Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
sprzedawca obraża kupujących. A definitywnie widać że robi wałki na akcjach
"Naprawdę totalny imbecyl, jakich mało. Po wylicytowaniu dzwoni i pyta czy sprzęt jest w porządku. Wszystko istotne jest zawarte w opisie aukcji, jak coś nie jest jasne należy pytać, ale przed wzięciem udziału w licytacji FRAJERZE!!!"
Odpowiedź z dnia 24 gru 2020
"Kolejny baran, który nie potrafi ze zrozumieniem przeczytać opisu aukcji. I potem zdziwiony, że może brakować jakichś elementów. Czarna lista dla tego typa..."
https://allegro.pl/uzytkownik/proudnik/oceny?recommend=false
@pawel15091990 Każdą taką odpowiedź do komentarza zgłaszaj tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=1aab3926-a59f-4f0a-b91a-ab3d4e469201&subjectId=0cf36533-0... Zostanie usunięta, a komentarz kupującego pozostanie.
@xyz96 W tym wypadku nie powinien zostać ani komentarz kupującego, ani sprzedający.
@WREDZIA-W1 Jak najbardziej komentarz kupującego powinien pozostać. Jeżeli nie narusza zasad, ostrzega. Widzę, że już wierzysz sprzedawcy i orzekasz.
@xyz96 Czytajże ze zrozumieniem! Mam na myśli, że taki sprzedawca powinien wylecieć z Allegro na zbity pysk. Na zawsze.
@WREDZIA-W1 Ja nie wiem, co Ty masz na myśli, ale wiem, że z pozoru bezstronna osoba jest jedną z najbardziej stronniczych.
@xyz96 Sratuspierdatus! Ty widzisz, to co chcesz widzieć. Tak, jestem bezstronna i dlatego wywaliłabym tego sprzedawcę z Allegro, a razem z nim całe jego konto, łącznie z komentarzami.
@WREDZIA-W1 Nie ma czegoś takiego jak wywalenie z Allegro. Zgodne z zasadami komentarze kupującego na koncie sprzedawcy powinny pozostać, a niezgodne z zasadami odpowiedzi powinny być usunięte. Allegro nie zawiesza (nie likwiduje, nie wywala) kont za nieregulaminowe komentarze.
A ja jestem stronniczy, jestem głównie sprzedawcą, ale zawsze staram się postawić po obydwu stronach. Jako sprzedawca - to wstyd mi za taką odpowiedź innego sprzedającego - nie wpływa ona pozytywnie na wizerunek całego grona sprzedających. Nawet gdyby kupujący nie miał kompletnie racji, to można było odpowiedź sformułować nieco bardziej delikatnie. Osobiście - nie chciałbym kupić czegokolwiek u takiego sprzedającego.
Pooglądałęm sobie jego "aukcje" i owszem, za takie ściemy, powinien wylecieć stąd w trybie przyspieszonym. Jakbym czytał opisy aukcji sprzed 15 lat, w czasach, gdy kupujący masowo nabierali się jeszcze na słówko "niesprawdzane", czy "nietestowane". Tu wyraźnie widać, że sprzedający wie doskonale, że handluje złomem i że szuka jelenia. Całą nadzieja w tym, że po kilku kolejnych negach i dyskusjach, w końcu go zawieszą.
Właśnie stało się to co przewidywałeś że stanie się po kilku kolejnych negatywach.
@pawel15091990 Zgłaszaj i ostrzegaj przed takimi sprzedawcami.
@LEW433 Dzięki za powtórkę dla punktu. To też metoda na ich niezasłużone zdobywanie 🙂
Zgłoszone do allegro. Bardzo dziękuję za odpowiedzi
Dobrze zrobiles👍 chamstwo i cwaniactwo trzeba tepic.Mam nadzieje ze all zareaguje😉
Konto tego użytkownika zostało zablokowane a wszystkie aukcje wycofane. I podejrzewam że nie chodzi tylko o obrażanie bo komentarze pozostały ale oszustwa związane z aukcjami
Allegro może stwarzać problem i odmówić usunięcia, ponieważ rzekomo zgłosić to może tylko tylko kupujący, który został obrażony przez sprzedawcę. Mam to na piśmie - po zgłoszeniu pani z Allegro odpisała - "Ale jak to? Przecież to jest odpowiedź do komentarza wystawionego innej osobie, tylko po jej zgłoszeniu możemy podjąć działania" Cytat uproszczony, z pamięci, ale sens dokładnie ten sam. Potem przeprosiła za wprowadzenie mnie w błąd i komentarz został usunięty.
@xyz96 Dlatego Allegro powinno do każdej odpowiedzi wprowadzić przycisk "zgłoś odpowiedź sprzedającego" i pozwolić każdemu na ich zgłaszanie. Mając taką kupę pracowników moderowanie/usuwanie odpowiedzi nie powinno sprawiać im problemu...
Hm, może nada się to na zgłoszenie pomysłu
Popieram pomysł przycisku "zgłoś odpowiedź sprzedającego"
nie pochwalam człowieka - trzeba mieć trochę przyzwoitości tak się nie robi
a ja tak z innej beczki - jeżeli kupujący kupuje uszkodzony sprzęt i liczy że sprzedawca pomylił się to kim jest?
jak kupuje sprzęt uszkodzony a po zakupie pyta się, czy sprawny?
jak kupuje sprzęt uszkodzony a po zakupie chce zwracać bo uszkodzony?
odpowiadam sobie konsumentem
ale wtedy to brzmi jak obelga....
jako firma komputerowa mamy dużo sprzętu, który moglibyśmy wystawic na allegro jako uszkodzony za jakieś grosze
ale widmo zwrotów i negatywów od ludzi, dla których Sprzedawca to frajer i sie nie zna mimo klikudzięsięciu lat w branży
skutecznie nas od tego zniechęca
więc wszystko trafia na recycling
ale np: spalona karta graficzna może mieć sprawny układ chłodzenia który jest nie do zdobycia inaczej jak tylko kupno uszkodzonej karty