anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Sprzedawca obraża mnie w dyskusji, co mogę zrobić?

Client:98245052
#8 Zapaleniec#

Zakupiłem pewne produkty u pewnego Super Sprzedawcy, ale następnego dnia czekał na mnie mail z anulacją i zwrotem wpłaty. Ponieważ sprzedawca w żaden sposób nie uzasadnił swojego postępowania, wystawiłem mu ocenę negatywną i rozpocząłem dyskusję. W kulturalny sposób zapytałem go o powód, ale usłyszałem tylko wobec siebie per "debilu", "idź się leczyć". I teraz pytanie - dlaczego Allegro nic z takimi osobnikami nie robi? Dlaczego daje na to przyzwolenie? Czy sprzedawca nie ponosi konsekwencji, dopóki płaci prowizję?

oznacz moderatorów
49 ODPOWIEDZI 49

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

Kto mieczem wojuje... Tak bardzo wyczyściłam wątek, że moja wypowiedź też zniknęła, dlatego ponownie: 
Sprawa pomiędzy @Client:98245052 a @Hurtoils-pl jest wyjaśniana. Reagujemy na niekulturalne wypowiedzi w dyskusjach, nikt nie zasługuje na wyzwiska ani na Allegro, ani tym bardziej na Gadane, gdzie przypominam mamy sobie pomagać i dzielić się wiedzą i doświadczeniem.  @Cott666 osobiste przytyki i zwracanie uwagi innym jest niepotrzebne. Oczyszczę ten wątek zostawiając tylko wiadomości odnoszące się do sprawy.   
 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Kasiulki2
#17 Koryfeusz#

@vonNogay 

Mam nadzieję, że ten wątek będzie przestrogą dla potencjalnych następców, czyhających na potknięcie znienawidzonej konkurencji. Niech zrozumieją, że taki numer może i da się może bezkarnie zrobić, ale wymaga to tak dużych sił i środków, że zwyczajnie się nie opłaca...

oznacz moderatorów

pulkownik66
#19 Nestor#

@la_nika  Czy wy macie w ogóle jakiś dzienny limit donosów? Bo punktów już od dawna jest.

oznacz moderatorów

pulkownik66
#19 Nestor#

@la_nika  dajcie max 5 donosów od jednej osoby na dzień🤣 i pracujecie w najgorszym przypadku, tylko godzinkę dziennie. Reszta dnia laba🤣

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@WREDZIA-W1 usunęłam wskazany przez Ciebie komentarz, dziękuję za zwrócenie uwagi, rzeczywiście odnosił się bardziej do wypowiedzi innych użytkowników, niż do sprawy, dlatego ponownie użyłam siekierki i oczyściłam wątek również z wypowiedzi odnoszących się do tamtego komentarza. @Kasiulki2 ja również mam nadzieję, że ten wątek będzie dobrą nauką dla wszystkich zarówno jeżeli chodzi o nieuczciwe zachowania jaki i kulturę wypowiedzi.
@pulkownik66  haha nie mamy i dlatego ciężko pracujemy znacznie dłużej, niż godzinkę dziennie, żeby Allegro było przyjaznym, bezpiecznym i chętnie odwiedzanym miejscem dla wszystkich, Kupujących i Sprzedających. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

Usunełam też komentarze, które odnosiły się do usuwania komentarzy, żeby ten wątek był czysty, elegancki i żeby mógł służyć innym osobom i będę wdzięczna jeżeli taki pozostanie. Miłego dnia!

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Kasiulki2
#17 Koryfeusz#

@la_nika 

Coś mi się widzi, że toporek bardziej się przyda gdzie indziej - sprzedający ma bowiem powtórkę z rozrywki🙁

oznacz moderatorów

WREDZIA-W1
#21 Demiurg#

@la_nika  Dziękuję, ale wiesz, forum jest po to by pisać. Schowaj siekierkę, a najlepiej zakop głęboko 🙂

Ula

Ula
oznacz moderatorów

aragil
#15 Entuzjasta#
oznacz moderatorów

ChainSaw
#9 Pomysłodawca#

Skoro nie ma tego przedmiotu to jak ma ci to wysłać ,myślisz że sprzedawcy nie popełniają błędów ? 

oznacz moderatorów