Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Otrzymałem towar, grę na konsolę. Od razu widziałem że nie odpowiada mi towar - wydanie nie zgadzało się z pokazanym na aukcji.
Widziałem że płyta jest nie uszkodzona, lecz nie wyciągałem jej nawet z pudełka, gdyż wiem żę będę ją odsyłał.
Odesłałem towar niemal od razu po jego otrzymaniu.
Dziś po 4 dniach od odebrania przesyłki przez sprzedawcę, dostaję informację że odmawiają przyjęcia zwrotu bo płyta jest do śmieci gdyż jest pęknięta.
Ja nie odsyłałem pękniętej płyty, 4 dni była ona w rękach sprzedawcy, i dopiero po tym czasie otrzymuję informację że jakoby ją uszkodziłem i nie oddadzą mi pieniędzy. Odsyłana była inpostem przez zwrot z allegro, bez podania przyczyny, które przysługuje mi do 14 dni.
Od kogo kupiłeś?
Sklep, firma - Games4Us
@Splitax płyta była zafoliowana? odpakowałeś? treści multimedialne na trwałym nośniku nie podlegają zwrotom powinno być ograniczenie w zwrotach
płyta nie była zafoliowana, towar był używany, nie było nawet plomby zabezpieczającej przed otworzeniem, plomba była tylko na płycie.
link do aukcji
na niebiesko podkreślone podlega ograniczonemu zwrotowi
tzn ze nie mogles wcale oddac chyba ze sprzedawca sie zgodzi na zwrot
nie masz filmiku z odpakowania
zwrot lezy po twojej stronie i za niego odpowiadasz
przyjales paczke bez zastrzezen czyli towar byl caly
zgodnie z prawem sprzedawca musi przyjac zwrot ale moze ci oddac 1 grosz
Ten zapis tyczy sie ZAPIECZĘTOWANEGO OPAKOWANIA. A opakowanie nie było zapieczętowane, była to gra używana bez żadnej formy folii albo plomby.
a masz na to jakieś zdjęcie? dowód inny niż to że ty tak twierdzisz?
Pisze ci na aukcji że towar jest używany... lol
W ogóle nie o tym jest temat, sprzedawca bądź kurier uszkodził przedmiot i twierdzi że ja go uszkodziłem.
to nic nie szkodzi bo skoro nie zglosiles uszkodzenia w momencie odebrania tzw doreczenie bez zastzrezen i nie sporzadziles protokolu do reklamacji tzn ze plyta byla cala
wiec jak odsylales to byla cala a dojechala zniszczona a za zwrot zgodnie z ustawa odpowiada kupujacy
No chyba nie, bo ja nie uszkodziłem towaru. Sprzedawca miał sprawdzić przesyłkę w jakim jest stanie jak ją odbierał od kuriera.
nic nie szkodzi ty odpowiadasz za zapakowanie zwrotu skoro dojechal rozwalony to albo byl zle spakowany albo przewoznik do rozwalil mimo spakowania i nic nie da nawet to ze mogles odeslac w tym samym kartoniku co przyszlo bo to ze sie udalo w jedna strone i odpowiadal sprzedawca do chwili wydania tobie nie znaczy ze tobie tez sie musialo udac
w tym momencie po zgloszeniu reklamacji przez dowolna strone przewoznik moze uznac reklamacje lub odrzuci np podajac powod zle spakowanie i wtedy poszlo sie gwizdac
sprzedawca nie musi nawet skladac reklamacji bo ma prawo pomniejszyc kwote zwrotu o uszkodzenie towaru a zlamana plyta jest warta ile 1 grosz? natomiast gdybys to ty chcial skladac reklamacje to on musi ci sporzadzic protokol szkody do 7 dni od odebrania i reklamacje i protokol zrobisz na stronie przewoznika
Sytuacja wygląda tak, że ze zdjęć które otrzymałem wynika że ktoś złamał płytę przy jej wyciąganiu z pudełka, czego Ja nie robiłem. Kurier, też tego nie robił.
Pozostaje tylko jedna opcja, pracownik przyjmujący zwrot uszkodził płytę, a ja mam za to ponosić koszta?
a masz na to dowód inny niż słowo przeciw słowu? no nie masz, ty mówisz że nie wyciągałeś oni że otwarli pudełko i jest złamana płyta prawo mówi kupujący odpowiada za towar towar jest zepsuty potrąć koszty naprawy / uszkodzenia
ważne jest jeszcze czym to przyszło może allegro one box?
Zwrot był wykonany przez darmowy zwrot allegro inpost.
zamawiales tez inpostem czy moze allegropaczkomatem?
Zamawiane też było allegro inpost
pierwsze co to musisz założyć dyskusję
druga rzecz uokik jest zdania że reklamacje do przewoźnika składać powinien odbiorca ale sprzedawca może zamiast składać reklamację zwrócić pomniejszoną kwotę