to przyciskiem w menu "Zwrot" (bo innego nie ma). Zaznaczyłem jedną pozycję do zwrotu.

Jeżeli w formularzu zwrotu wybrałeś "Zakup przez pomyłkę", to zgłosiłeś odstąpienie od umowy. Sprzedający ma obowiązek zwrócić Ci kwotę za wybrany produkt  (w ciągu 14 dni od zgłoszenia), a pozostałe wysłać.

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

On anulował, kliknął zwrot części zakupu a sprzedający się z tym nie zgadza i chce anulowania całości.

oznacz moderatorów
Client:44052296
#21 Demiurg#

@leszek_b22 jaki to problem?

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@leszek_b22 nie możemy odnieść się do tego kto ma rację, bo link, który podałeś prowadzi do rozmowy w centrum wiadomości, więc nie mamy wglądu w jej treść. Mogę poprosić zespół o pomoc, ale wyłącznie jeśli prowadzisz z tym sprzedającym dyskusję

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
leszek_b22
#9 Pomysłodawca#

Dzięki HolaOla :))) Nie prowadzę ze sprzedającym Dyskusji, bo to nie jest jakiś poważny problem. Szkoda, że moderatorzy nie mają większych uprawnień.

Ogólnie - wydaje mi się, że zlikwidowanie opcji w menu "Anulowanie" zaszkodziło jasności działania systemu. Co widać po reakcji sprzedającego.

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

@leszek_b22 Ma Ci wysłać te których nie zwróciłeś (anulowałeś) i tego się trzymaj, nie daj się wrobić. Wystaw mu wówczas po 1 gwiazdce- bez komentarza, jak się zakończy sprawa.

oznacz moderatorów
leszek_b22
#9 Pomysłodawca#

Ja:
"Przecież zgłosiłem zwrot TYLKO jednego elementu - przez pomyłkę kupiłem jedną rzecz i zgłosiłem jej zwrot - czyli anulowałem zakup tylko tego jednego towaru."


Sprzedawca:
"Tak, niestety wtedy całe zamówienie otrzymuje status zwrot. Zleciłam zwrot za podkładki gumowe, pozostały asortyment zlecam do wysyłki."

Byś może sprzedawca ma rację, że całe zamówienie przyjmuje "dziwny" status: zwrot Tego nie wiem. Na chwilę obecną przesyłka została już wysłana i zlecony zwrot pieniędzy za anulowaną pozycję. Szkoda tylko, że przez dwa dni sprzedawca "spał" bo nie wiedział (nie rozumiał) co się właściwie dzieje.

 

oznacz moderatorów
mm-computers
#11 Animator#

aktualnie Sprzedawca ma adnotację, że "Kupujący zgłosił zwrot części zamówienia"

Pamiętaj, że niektórzy Sprzedawcy mają po kilkaset zamówień dziennie - Klienci robią po kilka zamówień, mylą się i zmieniają zdanie chwilę po zakupie. Jeśli coś takiego miało miejsce (normalna pomyłka - nic złego) to zawsze warto napisać dwa zdania mailem. Nie boli, a może pomóc 🙂

oznacz moderatorów
leszek_b22
#9 Pomysłodawca#

>Sprzedawcy mają po kilkaset zamówień dziennie
Doskonale to rozumiem - córka sprzedaje na **piiip**u w Anglii i wiem jaki to jest stres by się nie pomylić.

Założyłem ten wątek by pokazać, że jednak coś jest nie tak z systemem. System powinien wyraźnie, szybko, sprawnie, bez żadnych wątpliwości pokazać Sprzedawcy co się dzieje, co kupujący zrobił. Na pewno nie jest to łatwe i proste. Ale jak widać po zachowaniu sprzedającego działanie systemu i jego komunikatywność nie były prawidłowe i czytelne.

>warto napisać dwa zdania mailem. Nie boli, a może pomóc
Tak właśnie zrobiłem i zadziałało. Oczywiście, że ludzie się jakoś potrafią dogadać. Ale to zajmuje mój czas i czas sprzedawcy - w sumie na banalną sprawę, która w ogóle nie powinna się pojawić.

 

oznacz moderatorów
brakestop
#16 Inspirator#

Potwierdzam jako sprzedający.

Klienci kupujący u mnie nie dają sobie rady samemu przejść przez to. Dzwonią i proszą o radę, jak mogą "ANULOWAĆ" ...

--------------------------------------------------------------------------------------------
oznacz moderatorów