Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam.
Sytuacja wygląda następująco. Zamówiłem kilka produktów u jednego sprzedawcy.
Wszystko wyglądało fajnie, szybko wysłane itd. Po otwarciu skrytki w Paczkomacie doznałem szoku. Paczka to był karton w stanie agonalnym, niczym nie zabezpieczony. W środku wszystkie przedmioty latały luzem, a w kartonie była dziura (na szczęście nic nie brakowało).
W dodatku odczułem wrażenie jakby ów sprzedający zrobił z mojej paczki śmietnisko. Wewnątrz były trzy worki po mące śmierdzące straszną pleśnią.
Czując się urażony taką obsługą mojego zamówienia, wystawiłem negatywną ocenę sprzedającego.
Po pewnym czasie otrzymałem meila o treści "
W związku z otrzymanym komentarzem jeśli nie zostanie on usunięty w ciągu 24 godzin sprawę skierujemy na drogę prawną a wszelkimi kosztami zostanie obciążona osoba go wystawiająca .
Obsługę prawną prowadzi F******S.A. OCHRONA PRAWNA I WINDYKACYJNA".
Treść mojego komentarza
"Komentarz ze względu na sposób w jaki otrzymałem paczkę. Można się postarać bardziej, i nie wrzucać do środka jakiś śmierdzących worków po mące. Wystarczy chociaż owinąć strechem i po problemie. Paczka była jakby krowie z gęby wyciągnięta. Zabezpieczona po pasku taśmy, i przy wyciąganiu z paczkomatu dosłownie była rozdarta. Wewnątrz wszytko luzem, małe elementy miały wielkie prawdopodobieństwo zniknięcia przez rozerwany karton ".
Czy w tych czasach jako konsument nie mam prawa do napisania jak zostałem obsłużony?
@Skyline220 a czemu obwiniasz sprzedawcę i walisz negatywa za zniszczenie paczki przez przewoźnika, mam nadzieję że zgodnie z prawem, zaznaczyłeś przy odbiorze mam uwagi do paczki co by obciążyć szkodami przewoźnika ?
@Skyline220 Masz prawo ocenić transakcję zgodnie z jej rzeczywistym przebiegiem, jeżeli komentarz nie jest kłamliwy, absolutnie NICZEGO nie musisz się obwiać.
@Skyline220 Teraz wielu straszy, bo nie mogą już wystawić negatywów odwetowych kupującym. Nawet pisma przedsądowe wysyłają z nieistniejących, lipnych kancelarii prawnych, aby tylko zastraszyć i zmusić kupującego do usunięcia komentarza negatywnego. Nie daj się zastraszyć - było tu już wiele innych wątków na ten temat. Jeśli komentarz jest zgodny z rzeczywistym przebiegiem transakcji, nie jest kłamliwy, nie jest pomówieniem, absolutnie nic Ci nie grozi. Za uszkodzenia towaru w transporcie odpowiada względem Ciebie sprzedawca. Jeżeli nadal będzie Cię nękał, możesz to zgłosić do Allegro. Komentarze negatywne są po to, aby ostrzegać innych przed problemami transakcyjnymi - nie usuwaj komentarza.
@Skyline220Oczywiście że masz prawa, jednak @kostas11 ma rację. Nie powinieneś z góry obwiniać sprzedawcy, nie masz pewności że to on zrobił. Twój błąd polega na tym iż powinieneś od razu zgłosić , zareklamować stan paczki. Wyjaśnić całą sytuację bez tych emocji. Sprzedawca poczuł się urażony, szczególnie jeśli to nie jego wina.
Teraz postaraj się to jakoś załagodzić, bo spróbuj się na chwilę postawić na jego miejscu i pomyśl że zrobiłeś wszystko jak trzeba wysyłając paczkę?
Gdybyś od razy właściwie zareagował, czyli reklamacja informacja o dostawie to sprzedawca musiałby wszystko wyjaśniać, spokojnie mogłeś poprosić o jakieś zadość uczynienie w ramach zaistniałej sytuacji jeśli towar nie był uszkodzony. Sprzedawca raczej by się przychylił do Twoich oczekiwań, jesli nie mogłeś zwrócić towar i zakupić go u kogoś innego 😉
Trochę źle zareagowałeś więc jesteś teraz w dziwnej sytuacji.
Ja również poczułem się urażony. Chyba nikt by nie chciał dostać paczki tak niechlujnie zrobionej, i w dodatku otrzymać bonus w postaci śmierdzących trzech worków po mące.
Jeżeli teraz usunę ten komentarz to nie będę mógł nic zrobić.
@Skyline220 Nie daj sobie wmówić swojej winy za wystawienie zasłużonego komentarza. Pamiętaj, że oprócz mnie odpowiadają Ci tu sprzedawcy 🙂
Za nic nie musisz przepraszać i niczego łagodzić. Jeżeli komentarz jest zgodny z prawdą, absolutnie go nie usuwaj, ostrzegasz nim innych kupujących.
@Skyline220 Właśnie dlatego miałeś prawo ten fakt reklamować i prosić o wyjaśnienia. Trochę źle zareagowałeś, ale rozumiem, emocje i następnym razem pewnie odpowiednio załatwisz sprawę 😉
Możesz go usunąć prosząc o to Allegro bo sam chyba nie możesz, ale też nie musisz. Wszystko kwestia czy chcesz się wykłócać ze sprzedawcą czy sprawę zamknąć, pamiętaj że mogłeś to załatwić wcześniej i na swoją korzyść, obecnie nie udowodnisz, ze to sprzedawca poniszczył specjalnie opakowanie i coś tam "śmierdzącego zostawił" , szczególnie, ze sam piszesz że jedna przesyłka była dobrze zapakowana.
Mam strasznie mieszane uczucia. Mnie osobiście strasznie byłoby głupio jakbym komuś wysłał taki **piiip**. Próbowałbym chociaż przeprosić i w ramach tego poprosić o usunięcie komentarza.
Niestety jeszcze allegro się nie wypowiedziało w sporze, może jutro coś będzie.
Cóż taki kraj "demokratyczny".
hahahahahahaha .
No ten mój sprzedawca to bardziej był zafascynowany pozbyciem się śmieci 😜
@Skyline220 Kupiłam kiedyś szklaną misę. Przyszła zapakowana w 20 metrów folii bąbelkowej, wsadzona do pudła wielkości pudła na wannę, z kilogramami pociętych, cuchnących szmat. Nie wystawiłam negatywa, bo sprzedawca sympatyczny, obiecał poprawę, a misa piękna i przyszła szybko. Zadzwoniłam i z lekka go zjechałam za te szmaty 🙂
A ja żałuję, że te worki szybko wywaliłem. Później pomyślałem, czy nie fajnie jakbym wysłał "zwrotem przedmiotów" te szmaty i dorzucenie od siebie czegoś cuchnącego z kartką świąteczną cyt. "Dla właściciela sklepu" 😜
hahaha, masakra, ale nie wiadomo czy to był sprzedawca czy dostawca albo kupujący wysyłający zwrot darmowym smartem 😄 Kamery paczkomatu pewnie go nagrały 😄
Najgorsze, że kurier w takich sytuacjach ma duży problem. Brak myślenia dużej części społeczeństwa jest bolesny dla wszystkich.
@Skyline220 On niepoważny, ty teraz także, usuwasz obiektywny komentarz, teraz chcesz być taki jak on.😋
@ZibiK30 Kurier to nie był. On wie, że są kamery. Raczej okazjonalna sprzedawczyni z jedną paczką.
Wiem, wiem, że nie był to kurier. Ale kurier musi to później jakoś wyciągnąć ;/.
Swoją drogą komicznie to musiało wyglądać.
Tak samo jak zawsze odbieram paczkę i miny ludzi, którzy nie wiedzą iż można zdalnie skrytkę otworzyć. A to się kłócą, że ich paczka teraz lub kopara opada "Jak on to zrobił?!"
@Skyline220 napisał (właściwie to napisał "sprytny" sprzedawca):
"W związku z otrzymanym komentarzem jeśli nie zostanie on usunięty w ciągu 24 godzin sprawę skierujemy na drogę prawną a wszelkimi kosztami zostanie obciążona osoba go wystawiająca ."
Byłby to całkiem niezły szantaż. Byłby, ale przez niedostatki w składni i interpunkcji tego "pisma" od razu widać, że autor blefuje. Wątpię, żeby kiedykolwiek "skierował sprawę na drogę prawną".
BTW, jesteś tu @pinsplash ? Dawaj mema ze swoim idolem.
Ty też masz dość CZARNEJ LISTY KUPUJĄCYCH? Poprzyj pomysł!