anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Sprzedawca opóźnia decyzję w sprawie reklamacji. 37 dni od rozpoczęcia sporu. 14 dni Brak odpowiedzi

MAMY ROZWIĄZANIE!
viktor_w
#9 Pomysłodawca
25 sierpnia 2025 roku zwróciłem się do sprzedawcy na Allegro z reklamacją na zakupiony od niego Robot sprzątający Dreame L50 Pro Ultra biały 3859 Zl

Dane firmy

NEONET SPÓŁKA AKCYJNA

[edycja]
 
Sprzedawca nie był w stanie samodzielnie zorganizować wyboru towaru! Kurier po prostu odmówił odbioru towaru, szukał powodu.
Dlatego Allegro zaproponowało samodzielne wysłanie. Co zostało zrobione. Sprzedawca otrzymał towar 25 września 2025 r. Co potwierdził na czacie Allegro.
14 dni sprzedawca nie zgłasza rozwiązania problemu.
W rezultacie 35 dni jesteśmy bez towarów i bez pieniędzy.
Proszę o radę, jak postępować w tej sytuacji!
Dziękuję za uwagę! Miłego dnia!
oznacz moderatorów
34 ODPOWIEDZI 34
kostas11
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@viktor_w ale jak otrzymał 25 września to dopiero 5 dni ? daj mu czas na sprawdzenie 🙂 czemu wcześniej nie odesłałeś jak były problemy i Ci śpieszno ?

__________
Κώστας
oznacz moderatorów
viktor_w
#9 Pomysłodawca

Przepraszam! 16 września!
Zrobił jednak wszystko, aby nie odebrać mi towaru od 25 sierpnia!

oznacz moderatorów
jabollus
#12 Orędownik

@kostas11  napisał(a):

jak otrzymał 25 września to dopiero 5 dni ? 


Decyzja reklamacyjna powinna zostać wydana w ciągu 14 dni od zgłoszenia reklamacji.

Data, kiedy sprzedający odebrał od kupującego wadliwy towar, nie ma znaczenia.

oznacz moderatorów
viktor_w
#9 Pomysłodawca

Minęło 35 dni. Allegro w żaden sposób mnie nie popiera. Co mam zrobić w takiej sytuacji. Wszystkie daty, maile są na czacie z Allegro.

oznacz moderatorów
jabollus
#12 Orędownik

@viktor_w  napisał(a):

Co mam zrobić w takiej sytuacji. 


Oznacz Dyskusję jako nierozwiązaną.

Otrzymasz link do złożenia wniosku o rekompensatę  z Ochrony Kupujących.

oznacz moderatorów
viktor_w
#9 Pomysłodawca

Tak zrobiłem! Allegro nie reaguje. Prosi o poczekanie na decyzję sprzedawcy.

oznacz moderatorów
viktor_w
#9 Pomysłodawca

Nie zabrali towaru i na tej podstawie odmówili skargi.... Potem zarejestrowali nową i ponownie odmówili.....

oznacz moderatorów
N_Nitka28
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@viktor_w Widzę, że sprzedający ma jeszcze czas na wypowiedź w dyskusji. Proszę Cię o cierpliwość. 

   Nicol
   Moderatorka
oznacz moderatorów
viktor_w
#9 Pomysłodawca

Tak. Prawdopodobnie. Minęło zaledwie 35 dni od złożenia skargi. i 14 odkąd sam musiałem wysłać towar do sprzedawcy. Towar otrzymał 16 września.

oznacz moderatorów
viktor_w
#9 Pomysłodawca

Gdzie się zwrócić w tej sprawie? Allegro nie decyduje. Sprzedawca wygląda na to, że nie rozwiąże problemu.
35 dni od daty reklamacji. 14 od momentu dostarczenia towaru do sprzedawcy w celu zbadania.

oznacz moderatorów
misiaczekmr
#11 Animator

to ten słynny Program Ochrony Kupujących? 35 dni na decyzję reklamacyjną?

oznacz moderatorów
viktor_w
#9 Pomysłodawca

Allegro napisało, że wysłało mi rozwiązanie na e-mail!!! Ale nie ma go. Na prośbę o powtórzenie-odpowiedzieli, że nie mogą wysłać ponownie decyzji i muszą poczekać na decyzję sprzedawcy.....
Nie rozumiem, co się dzieje....

oznacz moderatorów
jabollus
#12 Orędownik

@viktor_w  napisał(a):

Na prośbę o powtórzenie-odpowiedzieli, że nie mogą wysłać ponownie decyzji


Sprawdź, czy masz jakiś email z Allegro Ochrony Kupujących.

oznacz moderatorów
viktor_w
#9 Pomysłodawca

Nie przyszło mi na pocztę! Chociaż Allegro twierdzi, że wysłało! Wskazuje czas pisania.
Inne e-maile z Allegro przychodzą.
Czy to taki żart z Allegro?

oznacz moderatorów
viktor_w
#9 Pomysłodawca

Wiadomość od doradcy

„viktor_w, rozpatrzyliśmy już Pana wniosek w ramach Allegro Ochrona Kupujących dawniej Allegro Protect. O decyzji poinformowaliśmy Pana mailowo 26.09.2025 09:34. Gdyby miał Pan pytania w tej sprawie, proszę odpowiedzieć na otrzymanego maila. Na pewno na wszystkie odpowiemy. ”

oznacz moderatorów
viktor_w
#9 Pomysłodawca
[edycja]
 
26 września 2025 14:15
viktor_w, do momentu rozpatrzenia reklamacji przez sprzedającego nie możemy wznowić Pana wniosku Allegro Ochrona Kupujących, proszę zatem o cierpliwość. Sprzedający poinformował, że oczekuje na stanowisko serwisu.
oznacz moderatorów
viktor_w
#9 Pomysłodawca
[edycja]
29 września 2025 15:33
viktor_w, przypominam jednak, że klikając ‘’poproś o pomoc Allegro’’, wzywa Pan nas do odpowiedzi - nie sprzedającego, dlatego proszę o cierpliwość. Sprzedający ma 24 godziny na udzielenie się w dyskusji, nie wliczając w to weekendów oraz dni wolnych od pracy. Neonet, proszę o podanie numeru sprawy dla kupującego.
 

35 dni trwa problem!!!
Minęło 14 dni, odkąd musiałem osobiście wysłać towar do sprzedawcy.

Sprzedawca wyzywająco ignoruje wszystkie terminy!!!

Ile razy jeszcze 24 godziny czekać?
Czy to wszystko jest poważne?

oznacz moderatorów
misiaczekmr
#11 Animator

wyślij przedsądowe wezwanie do wydania towaru lub zwrotu ceny

oznacz moderatorów
viktor_w
#9 Pomysłodawca

Sprzedawca w swojej odmowie podkreślił, że kupując od niego produkt - kupujący odmawia roszczeń przedprocesowych!!!!
A Allegro po prostu wyraża zaniepokojenie i zachęca do czekania na decyzję sprzedawcy.
Tak, 35 dni!

oznacz moderatorów