anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Sprzedawca nie dostarczył przesyłke

Client:94560640
#7 Wielbiciel#
  1. Dzień dobry! 2 listopada zamówiłem paczkę, termin dostawy do 8. Nie otrzymałem paczki, tylko nerwy! Nr płatności 13fc2201-34e8-11eb-9a0b-3f82e98e5073 Yaroslav Nyzhnyk (Client:94560640). Numer zamówienia nr 09b15b43-34e7-11eb-b2e1-0fcb35b43c01 Numer przesyłki u przewoźnika Poczta Polska to 00359007738451129163 Faktura od sprzedwcy nr FV PL 1953/12/2020. Sprzedawca nie dostarczył. Proszę pomóc.E7863935-2C1A-4E63-A07C-A0C8A31F169C.png

 

E70E06C2-45BE-45F8-B29C-6DFDD7DB89DD.png

 

20B78C30-5756-41F5-B3A5-820A4E56E2D5.png

 

oznacz moderatorów
19 ODPOWIEDZI 19

konto zamknięte
Nie dotyczy

@Client:94560640 masz numer przesyłki, możesz sprawdzić gdzie w tej chwili znajduje się twoja przesyłka. Jest okres przedświąteczny, a Poczta Polska i bez tego nie grzeszy punktualnością. 

oznacz moderatorów

Client:94560640
#7 Wielbiciel#

Ja nie dostałem przesyłke kiedy trzeba i ja potrzebuje przesylke szybciej

oznacz moderatorów

maxr01
#17 Koryfeusz#

A jak chcesz po prostu szybko - to po prostu idź do sklepu stacjonarnego i kup. Na All sklepy co wysyłały towar w ciągu 24h wydłużyły czasy do 3 dni. Te co miały 2 dni - do 5 dni. To się wiąże ze znacznym wzrostem ilości zamówień i niestety, z covidem - czasem po prostu brak jest pracowników.

--------------------------------------------------------------------------------
Rozumiem, że są ludzie, którzy za 20 gr. będą gnać pchłę przez 20km, lecz nie potrafię ich zrozumieć.
oznacz moderatorów

maxr01
#17 Koryfeusz#

Hmm...

A kontaktowałeś się ze sprzedawcą? - to chyba priorytet - telefon, e-mail. Warto od tego zacząć.

Różne sytuacje się zdarzają. Ja np. w poniedziałek (w październiku) otrzymałem info z sanepidu , że idę na kwarantannę. Ok. 100 przesyłek do wysłania zostało.

Inna sytuacja - to z info od klienta - sprzedawca po wypadku w szpitalu, w ciężkim stanie, a jego żona nie ma pojęcia w prowadzonej przez niego sprzedaży.

Sprawdź czas wysyłki towaru na aukcji, może on byc wydłużony, np. 10 dni roboczych. A najlepiej skontaktować się ze sprzedawcą - tel. lub e-mail. Tel - bywa różnie, to wiem z własnego doświadczenia, ale na e-mail - każdy odpowie, wcześniej lub później.

--------------------------------------------------------------------------------
Rozumiem, że są ludzie, którzy za 20 gr. będą gnać pchłę przez 20km, lecz nie potrafię ich zrozumieć.
oznacz moderatorów

Client:94560640
#7 Wielbiciel#

Tak

428CB959-4B11-4368-8F4D-C903A844045F.png

B4210C92-DFB1-4942-8AD3-FEAD5A37C973.png

D0C9CDE2-AC73-45A7-A738-A48607D556D5.png

6BEED310-905E-4BBB-8608-4512B6946E9A.png

F7BC900A-98DB-4D70-8406-ECADF6370463.png

33AD3206-1551-499A-B0FA-BDECBE32E560.png

oznacz moderatorów

Client:94560640
#7 Wielbiciel#

Ale to nie jest moj problem, sprzedawca musil skontaktować ze pocztą i dać mi znać ale nicht mi nic nie powiedzial

oznacz moderatorów

Client:94560640
#7 Wielbiciel#

10D14D6B-59FB-4719-AAC8-B5254A9BDC29.png

DF56F546-525A-4CBC-A2BD-11CE75D8322A.png

030CB08F-1022-4484-A445-3AACBB2EE70C.png

596EEA89-C0FA-4BE6-A728-354753010942.png

C4107450-B0AF-4BCF-9AAE-6E7464195020.png

02D7D752-C8E7-4291-A744-8AB7135B7D9F.png

oznacz moderatorów

maxr01
#17 Koryfeusz#

No to życze powodzenia w przyszłych zakupach na All.

Oczywiście sprzedawca to wróżka....

--------------------------------------------------------------------------------
Rozumiem, że są ludzie, którzy za 20 gr. będą gnać pchłę przez 20km, lecz nie potrafię ich zrozumieć.
oznacz moderatorów

aragil
#15 Entuzjasta#

Przesyłki dostarcza nie sprzedawca tylko przewoźnik.

Skontaktuj się z przewoźnikiem .

 

https://www.poczta-polska.pl/kontakt/

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@Client:94560640 Za wszelkie opóźnienia i zaginięcie przesyłki w czasie dostawy względem Ciebie odpowiada sprzedawca. Jego odpowiedzialność kończy się w momencie, w którym otrzymujesz paczkę do rąk. Otwórz Dyskusję; https://allegro.pl/dyskusje/nowa i zapytaj o swój zakup. Jeśli termin dostawy został przekroczony, możesz z tego powodu odstąpić od umowy i domagać się niezwłocznego zwrotu wpłaty. Sprzedawca ma obowiązek udzielić wyjaśnień w Dyskusji, a w razie potrzeby włączy się do niej pracownik Allegro.

Jeżeli problem okaże się większy, możesz wystąpić o zwrot wpłaty z Programu Ochrony Kupujących.

oznacz moderatorów

Client:94560640
#7 Wielbiciel#

Skontaktowałem się z pocztą i powiedziano mi że przesyłka nie była nadana. Napisałem do sprzedawcy i czekam.

oznacz moderatorów

Client:94560640
#7 Wielbiciel#

jak mogę prosić o ukaranie tego sprzedawcy z wyprzedzeniem? Bo teraz nie ma takiej możliwości?

oznacz moderatorów

Client:94560640
#7 Wielbiciel#

Szprzedawca nie odpowiada

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@Client:94560640 Dyskusję otworzyłeś??? Ma 24 godziny  na odpowiedź, potem pracownik Allegro interweniuje.

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@Client:94560640 No właśnie, nienadana, a tu Cię wszyscy z reklamacją na pocztę odsyłają. Otworzyłeś Dyskusję? Tam opisz problem i po 24 godzinach poproś o interwencję pracownika Allegro.

Jednocześnie, jeżeli nie otrzymasz towaru lub zwrotu wpłaty, wypełnij wniosek o jej zwrot z POK. Nie musisz zgłaszać sprawy na policję;

https://allegro.pl/program-ochrony-kupujacych/wybor-zamowienia

https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/program-ochrony-kupujacych/warunki-skorzystania-z-programu-o...

oznacz moderatorów

Client:94560640
#7 Wielbiciel#

Tak, ja pisałem o to

oznacz moderatorów

Client:94560640
#7 Wielbiciel#

Ja nie moge poprosić o interwencję pracownika Allegro bo jeszcze nie 24 godziny z tego czasu. Nie mogę wypełnić wniosek o jej zwrot z POK bo jeszcze nie 14 dni. Ale ja nie jestem zadowolony bo jak sprzedawca on może ciągnąć czas i nie wysyłać a ja muszę zawsze na coś czekać. Mandat temusprzedawcy 200 % żeby jakość była dobra a tak on i dalej będzie tak pracować! 

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@Client:94560640 Pisałeś o zamówieniu z 2 listopada na samym początku. Odczekaj te 24 godziny i proś o pomoc Allegro. Po 14 dniach od zakupu możesz wstąpić z wnioskiem do POK.

oznacz moderatorów

Client:94560640
#7 Wielbiciel#

Nie napisałem tylko wczoraj

oznacz moderatorów