Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć, odesłałem osuszacz powietrza na gwarancję do sprzedającego, ten stwierdził, że produkt jest w pełni sprawny, a wiem że nie jest i poprosił mnie o etykietę do odesłania. Kurier podjezdzał 4 razy po odbiór i za każdym razem informacja że przesyłka nie przygotowana do odbioru, w końcu padła deklaracja ze strony sprzedającego o nową etykietę z wysyłka z punktu, że dostarczy tam paczkę. Ta sama sytuacja, etykieta już ma ponad miesiąc i brak wysyłki.
Otworzyłem w końcu spór, sprzedawca zdeklarował się, że odeśle przesyłke do końca minionego tygodnia i wysyłki nadal brak... Co zrobić w tej sytuacji?
Osuszacz był uszkodzony z pewnością, było słychać że pracuje ale nie skraplał wody nawet po 2h od podłaczenia, w dodatku sprzedawca odsyła go od 5miesiacy i nie może odesłać
@luki_ll kontynuuj dyskusje. Umieszczasz to wszystko w dyskusji? Że wysyłasz kuriera po paczkę i sprzedawca jej nie wydaje? Prosiłeś allegro o dołączenie do sporu?
Nie wiem jak to dokładnie było czy informowała sprzedawcę, że wysyłasz kuriera po przedmiot ale jak nie chce wydać to można to podciągnąć pod przywłaszczenie.
Nie prosiłem jeszcze o dołaczenie allegro, spór rozpoczęty tydzień temu ze względu na brak juz jakiejkolwiek odpowiedzi w zwykłych wiadomościach od sprzedającego
Porobić screeny z wiadomości i dołączyć do sporu, czy allegro ma wgląd w zwykle wiadomości?
@luki_ll tak możesz dołaczyć zrzuty z rozmowy i odrzucone zlecenia odbioru od przewoźnika
@luki_ll wklej cały materiał dowodowy w dyskusję zaczekaj 14dni oznacz jako nierozwiązaną i wypełnij wniosek o ap w międzyczasie bierz w dyskusji udział jak sprzedawca się odzywa i dochodź odesłania towaru
Wszystko zawarłem w sporze, cały materiał jaki miałem z kupującym, screeny z pustych podjazdów. Allegro domagało się jednak numeru reklamacji od DPD bo sam mail z nimi podobno nie wystarczył. Złożyłem reklamacje by otrzymać numer i w momencie podania numeru reklamacji w sporze allegro zamknęło dyskusje.
Otrzymałem dziś odpowiedź reklamacyjną od DPD w której jasno jest napisane że kurier był ale przesyłka nie została wydana. Co teraz zrobić gdy allegro zamknęło spór?
@luki_ll Pisali Ci że masz odznaczyć jako nierozwiązaną ponieważ po 30 dniach zamyka Allegro automatycznie. Możesz ja spróbować sam otworzyć: https://allegro.pl/pomoc/aktualnosci/3-lipca-wprowadzimy-zmiany-w-dyskusjach-sprawdz-szczegoly-D7OqE... nie pójdzie to prosisz Allegro o ponowne otwarcie.https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=2c798b65-a629-4d86-8fde-ab93de1c4166
Nie minęło 30 dni od sporu, w trakcie dodawania całego materiału gdy allegro było proszenie o pomoc i dodawaniu tego czego chcieli czyli numeru reklamacji spór został zamknięty gdyż uznali że to jest kluczowe w tej sprawie bo sprzedający twierdził że nikt po paczkę się nie zjawił
@luki_ll idziesz na policję i zgłaszasz
podlega karze pozbawienia wolności do lat 3.
podlega karze pozbawienia wolności od 3 miesięcy do lat 5.
podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności do roku.
towar odeśle pewnie tego samego dnia gdy policjanci złożą mu wizytę by ustalić stan faktyczny
Osuszacz do mnie w końcu dotarł co w takim samym stanie jak przed wysyłka na gwarancję czyli niedziałający.
Sprzedawca twierdził że odesłałem sprawny osuszacz.
A teraz jak zrobiłem test z watomierzem przez godzinie to napisał że w transporcie wyleciał czynnik r290 i że to wina przewoźnika. Allegro na to wszystko zamknęło spór głaskając sprzedawcę po główce wysyłając mi link do AP
Zostałem bez osuszacza z naruszonymi nerwami
Zgloś reklamację do sprzedawcy wraz z zrzeczeniem się roszczenia reklamacyjnego do przewoźnika plus zdjęcia paczki i towaru i wypełnienia paczki i niech sprzedawca sam sobie ogarnia reklamację u przewoźnika lub skladaj reklamację do przewoźnika sam i po 30dniach np dostaniesz odpowiedź że przewoźnik nic nie uszkodził i walisz sprzedawcę papierem w pysk reklamacją z żądaniem wydania sprawnego towaru. Polecam wariant 2 bo to ty regulujesz obieg dokumentów i masz potem papier od przewoźnika i nikt ci kitu nie wkręci nie pokazując dokumentów. Na wniesienie skutecznej reklamacji masz 7dni bo tyle jest na spisanie protokołu szkody i wniesienie zastrzeżeń.