Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
pierwszy raz mam tak dziwna sytuacje. Dokonałam zakupu pilarki. W momencie jak chciałam ja u użytkować, okazało się, że jest niesprawna/ duże luzy na osi, uniemożliwiają bezpieczna prace/. Rozpoczęłam procedurę reklamacyjna, wcześniej dzwoniąc i pisząc do firmy. Wysłałam towar do sprzedawcy, wraz z pismem reklamacyjnym i paragonem. Po kilku dniach otrzymałam paczkę z powrotem, przepakowana. Wg mnie towar przyszedł do mnie w takim samym stanie jak go wysłałam. Nie otrzymałam odpowiedzi reklamacyjnej, nic. Moja paczka przepakowana w inne pudełko. Towar nadal niesprawny. Podjęłam próbę kontaktu :telefoniczna i mailową z prośba o wyjaśnienie sytuacji. Nie otrzymałam żadnych informacji. Otworzyłam dyskusje. Wtedy sprzedawca raczył odpowiedzieć, że towar naprawiony i informacja o reklamacji jest na pudełku. Te ifo dostałam po wielu wysłanych mailach, także zz ogromnymi problemami. Poprosiłam o pisma reklamacyjne, ponieważ początkowo sprzedawca stwierdził, że wymieniono łożyska, następnie , że towar w firmie sprawdzony i jest ok. Miałam wrażenie , że rozmywam z dzieckiem. Prosiłam o pomoc allegro, ale niestety jest to rozmowa z botem, który wychwytuje tylko frazy i twierdzi, że jestem niezadowolona, bo odrzucili mi reklamacje. A mi reklamacje uznali, rzekomo naprawili . Sprzedawca sprytnie przeciąga, ja pierwszy raz prowadzę taka dyskusje, on mi bez sensu odpisuje. Ale po 8 dniach dyskusji widzę, że sprzedawca z sensem odpisie, bo wie jakie frazy chwyta bot. I tak toczy się moja bezsensowna dyskusja.
Dziś wypełniłam formularz allegro protect i czekam. Szkoda aby tacy nieuczciwi sprzedawcy nadal działali, szkoda, że brak czynnika ludzkiego. Sprzedawca telefonicznie nie można nic zrobić, tylko mailowo, a tam wiedza jak rozmawiać, aby spławić klienta, bez konkretów. Jak postępować w świecie botów. Jeśli myślący człowiek przeczytałby ta dyskusje byłaby inna reakcja.
Tez macie takie doświadczenia , z botem, be z cznnika ludzkiego?
Ja nadal mam niesprawny towar i kupę złych emocji, przy załatwieniu prostej reklamacji, poniesionych kosztów wysyłki ....
Allegro tymi odpowiedziami BOTów sobie szkodzi, sprzedający przy 2 reklamacji musi spełniać twoje żądania, masz prawo odstąpić od umowy zakupu i tego należało się trzymać. Zobaczymy bo teraz jak Allegro będzie miało wniosek Allegro Protect to się mogą obudzić
Przykre że trafiłeś na takiego sprzedawcę ale zawsze najpewniej kupować towar nowy od firmy z dobrą rekomendacją. Koszt wysyłki sprzedawca po uznaniu reklamacji powinien ci zwrócić. Teraz czekaj co allegro zrobi przez AP ,bo mogą ci zwrócić koszty i ściągnąć je ze sprzedawcy.