anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Sprzedawca nie dokonał reklamacji,

madziera
#1 Nowicjusz#

Witam, 

pierwszy raz mam tak dziwna sytuacje. Dokonałam zakupu pilarki. W momencie jak chciałam ja u użytkować, okazało się, że jest niesprawna/ duże luzy na osi, uniemożliwiają bezpieczna prace/. Rozpoczęłam procedurę reklamacyjna, wcześniej dzwoniąc i pisząc do firmy. Wysłałam towar  do sprzedawcy, wraz z pismem reklamacyjnym i paragonem. Po kilku dniach otrzymałam paczkę z powrotem, przepakowana. Wg mnie towar przyszedł do mnie w takim samym stanie jak go wysłałam. Nie otrzymałam odpowiedzi reklamacyjnej, nic. Moja paczka przepakowana w inne pudełko. Towar nadal niesprawny. Podjęłam próbę kontaktu :telefoniczna i mailową  z prośba o wyjaśnienie sytuacji. Nie otrzymałam żadnych informacji. Otworzyłam dyskusje. Wtedy sprzedawca raczył odpowiedzieć, że towar naprawiony i informacja o reklamacji jest na pudełku. Te ifo dostałam po wielu wysłanych mailach, także  zz ogromnymi problemami. Poprosiłam o pisma reklamacyjne, ponieważ początkowo sprzedawca stwierdził, że wymieniono łożyska, następnie , że towar w firmie sprawdzony i jest ok. Miałam wrażenie , że rozmywam z dzieckiem. Prosiłam o pomoc allegro, ale niestety jest to rozmowa z botem, który wychwytuje tylko frazy i twierdzi, że jestem niezadowolona, bo odrzucili mi reklamacje.   A mi reklamacje uznali, rzekomo naprawili . Sprzedawca sprytnie przeciąga, ja pierwszy raz prowadzę taka dyskusje, on mi bez sensu odpisuje. Ale po 8 dniach dyskusji widzę, że sprzedawca  z sensem odpisie, bo wie jakie frazy chwyta bot. I tak toczy się moja bezsensowna dyskusja. 

Dziś wypełniłam formularz allegro protect i czekam.  Szkoda aby tacy nieuczciwi sprzedawcy nadal działali, szkoda, że brak czynnika ludzkiego. Sprzedawca telefonicznie nie można nic zrobić, tylko mailowo, a tam wiedza jak rozmawiać, aby spławić klienta, bez konkretów. Jak postępować w świecie botów. Jeśli myślący człowiek przeczytałby ta dyskusje  byłaby inna reakcja. 

Tez macie takie doświadczenia , z botem, be z cznnika ludzkiego?

Ja nadal mam  niesprawny towar i kupę złych emocji, przy załatwieniu prostej reklamacji, poniesionych kosztów wysyłki ....

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

LEW433
#21 Demiurg#

Allegro tymi odpowiedziami BOTów sobie szkodzi, sprzedający przy 2 reklamacji musi spełniać twoje żądania, masz prawo odstąpić od umowy zakupu i tego należało się trzymać. Zobaczymy bo teraz jak Allegro będzie miało wniosek Allegro Protect to się mogą obudzić

oznacz moderatorów

kolekcjoner608
#21 Demiurg#

Przykre że trafiłeś na takiego sprzedawcę ale zawsze najpewniej kupować towar nowy od firmy z dobrą rekomendacją. Koszt wysyłki sprzedawca po uznaniu reklamacji powinien ci zwrócić. Teraz czekaj co allegro zrobi przez AP ,bo mogą ci zwrócić koszty i ściągnąć je ze sprzedawcy.

oznacz moderatorów