Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dlaczego?
Cześć, @spektrumbiuro. Którego dokładnie zamówienia dotyczy ten problem? Twoje ostatnie zamówienia zostały prawidłowo opłacone.
https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/kupione/8722a173-47f5-3692-a32c-b7ae184cf5cd
zostało przelane na konto allegro ale sprzedawca nie otrzymał przelewu
Czy możecie to sprawdzić?
@spektrumbiuro, nie znajduję takiego zamówienia na Twoim koncie. Czy możesz podesłać dokładną datę zakupu i numer oferty?
@spektrumbiuro Widzę, że zamówienie jest prawidłowo opłacone i sprzedwca otrzymał wpłatę. W szczegółach zakupu widnieje również informacja, że płatność jest zakończona. Czy sprzedający nie widzi wpłaty od Ciebie?
Tak. Sprzedający nie widzi mojej wpłaty.
@spektrumbiuro W takiej sytuacji najlepiej, żeby sprzedający skontaktpwał się z nami bezpośrednio.