anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Sprzedawca nie odebral zwrotu

Client:118724724
#9 Pomysłodawca#

Wybrałam zły paczkomat do odbioru  ,zgłosilam przed odebraniem zwrot bo wybrany to apkomat , a ja ze względu na wiek nie znam się na tym . Widzę ,że przesyłka dotarła do paczkomatu nadawcy , ale on jej nie odebrał  ,jej numer 671556979425435115378304 . Nie wiem co z tym będzie dalej , zwrotu środków nie mam choć jeszcze nie pora .

oznacz moderatorów
42 ODPOWIEDZI 42

komis-bell
#21 Demiurg#

Zakup od firmy czy od osoby prywatnej?

oznacz moderatorów

#9 Pomysłodawca#

pisze ,że firma

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Nadałeś samodzielnie czy przez Allegro?

oznacz moderatorów

#9 Pomysłodawca#

to nie tak , ja nie odebrałam przesyłki , ale wcześniej zgłosilam zwrot i widać ,że wrócila do paczkomatu nadawcy , a tej jej nie odebrał 

oznacz moderatorów

komis-bell
#21 Demiurg#

@Client:118724724 Nieodebrane przesyłki są odsyłane na adres nadawcy - z tego co się orientują to nie trafiają one do paczkomatu w którym były nadane pierwotnie.
Najlepiej będzie po prostu skontaktować się ze sprzedającym.

oznacz moderatorów

Halfrunt
#20 Guru#

Dokonując zwotu przez Allegro, nie wybierasza paczkomatu odbiorcy, bo ta paczka trafia na adres sprzedającego. 

Coś pomieszałeś z tymi zwrotami. 

oznacz moderatorów

#9 Pomysłodawca#

tak to wygląda 

Przesyłka nr: 671556979425435115378304

29 Sty 2024, 17:06

Client118724724_0-1706710860131.jpeg

Zwrot do nadawcy.

Przesyłka wyruszyła w drogę powrotną do Nadawcy.

29 Sty 2024, 16:59

Przyjęta w oddziale InPost.

29 Sty 2024, 13:19

Powrót do oddziału.

28 Sty 2024, 12:03

Upłynął termin odbioru.

26 Sty 2024, 11:59

Umieszczona w automacie Paczkomat (odbiorczym).

26 Sty 2024, 10:31

Przekazano do doręczenia.

25 Sty 2024, 17:14

25 Sty 2024, 16:28

Powrót do oddziału.

25 Sty 2024, 15:33

Upłynął termin odbioru.

23 Sty 2024, 15:27

Umieszczona w automacie Paczkomat (odbiorczym).