anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

sprzedawca nie otrzymał moich pieniędzy

spektrumbiuro
#7 Wielbiciel#
 
oznacz moderatorów
8 ODPOWIEDZI 8

LEW433
#21 Demiurg#

Dlaczego?

oznacz moderatorów

MiMary
Moderatorka
Moderatorka

Cześć, @spektrumbiuro. Którego dokładnie zamówienia dotyczy ten problem? Twoje ostatnie zamówienia zostały prawidłowo opłacone.  

   Marysia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

spektrumbiuro
#7 Wielbiciel#

https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/kupione/8722a173-47f5-3692-a32c-b7ae184cf5cd

zostało przelane na konto allegro ale sprzedawca nie otrzymał przelewu 

Czy możecie to sprawdzić?

oznacz moderatorów

MiMary
Moderatorka
Moderatorka

@spektrumbiuro, nie znajduję takiego zamówienia na Twoim koncie. Czy możesz podesłać dokładną datę zakupu i numer oferty?  

   Marysia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

spektrumbiuro
#7 Wielbiciel#

Dane zakupuDane zakupu

oznacz moderatorów

Sa_nova
Moderatorka
Moderatorka

@spektrumbiuro Widzę, że zamówienie jest prawidłowo opłacone i sprzedwca otrzymał wpłatę. W szczegółach zakupu widnieje również informacja, że płatność jest zakończona. Czy sprzedający nie widzi wpłaty od Ciebie? 

   Sandra
   Moderatorka
oznacz moderatorów

spektrumbiuro
#7 Wielbiciel#

Tak. Sprzedający nie widzi mojej wpłaty.

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@spektrumbiuro W takiej sytuacji najlepiej, żeby sprzedający skontaktpwał się z nami bezpośrednio.

   Natalia
   Moderatorka
oznacz moderatorów