Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@Client:94560640 masz numer przesyłki, możesz sprawdzić gdzie w tej chwili znajduje się twoja przesyłka. Jest okres przedświąteczny, a Poczta Polska i bez tego nie grzeszy punktualnością.
Ja nie dostałem przesyłke kiedy trzeba i ja potrzebuje przesylke szybciej
A jak chcesz po prostu szybko - to po prostu idź do sklepu stacjonarnego i kup. Na All sklepy co wysyłały towar w ciągu 24h wydłużyły czasy do 3 dni. Te co miały 2 dni - do 5 dni. To się wiąże ze znacznym wzrostem ilości zamówień i niestety, z covidem - czasem po prostu brak jest pracowników.
Hmm...
A kontaktowałeś się ze sprzedawcą? - to chyba priorytet - telefon, e-mail. Warto od tego zacząć.
Różne sytuacje się zdarzają. Ja np. w poniedziałek (w październiku) otrzymałem info z sanepidu , że idę na kwarantannę. Ok. 100 przesyłek do wysłania zostało.
Inna sytuacja - to z info od klienta - sprzedawca po wypadku w szpitalu, w ciężkim stanie, a jego żona nie ma pojęcia w prowadzonej przez niego sprzedaży.
Sprawdź czas wysyłki towaru na aukcji, może on byc wydłużony, np. 10 dni roboczych. A najlepiej skontaktować się ze sprzedawcą - tel. lub e-mail. Tel - bywa różnie, to wiem z własnego doświadczenia, ale na e-mail - każdy odpowie, wcześniej lub później.
Tak
Ale to nie jest moj problem, sprzedawca musil skontaktować ze pocztą i dać mi znać ale nicht mi nic nie powiedzial
No to życze powodzenia w przyszłych zakupach na All.
Oczywiście sprzedawca to wróżka....
Przesyłki dostarcza nie sprzedawca tylko przewoźnik.
Skontaktuj się z przewoźnikiem .
@Client:94560640 Za wszelkie opóźnienia i zaginięcie przesyłki w czasie dostawy względem Ciebie odpowiada sprzedawca. Jego odpowiedzialność kończy się w momencie, w którym otrzymujesz paczkę do rąk. Otwórz Dyskusję; https://allegro.pl/dyskusje/nowa i zapytaj o swój zakup. Jeśli termin dostawy został przekroczony, możesz z tego powodu odstąpić od umowy i domagać się niezwłocznego zwrotu wpłaty. Sprzedawca ma obowiązek udzielić wyjaśnień w Dyskusji, a w razie potrzeby włączy się do niej pracownik Allegro.
Jeżeli problem okaże się większy, możesz wystąpić o zwrot wpłaty z Programu Ochrony Kupujących.
Skontaktowałem się z pocztą i powiedziano mi że przesyłka nie była nadana. Napisałem do sprzedawcy i czekam.
jak mogę prosić o ukaranie tego sprzedawcy z wyprzedzeniem? Bo teraz nie ma takiej możliwości?
Szprzedawca nie odpowiada
@Client:94560640 Dyskusję otworzyłeś??? Ma 24 godziny na odpowiedź, potem pracownik Allegro interweniuje.
@Client:94560640 No właśnie, nienadana, a tu Cię wszyscy z reklamacją na pocztę odsyłają. Otworzyłeś Dyskusję? Tam opisz problem i po 24 godzinach poproś o interwencję pracownika Allegro.
Jednocześnie, jeżeli nie otrzymasz towaru lub zwrotu wpłaty, wypełnij wniosek o jej zwrot z POK. Nie musisz zgłaszać sprawy na policję;
https://allegro.pl/program-ochrony-kupujacych/wybor-zamowienia
Tak, ja pisałem o to
Ja nie moge poprosić o interwencję pracownika Allegro bo jeszcze nie 24 godziny z tego czasu. Nie mogę wypełnić wniosek o jej zwrot z POK bo jeszcze nie 14 dni. Ale ja nie jestem zadowolony bo jak sprzedawca on może ciągnąć czas i nie wysyłać a ja muszę zawsze na coś czekać. Mandat temusprzedawcy 200 % żeby jakość była dobra a tak on i dalej będzie tak pracować!
@Client:94560640 Pisałeś o zamówieniu z 2 listopada na samym początku. Odczekaj te 24 godziny i proś o pomoc Allegro. Po 14 dniach od zakupu możesz wstąpić z wnioskiem do POK.
Nie napisałem tylko wczoraj