Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Sprzedawca nie wysłał jednego z zamówionych produktów za które zapłacilem pobraniowo .Po załozeniu dyskusji sprzedawca oznajmił że nie ma tego produktu na stanie .Zaproponowałem aby wysłał mi inny produkt w tej samej cenie ,czy może tak zrobić czy nie czy musi zwrócić pieniądze i czy muszę płacic za transport gdyby wyslał mi inny produkt bo to nie moja wina że nie miał na stanie
Złozyłeś reklamację, sprzedający ma obowiązek do tego zgłoszenia się ustosunkować, problem rozwiązać. Rozumiem ze zapłaciłeś za całość, więc sprzedajacy ma obowiązek dosłać ci to co brakuje na jego koszt, albo zwrócić pieniądze za brakującą część dostawy.
Nie zamykaj dyskusji do czasu rozwiązania sprawy, różnie bywa.
@Client:100976769 @LEW433 @br. jakie pieniądze ma zwracać jak płacone pobraniowo to przecież kwotowa pobrania była równa temu co wysłano no chyba że sprzedawca zbaraniał i nabił to czego nie miał
@az1rael Z wypowiedzi kupującego wynika że zapłacił za wszystko, również za te niewysłane.
Dokładnie tak
Nie ma zwracać tylko dosłać, dobrze zrozumieliśmy? nie zamykaj do tego czasu dyskusji jak nie otrzymasz towaru.
Chciałem żeby doslał inny produkt. w tej samej cenie.Swoja drogą to dziwne że jeszcze wczoraj wieczorem miał na sprzedaż ponad 800sztuk a dzisiaj mi pisze że nie ma na stanie ,musi mieć niezły obrót
Może kombinować, bądź czujny.
XD ty myślisz że ludzie sami to pakują może ktoś zapomniał a on nie ma kamery i nie ma jak tego udowodnić dlatego zwleka bo sam nie wie co ma robić
Nie bądź taki złym człowiekiem dla innych
@Client:100976769 jak masz dużo sprzedane szt danej rzeczy to aby ci nie spadła oferta bo się 30 dni świetnie pozycjonuje to ustawiasz na ilość sztuk od zarypania i cenę zaporową aż ci dostawa nie przyjdzie
Jak jakaś taniocha to to olej
No wiesz 100zł drogą nie chodzi w tych czasach
Dla mnie chodzi
To tylko papier i tak nas czeka wiadomo co