Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry, zdarzyła mi się następująca sytuacja. Zgłosiłam sprzedawcy zwrot części zamówienia i wysłałam paczkę. Po kilku dniach status paczki to ,,błędne dane adresowe". Wtedy napisałam tutaj z pytaniem o co chodzi, dostałam odpowiedź, że Allegro zajmuje się sprawą, oraz próbuje skontaktować ze sprzedającym i że mam czekać na odpowiedź od nich. Odpowiedzi żadnej nie dostałam, natomiast 2-3 dni później dostałam powiadomienie, że sprzedawca zaakceptował zwrot i kwota wraca do mnie, więc pomyślałam, że paczkę jednak udało się dostarczyć i wszystko ok. Natomiast po kilku dniach okazuje się, że paczka znów wróciła do mnie, ponieważ, cytując kuriera ,,nie została odebrana". Czyli sprzedawca nawet nie widział tej paczki a odesłał pieniądze. Chodzi drobną kwotę, natomiast zastanawia mnie, czy coś powinnam w tej sytuacji zrobić?
Zapytać sprzedawcę o poprawny adres i odesłać.
jako ochrone wlasnego zadka napisz do niego przez centrum wiadomosci co masz zrobic z tym towarem i jesli chce odeslania to niech poda adress albo wysle oplacona etykiete zwrotna na ta paczke
Zgodnie z prawem odstępując od umowy na te produkty zwracane - ich właścicielem stał się ponownie sprzedający, niezależnie gdzie się obecnie znajdują. Jeśli odesłałaś na prawidłowy adres i to wróciło to Poproś sprzedawcę o etykietę adresową, aby ponownie odesłać produkty, albo niech sam zleci ich odbiór, a jeśli z nich rezygnuje to niech to jasno określi.
odpowiedź do @az1rael @Halfrunt Właśnie napisałam zapytanie do sprzedającego, natomiast to chyba byłoby nieporozumienie, gdybym miała teraz płacić za wysyłkę tych przedmiotów, skoro darmowa została ,,zmarnowana" nie z mojej winy, czy to przez Allegro, czy przez sprzedawcę jeśli podał zły adres do zwrotów
@Isabella_Snape oczywiście, w żadnym przypadku nie płać za ponowną przesyłkę.
@Isabella_Snape wyznacz mu jeszcze termin na odpowiedź i decyzję, np tydzień. I dodaj, jeśli w tym czasie nie określi co robić z paczką to ją oddajesz do utylizacji (wyrzucasz do śmieci).
Po nową etykietę opłaconą albo do sprzedawcy albo do allegro
@Isabella_Snape Dzień dobry, dziękujemy za informację. Wygenerowaliśmy dla Ciebie darmowy kod zwrotu, znajdziesz go w szczegółach zwrotu w zakładce Kupione. Zgodnie z naszymi ustaleniami, adres jest poprawny. Napisaliśmy do Ciebie również wiadomość mejlową w tej sprawie.
Fiu fiu